Accor ogłasza partnerstwo z SHe Travel Club
Accor, wiodąca na świecie grupa hotelarska, oraz SHe Travel Club, jedyna niezależna kobieca organizacja certyfikująca, ogłaszają partnerstwo, które zmieni podejście do kobiecego stylu podróżowania i dopasuje oferty do ich potrzeb.
SHe Travel Club to pierwsza i jedyna organizacja certyfikująca, która wykorzystuje technologię oraz opinie kobiet, aby zaprojektować doświadczenie spełniające ich oczekiwania. Kluczowe marki Accor, w tym Sofitel, MGallery, Novotel i Mercure, wezmą udział w pilotażowym programie 50 hoteli w Europie i na Bliskim Wschodzie, aby zachęcić do wdrożenia i rozwoju certyfikatu SHe Label. Ambicją Grupy Accor jest stałe podnoszenie poziomu wrażeń kobiet z podróży.
Kobiety stanowią 64% podróżnych na świecie, ale według globalnego badania przeprowadzonego przez SHe Travel Club, wśród 5000 kobiet w pięciu regionach, 85% uważa, że ich potrzeby nie są w pełni zaspokajane przez branżę. W badaniu zidentyfikowano cztery kluczowe filary: bezpieczeństwo, komfort, usługi oraz gastronomię i rozrywkę. Podczas procesu klasyfikacji SHe ocenia hotele pod kątem tych czterech kategorii i przedstawia trzypoziomową skalę (Srebrny, Złoty i Platynowy) dla wszystkich segmentów hotelowych. Ponad dwieście hoteli na całym świecie zostało już certyfikowanych przez SHe Label.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z SHe Travel Club i wzmacniać inicjatywę poprawiającą komfort podróżowania kobiet. Accor zawsze wspiera innowacje uwzględniające doświadczenia gości – powiedział Patrick Mendes, Group Chief Commercial Officer Accor.
– Dbanie o ludzi jest wpisane w DNA Grupy Accor, a ta współpraca stanowi kolejny krok w kierunku zapewnienia, że nasz ekosystem jest dla każdego bezpiecznym oraz inkluzywnym środowiskiem. Przyjmowanie gości oraz dostosowywanie się do ich różnorodności jest jedną z podstawowych zasad naszej etyki pracy – dodała Maud Bailly, CEO Southern Europe and Co-Chair of Accor's gender equality, diversity and inclusion network RiiSE
– Cieszę się, że mogę zainicjować współpracę z Accor. Nasz certyfikat ma na celu promocję hoteli, które dostosowują swoją ofertę do konkretnych oczekiwań podróżujących kobiet. SHe Label przyczynia się do wspierania kobiet na całym świecie – powiedziała Valérie Hoffenberg, founder of SHe Travel Club.
– Zespół naszego hotelu jest podekscytowany współpracą z SHe Travel Club oraz możliwością wspierania organizacji poprawiającej komfort podróży dla kobiet. Novotel Dubai Al Barsha z dumą „nosi” Platynowe Odznaczenie. Jest to wyraz zaangażowania w wprowadzanie innowacji i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu – mówi Alina Zapopadko, Hotel Manager, Novotel Dubai Al Barsha.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.