Komunikaty PR

Accor ogłasza globalne partnerstwo z IGLTA

2021-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

To kolejny krok Accor we wspieraniu i promowaniu podróżowania oraz miejsc stworzonych z myślą o wszystkich bez wykluczenia i dyskryminacji.

 

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Turystyczne Gejów i Lesbijek (IGLTA), wiodąca globalna organizacja członkowska działająca na rzecz rozwoju turystyki LGBTQ+, połączyły siły by zapewnić wszystkim podróżnym atmosfery otwartości i wzajemnego wsparcia. To pierwszy krok w realizacji kluczowego filaru zobowiązania Accor w zakresie różnorodności, inkluzyjności i integracji. W ramach planowanych działań grupa zamierza zwiększyć zaangażowanie w społeczność LGBTQ+, sprawiając że każdy pracownik, gość i klient może czuć się mile widziany i doceniany w zespołach i wszystkich lokalizacjach sieci.

 

Partnerstwo jest wyrazem przekonania Accor o społecznych i ekonomicznych korzyściach płynących z turystyki LGBTQ+ oraz o potrzebie zapewnienia wszystkim podróżującym poczucia, że są mile widziani. Docierając do ponad 4 milionów członków społeczności LGBTQ+, dzięki platynowemu partnerstwu z IGLTA jest zobowiązaniem do promowania turystyki i sygnałem wartości grupy, jako firmy otwartej i sprzyjającej wszystkim społecznościom.

 

Jako globalny lider i główny pracodawca w branży hotelarskiej, Accor chce odgrywać kluczową rolę w ustanawianiu i zapewnianiu standardów różnorodności i integracji. Wyzwania ostatniego roku tylko wzmocniły znaczenie społeczności i znaczenie wartości Grupy: integracji, równości i troski o innych. Te główne filary są nie tylko siłą napędową dla Grupy, wspierając innowacyjność, ale wpływają także na tworzenie integracyjnego środowiska, w którym wszyscy mogą się rozwijać.

 

Accor od lat angażuje się w działania na rzecz integracji, równości i różnorodności -  czy chodzi o wdrażanie wewnętrznych zasad, promocję zewnętrznych kampanii, jak ibis „We are Open” czy sponsorowanie marszów równości.

 

Pracownicy czy goście - to ludzie tworzą tożsamość naszego biznesu. Każdy spośród grona 260 000 pracowników z całego świata jest ambasadorem naszej misji, wartości i zasad. Chcemy wykorzystać ten wpływ by dać przykład równości i różnorodności razem we współpracy z IGLTA nie tylko w branży turystycznej, ale dla społeczności na całym świecie - podkreśla Duncan O'Rourke, CEO Accor Northern Europe.

 

Od dawna podziwiamy zaangażowanie Accor w różnorodność, równość i integrację. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy rozszerzyć naszą współpracę na zintegrowane, całoroczne podejście do promowania podróży LGBTQ+ - mówi John Tanzella, prezes IGLTA. - „Zaangażowanie Accor w tworzeniu bezpiecznych, przyjaznych doświadczeń dla podróżnych LGBTQ+ oraz w promowaniu różnorodności w swoim zespole doskonale współgra z misją IGLTA i pracą naszych globalnych partnerów.

 

Jesteśmy niezmiernie dumni, że dołączamy do niesamowitej grupy globalnych firm, które celebrują i wspierają turystykę LGBTQ+. To właśnie różnorodność, ponad 260 000 członków zespołu Accor w 110 krajach sprawia, że jesteśmy tym, kim jesteśmy, kształtuje naszą tożsamość i definiuje naszą kulturę, w której najważniejsi są ludzie. Jako Grupa jesteśmy z całego serca zaangażowani w zapewnienie, że społeczność LGBTQ+ jest mile widziana. Mamy nadzieję, że nasza aktualna współpraca z IGLTA jeszcze bardziej wzmocni nasze aspiracje do bycia punktem odniesienia w sektorze hotelarskim dla pracowników i gości LGBTQ+ - dodaje Steven Daines, Chief Talent & Culture Officer, Accor.

 

Tydzień różnorodności i integracji to dla Accor niezwykle ważny moment, aby uczcić naszych pracowników i różnice między nami. To także  ważny czas, aby skupić się na kolejnych krokach i zastanowić się nad tym, co jeszcze możemy poprawić. Staramy się nieustannie rozwijać inicjatywy mające na celu zapewnienie społeczności LGBTQ+ wsparcia w podróżowaniu i poznawaniu świata, a nowy filar w ramach polityki Grupy odzwierciedla nasze zaangażowanie w tej istotnej dziedzinie – zaznacza Anne Sophie Beraud, wiceprezes Grupy Różnorodności & Integracji, Accor.

 

Hotelarstwo jest otwarte dla każdego, dlatego w Accor od wielu lat angażujemy się w inicjatywy wspierające równość we wszystkich społecznościach. Bez względu na szerokość geograficzną łączy nas różnorodność, bez wykluczeń i dyskryminacji. Tym bardziej cieszymy się, że w trakcie pride month możemy ogłosić partnerstwo z IGTLA i jako lider ponownie wyznaczać standardy dla całej branży– dodaje Sabina Bartyzel, SVP Operations Accor Eastern Europe.

 

o ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Bezpieczne wakacje: standardy ochrony dzieci w branży hotelarskiej Biuro prasowe
2024-07-23 | 13:00

Bezpieczne wakacje: standardy ochrony dzieci w branży hotelarskiej

  Bezpieczeństwo dzieci podczas podróży jest priorytetem nie tylko dla rodziców, ale i dla całej branży hotelarskiej. Jak przypomina Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, w
Podróże Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi
2024-07-22 | 17:00

Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi

Kompleks hotelowo-rekreacyjny, Termy Karkonosze Resort & Spa to oaza spokoju i równowagi, skomponowana z dwóch unikatowych stref – kameralnych willi
Podróże Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży
2024-07-22 | 12:00

Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży

To nie pierwszy rok, kiedy trend coolcationing jest widoczny wśród podróżujących, w tym m.in z Polski. Jednak rekordowe wysokie temperatury za oknem,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Podatki od żywności wysokoprzetworzonej mogą pomóc walczyć z otyłością. Wpływy z nich można przeznaczyć na dopłaty do zdrowego jedzenia

Nie tylko napoje słodzone, jak ma to miejsce w Polsce, ale i cała niezdrowa żywność powinna być objęta dodatkowym opodatkowaniem – przekonują badacze z Centrum Ekonomiki Zdrowia i Polityki Innowacji w Imperial College Business School, którzy przyjrzeli się wynikom badań w tym zakresie z całego świata. Pieniądze z podatku od żywności wysokoprzetworzonej, z dużą zawartością soli czy cukru, powinny ich zdaniem zostać spożytkowane na dopłaty do zdrowego jedzenia. Okazuje się, że zwłaszcza w krajach o niskich i średnich dochodach to czynnik ekonomiczny decyduje o wyborze niezdrowego jedzenia, które jest mocno reklamowane i często tańsze.

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje

Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.