Atenor i Ennismore otworzą hotel TRIBE w Warszawie
Ennismore, dynamicznie rozwijająca się lifestylowa spółka hotelarska, wraz z ATENOR ogłasza podpisanie umowy na realizację hotelu TRIBE Warsaw Airport. 266-pokojowy obiekt powstanie w warszawskich Włochach, niedaleko Lotniska Chopina na terenie wielofunkcyjnego kompleksu FORT 7.
Marka TRIBE jest częścią Ennismore, kreatywnej firmy hotelarskiej, w której Accor, wiodąca globalna grupa hotelowa, posiada większościowy pakiet akcji. Współpraca jest efektem umowy joint venture zawartej w październiku 2021 roku między grupą Accor a Saranem Pasrichą. Ennismore oferuje międzynarodowe portfolio lifestylowych marek i kreatywnych konceptów hotelarskich, które gwarantują gościom wyjątkowe i niezapomniane pobyty.
Hotele TRIBE wyróżniają stylowo zaprojektowane nowoczesne przestrzenie z prostym i funkcjonalnym designem. Marka koncentruje się na tych aspektach hotelarstwa, które mają szczególne znaczenie dla współczesnych podróżników. Hotelowe wnętrza, dzięki przemyślanym projektom i aranżacji, gwarantują komfort pobytu, dopasowany do stylu życia, pracy, spędzania wolnego czasu czy wypoczynku i życia towarzyskiego dzisiejszych gości.
Nowy hotel będzie stanowił część wielofunkcyjnego kompleksu FORT 7, zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Jamesa Gordona Bennetta. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej, przygotowanej z myślą o środowisku, wielofunkcyjnej powierzchni liczącej ponad 200 000 m2. Obejmuje ona unikalną działkę ok. 14 ha, otoczoną przez 5,5 ha zielonego terenu z jeziorem w forcie Zbarż, z dogodną lokalizacją w pobliżu dwóch dworców kolejowych i przystanków autobusowych niedaleko Lotniska Chopina. Dzięki swojej różnorodności, projekt FORT 7 jest doskonałym przykładem projektowania przestrzeni przez ATENOR – łączenia wartości firmy z możliwościami technologicznymi i jednoczesną troską o środowisko naturalne, stawiając człowieka w centrum uwagi. Pierwszy etap inwestycji obejmuje otwarcie liczącego 266 pokoi hotelu TRIBE, zarządzanego przez Ennismore, oraz trzech nieruchomości biurowych zaprojektowanych przez JEMS Architekci. Kolejne kroki przewidują stworzenie zróżnicowanej zabudowy użytkowej z lokalami pod handel detaliczny, edukację, prywatne usługi wynajmu i mieszkania.
Zrównoważona polityka ATENOR w zakresie architektury i budownictwa oraz wynikająca z niej dbałość o najwyższe standardy jakości, pozwalają nam przyczynić się do kształtowania krajobrazu miejskiego w Warszawie i stworzyć nową dzielnicę skoncentrowaną na potrzebach najemców i mieszkańców – FORT 7. Wierzymy, że współpraca z Ennismore pozwoli nam zaoferować wyjątkowe miejsce do życia i pracy w stolicy, oferując szeroką gamę usług w obrębie nowo powstającej części miasta – podsumowuje Sven Lemmes Executive Officer, ATENOR.
W realizacji inwestycji firmie ATENOR doradza Hotel Professionals sp. z o.o.
Jesteśmy podekscytowani, że marka TRIBE będzie częścią FORT 7, który prężnie realizuje ideę zrównoważonego rozwoju, wpisując się w wartości marki, oparte na prostocie i funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie hotelu oraz przyjęcie zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych gości w stylowo zaprojektowanych, starannie przemyślanych wnętrzach – dodaje Francois Leclerc, zastępca dyrektora operacyjnego marki TRIBE w Ennismore.
Ennismore podpisał już kontrakty z 50 hotelami TRIBE i dąży do dynamicznej ekspansji marki w ciągu najbliższych pięciu lat, w lokalizacjach takich jak m.in. Amsterdam, Bangkok, Belo Horizonte, Manila, Phuket i Singapur.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.