Poczuj wiosnę z Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone!
Marka Familijne przygotowała dla swoich miłośników wiosenną niespodziankę - limitowane Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone. To harmonijne połączenie delikatnej słodyczy maliny, kremowego serka mascarpone oraz chrupiącego wafelka, które razem tworzą prawdziwą eksplozję owocowego smaku.
Chociaż do kalendarzowej wiosny pozostało jeszcze trochę czasu, a za oknem wciąż brak jej pierwszych oznak, marka Familijne postanowiła umilić nam oczekiwanie na nią, wprowadzając na rynek limitowane Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone. To niezwykłe połączenie smaków z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom słodyczy i lekkich przekąsek. Znajdziemy tu zarówno delikatny, malinowy mus, kremowy serek mascarpone, jak i intensywnie kruchy wafelek.
Mus je schrupać… zanim znikną!
Produkt doskonale wkomponuje się w atmosferę spotkań towarzyskich, idealnie uzupełniając smak kawy lub herbaty podczas długich rozmów z bliskimi oraz przyjaciółmi. Ponadto, będzie świetnym wyborem jako lekki deser, który zakończy rodzinny obiad w czasie świąt, dodając słodkiego akcentu do wspólnie spędzonych chwil.
Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone, 140 g dostępna są w sprzedaży do marca, w cenie det. ok. 5,35 zł/szt.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.