Komunikaty PR

Accor ogłasza globalne partnerstwo z IGLTA

2021-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

To kolejny krok Accor we wspieraniu i promowaniu podróżowania oraz miejsc stworzonych z myślą o wszystkich bez wykluczenia i dyskryminacji.

 

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Turystyczne Gejów i Lesbijek (IGLTA), wiodąca globalna organizacja członkowska działająca na rzecz rozwoju turystyki LGBTQ+, połączyły siły by zapewnić wszystkim podróżnym atmosfery otwartości i wzajemnego wsparcia. To pierwszy krok w realizacji kluczowego filaru zobowiązania Accor w zakresie różnorodności, inkluzyjności i integracji. W ramach planowanych działań grupa zamierza zwiększyć zaangażowanie w społeczność LGBTQ+, sprawiając że każdy pracownik, gość i klient może czuć się mile widziany i doceniany w zespołach i wszystkich lokalizacjach sieci.

 

Partnerstwo jest wyrazem przekonania Accor o społecznych i ekonomicznych korzyściach płynących z turystyki LGBTQ+ oraz o potrzebie zapewnienia wszystkim podróżującym poczucia, że są mile widziani. Docierając do ponad 4 milionów członków społeczności LGBTQ+, dzięki platynowemu partnerstwu z IGLTA jest zobowiązaniem do promowania turystyki i sygnałem wartości grupy, jako firmy otwartej i sprzyjającej wszystkim społecznościom.

 

Jako globalny lider i główny pracodawca w branży hotelarskiej, Accor chce odgrywać kluczową rolę w ustanawianiu i zapewnianiu standardów różnorodności i integracji. Wyzwania ostatniego roku tylko wzmocniły znaczenie społeczności i znaczenie wartości Grupy: integracji, równości i troski o innych. Te główne filary są nie tylko siłą napędową dla Grupy, wspierając innowacyjność, ale wpływają także na tworzenie integracyjnego środowiska, w którym wszyscy mogą się rozwijać.

 

Accor od lat angażuje się w działania na rzecz integracji, równości i różnorodności -  czy chodzi o wdrażanie wewnętrznych zasad, promocję zewnętrznych kampanii, jak ibis „We are Open” czy sponsorowanie marszów równości.

 

Pracownicy czy goście - to ludzie tworzą tożsamość naszego biznesu. Każdy spośród grona 260 000 pracowników z całego świata jest ambasadorem naszej misji, wartości i zasad. Chcemy wykorzystać ten wpływ by dać przykład równości i różnorodności razem we współpracy z IGLTA nie tylko w branży turystycznej, ale dla społeczności na całym świecie - podkreśla Duncan O'Rourke, CEO Accor Northern Europe.

 

Od dawna podziwiamy zaangażowanie Accor w różnorodność, równość i integrację. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy rozszerzyć naszą współpracę na zintegrowane, całoroczne podejście do promowania podróży LGBTQ+ - mówi John Tanzella, prezes IGLTA. - „Zaangażowanie Accor w tworzeniu bezpiecznych, przyjaznych doświadczeń dla podróżnych LGBTQ+ oraz w promowaniu różnorodności w swoim zespole doskonale współgra z misją IGLTA i pracą naszych globalnych partnerów.

 

Jesteśmy niezmiernie dumni, że dołączamy do niesamowitej grupy globalnych firm, które celebrują i wspierają turystykę LGBTQ+. To właśnie różnorodność, ponad 260 000 członków zespołu Accor w 110 krajach sprawia, że jesteśmy tym, kim jesteśmy, kształtuje naszą tożsamość i definiuje naszą kulturę, w której najważniejsi są ludzie. Jako Grupa jesteśmy z całego serca zaangażowani w zapewnienie, że społeczność LGBTQ+ jest mile widziana. Mamy nadzieję, że nasza aktualna współpraca z IGLTA jeszcze bardziej wzmocni nasze aspiracje do bycia punktem odniesienia w sektorze hotelarskim dla pracowników i gości LGBTQ+ - dodaje Steven Daines, Chief Talent & Culture Officer, Accor.

 

Tydzień różnorodności i integracji to dla Accor niezwykle ważny moment, aby uczcić naszych pracowników i różnice między nami. To także  ważny czas, aby skupić się na kolejnych krokach i zastanowić się nad tym, co jeszcze możemy poprawić. Staramy się nieustannie rozwijać inicjatywy mające na celu zapewnienie społeczności LGBTQ+ wsparcia w podróżowaniu i poznawaniu świata, a nowy filar w ramach polityki Grupy odzwierciedla nasze zaangażowanie w tej istotnej dziedzinie – zaznacza Anne Sophie Beraud, wiceprezes Grupy Różnorodności & Integracji, Accor.

 

Hotelarstwo jest otwarte dla każdego, dlatego w Accor od wielu lat angażujemy się w inicjatywy wspierające równość we wszystkich społecznościach. Bez względu na szerokość geograficzną łączy nas różnorodność, bez wykluczeń i dyskryminacji. Tym bardziej cieszymy się, że w trakcie pride month możemy ogłosić partnerstwo z IGTLA i jako lider ponownie wyznaczać standardy dla całej branży– dodaje Sabina Bartyzel, SVP Operations Accor Eastern Europe.

 

o ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Finanse

Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania

Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.

Nowe technologie

Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi

Wokalista zauważa, że nowoczesne technologie rewolucjonizują nasze życie i mają zastosowanie w różnych dziedzinach. Jeżeli natomiast chodzi o sztuczną inteligencję, to nie ma on nic przeciwko kreatywnemu jej wykorzystaniu również w branży muzycznej. Ale choć AI potrafi wygenerować już całkiem dobrze brzmiące utwory, to przecież na koncertach hologramy czy awatary nie dostarczą odbiorcom takich emocji, jakie towarzyszą występom prawdziwych artystów.