Komunikaty PR

Poczuj lato z radosną kolekcją IKEA BRÖGGAN inspirowaną stylem retro!

2024-04-16  |  12:00
Biuro prasowe

IKEA wprowadza letni klimat wraz z premierą wzorzystej kolekcji BRÖGGAN. Zachwyca soczystymi barwami i przywołuje na myśl wakacyjny czas beztroskiej zabawy w gronie przyjaciół i bliskich. Dzięki BRÖGGAN w tym roku lato zacznie się wcześniej i potrwa dłużej, a każdy grill ze znajomymi, rodzinny piknik i odprężająca drzemka na świeżym powietrzu będą jeszcze przyjemniejsze.

Według raportu „IKEA Życie w domu 2023”, aż 32% Polaków deklaruje, że kontakt z przyrodą to najważniejsza cecha idealnego domu. Z kolei w raporcie „Ingka Centres - Life in Communities”[1] badani wskazali spędzanie czasu na łonie natury jako jedną z trzech ulubionych rzeczy robionych z innymi ludźmi. Nic dziwnego – przebywanie w otoczeniu zieleni redukuje stres i pozwala świetnie naładować baterie. A nowa kolekcja BRÖGGAN jest wręcz stworzona do tego, aby umilić nam czas spędzany na zewnątrz.

Komfortowa strefa relaksu wśród zieleni

Stwórzmy swój własny letni azyl rozkładając na balkonie czy tarasie dywan w wesołe żółte pasy lub zabawne kolorowe koła. Poczujmy pod stopami przyjemną miękkość i pozwólmy sobie na odprężenie i zrelaksowanie się w otoczeniu pięknych kolorów i przyjemnych faktur. Odważni mogą spróbować zagrać na tym dywanie w Twistera.

Uzupełnijmy wystrój zielonymi poduszkami podłogowymi. Kolor zielony, symbol życia, nadziei i radości emanuje pozytywną energią. Wygodne uchwyty ułatwią przenoszenie poduszek, gdziekolwiek zapragniesz, a soczysta barwa idealnie wkomponuje się w otoczenie.

Wytrzymałe tkaniny, z których wykonano dywany i poduszki sprawdzą się zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Nie musimy martwić się o deszcz, słońce czy wiatr – kolekcja BRÖGGAN jest stworzona do komfortowego wypoczynku w każdych warunkach.

Piknikowe inspiracje

Kolekcja BRÖGGAN przypomina dobrze przemyślaną układankę. Wszystkie produkty zaprojektowano tak, aby pasowały do siebie i wzajemnie się uzupełniały, dzięki czemu łatwo wyczarujemy piękne nakrycie stołu na każdą okazję.

Miski dostępne w dwóch rozmiarach świetnie nadają się do podawania ulubionej salsy, sałatki czy deseru owocowego. A co najlepsze, nie wymagają wiele zachodu – żeby były znowu czyste, wystarczy włożyć je do zmywarki.

Duży plamoodporny obrus doda blasku każdej okazji, niezależnie od tego, czy będzie to deszczowy dzień w domu, rodzinny piknik w parku, czy wesołe przyjęcie pod chmurką. Nie martw się rozlanymi napojami i plamami po lodach – ten obrus jest gotowy na wszystko.

Serwetki dodadzą piknikowi eleganckiego akcentu, który nacieszy oko każdego estety. Mogą być również inspiracją do wspólnej zabawy! Możemy zrobić z nich origami albo kolorowe girlandy, które jeszcze bardziej udekorują nasz "salon" pod chmurką. Z BRÖGGAN każdy piknik zamieni się w wyjątkowe doświadczenie pełne ciepła i radości.

Torba plażowa to idealny kompan na wypad nad wodę, do parku ze znajomymi czy na rodzinnego grilla. Wykonana z wysokiej jakości materiałów z pewnością wytrzyma trudy wakacyjnych przygód, a jej pojemność pozwala spakować wszystko, czego potrzebujemy.

Limitowana kolekcja BRÖGGAN składa się z 24 produktów i jest już dostępna w sklepach, Aplikacji Mobilnej IKEA oraz na IKEA.pl. Dostępność produktów można sprawdzić na stronie wybranego artykułu podając swój kod pocztowy.

Odkryj również inne meble i akcesoria na wiosnę i lato w nowych niższych cenach.

 


[1] Ingka Centres Life In Communities Report, 2024

https://assets.ctfassets.net/vy8x7x5kxmef/7zqj1L9a5YpmrFZAg4y1Vh/8ea9990ffb94c1fed4524c126d8f59cf/Ingka_Centres_Life_In_Communities_Report.pdf

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.