Po czym poznać PRZEdsiębiorcę?
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Aktualnie przeglądając oferty wszelkich szkoleń, webinarów i prelekcji łatwo o poczucie przytłoczenia i zagubienia. Aby pomóc w wyborze, a także dla oszczędności czasu i pieniędzy, powstała platforma dla ekspertów z różnych sektorów biznesu. Inicjatorem tego projektu jest Maciej Gnyszka - założyciel Towarzystw Biznesowych.
O tym, jak podczas szkolenia rozwijamy własne kompetencje, w dużej mierze stanowi jego charakter. Szybkość przyswajania informacji, sprawność w komunikacji czy umiejętność planowania, to bardzo indywidualne kwestie, a na ich rozrost potrzeba systematyczności. Patrząc na proces rozwoju jako na stały element naszej codzienności, dobrym wyborem może okazać się włączenie się do większej społeczności.
- Wymogi nowej codzienności są dla nas ciekawymi wyzwaniami. Odpowiedzią na jeden z nich, jest powstanie społeczności „PRZE”. Lata organizacji Towarzystw Biznesowych nauczyły mnie skuteczności w realizacji celów. Niedocenionym narzędziem sukcesu, jest budowanie trwałych relacji, przede wszystkim opartych na wspólnych wartościach. Wybierając „PRZElegentów” zadbałem o najwyższy poziom przekazywanej wiedzy, z której sam już korzystam. – mówi Maciej Gnyszka, założyciel Towarzystw Biznesowych.
Inicjatywa „PRZE” to program cotygodniowych wystąpień ekspertów. Udział w spotkaniu jest dostępny dla wszystkich członków oficjalnej grupy na platformie Facebook. Członkiem może zostać każdy, chętny do zdobycia eksperckiej wiedzy, a także chcący budować uczciwe relacje z innymi uczestnikami. Dostęp do grupy, uzyskuje się za stosunkowo niewielką opłatą w formie subskrypcji, możliwe są 3 okresy członkostwa. Forma grupy, pozwala na stały i bezpośredni kontakt z ekspertami, przy jednoczesnej i szybkiej możliwości wypracowania wspólnych rozwiązań. Do programu, codziennie dołączają nowi eksperci.
Pełen program wraz z rejestracją są dostępne na stronie:
https://www.prze.org
Maciej Gnyszka urodził się w 1986 roku w Warszawie. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej oraz Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendysta Instytutu Socjologii Uniwersytetu Ludwiga Maksymiliana w Monachium. Autor książki "Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by zaczął”. Od 2010 r. prezes Towarzystw Biznesowych.
Towarzystwa Biznesowe S.A. – jedna z największych ogólnopolskich organizacji networkingowych, która zrzesza ponad 400 członków: przedsiębiorców, właścicieli i profesjonalistów z różnych branż. Podczas spotkań networkingowych członkowie zdobywają doświadczenie, nawiązują cenne relacje biznesowe i prezentują swoje usługi. W ramach budowania przestrzeni przyjaznej przedsiębiorcom odbywają się także prelekcje ekspertów różnych dziedzin, członkowie mają także szanse rozwijać własne umiejętności ogólnobiznesowe.

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.