Komunikaty PR

Accor ogłasza partnerstwo z SHe Travel Club

2022-09-12  |  12:10
Biuro prasowe
Do pobrania 5 ( 0.2 MB )

Accor, wiodąca na świecie grupa hotelarska, oraz SHe Travel Club, jedyna niezależna kobieca organizacja certyfikująca, ogłaszają partnerstwo, które zmieni podejście do kobiecego stylu podróżowania i dopasuje oferty do ich potrzeb.

 


SHe Travel Club to pierwsza i jedyna organizacja certyfikująca, która wykorzystuje technologię oraz opinie kobiet, aby zaprojektować doświadczenie spełniające ich oczekiwania. Kluczowe marki Accor, w tym Sofitel, MGallery, Novotel i Mercure, wezmą udział w pilotażowym programie 50 hoteli w Europie i na Bliskim Wschodzie, aby zachęcić do wdrożenia i rozwoju certyfikatu SHe Label. Ambicją Grupy Accor jest stałe podnoszenie poziomu wrażeń  kobiet z podróży.

Kobiety stanowią 64% podróżnych na świecie, ale według globalnego badania przeprowadzonego przez SHe Travel Club, wśród 5000 kobiet w pięciu regionach, 85% uważa, że ich potrzeby nie są w pełni zaspokajane przez branżę. W badaniu zidentyfikowano cztery kluczowe filary: bezpieczeństwo, komfort, usługi oraz gastronomię i rozrywkę. Podczas procesu klasyfikacji SHe ocenia hotele pod kątem tych czterech kategorii i przedstawia trzypoziomową skalę (Srebrny, Złoty i Platynowy) dla wszystkich segmentów hotelowych. Ponad dwieście hoteli na całym świecie zostało już certyfikowanych przez SHe Label.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z SHe Travel Club i wzmacniać inicjatywę poprawiającą komfort podróżowania kobiet. Accor zawsze wspiera innowacje uwzględniające doświadczenia gości – powiedział Patrick Mendes, Group Chief Commercial Officer Accor.

– Dbanie o ludzi jest wpisane w DNA Grupy Accor, a ta współpraca stanowi kolejny krok w kierunku zapewnienia, że nasz ekosystem jest dla każdego bezpiecznym oraz inkluzywnym środowiskiem. Przyjmowanie gości oraz dostosowywanie się do ich różnorodności jest jedną z podstawowych zasad naszej etyki pracy – dodała Maud Bailly, CEO Southern Europe and Co-Chair of Accor's gender equality, diversity and inclusion network RiiSE

– Cieszę się, że mogę zainicjować współpracę z Accor. Nasz certyfikat ma na celu promocję hoteli, które dostosowują swoją ofertę do konkretnych oczekiwań podróżujących kobiet. SHe Label przyczynia się do wspierania kobiet na całym świecie – powiedziała Valérie Hoffenberg, founder of SHe Travel Club.

– Zespół naszego hotelu jest podekscytowany współpracą z SHe Travel Club oraz możliwością wspierania organizacji poprawiającej komfort podróży dla kobiet. Novotel Dubai Al Barsha z dumą „nosi” Platynowe Odznaczenie. Jest to wyraz zaangażowania w wprowadzanie innowacji i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu – mówi Alina Zapopadko, Hotel Manager, Novotel Dubai Al Barsha.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.