Atenor i Ennismore otworzą hotel TRIBE w Warszawie
Ennismore, dynamicznie rozwijająca się lifestylowa spółka hotelarska, wraz z ATENOR ogłasza podpisanie umowy na realizację hotelu TRIBE Warsaw Airport. 266-pokojowy obiekt powstanie w warszawskich Włochach, niedaleko Lotniska Chopina na terenie wielofunkcyjnego kompleksu FORT 7.
Marka TRIBE jest częścią Ennismore, kreatywnej firmy hotelarskiej, w której Accor, wiodąca globalna grupa hotelowa, posiada większościowy pakiet akcji. Współpraca jest efektem umowy joint venture zawartej w październiku 2021 roku między grupą Accor a Saranem Pasrichą. Ennismore oferuje międzynarodowe portfolio lifestylowych marek i kreatywnych konceptów hotelarskich, które gwarantują gościom wyjątkowe i niezapomniane pobyty.
Hotele TRIBE wyróżniają stylowo zaprojektowane nowoczesne przestrzenie z prostym i funkcjonalnym designem. Marka koncentruje się na tych aspektach hotelarstwa, które mają szczególne znaczenie dla współczesnych podróżników. Hotelowe wnętrza, dzięki przemyślanym projektom i aranżacji, gwarantują komfort pobytu, dopasowany do stylu życia, pracy, spędzania wolnego czasu czy wypoczynku i życia towarzyskiego dzisiejszych gości.
Nowy hotel będzie stanowił część wielofunkcyjnego kompleksu FORT 7, zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Jamesa Gordona Bennetta. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej, przygotowanej z myślą o środowisku, wielofunkcyjnej powierzchni liczącej ponad 200 000 m2. Obejmuje ona unikalną działkę ok. 14 ha, otoczoną przez 5,5 ha zielonego terenu z jeziorem w forcie Zbarż, z dogodną lokalizacją w pobliżu dwóch dworców kolejowych i przystanków autobusowych niedaleko Lotniska Chopina. Dzięki swojej różnorodności, projekt FORT 7 jest doskonałym przykładem projektowania przestrzeni przez ATENOR – łączenia wartości firmy z możliwościami technologicznymi i jednoczesną troską o środowisko naturalne, stawiając człowieka w centrum uwagi. Pierwszy etap inwestycji obejmuje otwarcie liczącego 266 pokoi hotelu TRIBE, zarządzanego przez Ennismore, oraz trzech nieruchomości biurowych zaprojektowanych przez JEMS Architekci. Kolejne kroki przewidują stworzenie zróżnicowanej zabudowy użytkowej z lokalami pod handel detaliczny, edukację, prywatne usługi wynajmu i mieszkania.
Zrównoważona polityka ATENOR w zakresie architektury i budownictwa oraz wynikająca z niej dbałość o najwyższe standardy jakości, pozwalają nam przyczynić się do kształtowania krajobrazu miejskiego w Warszawie i stworzyć nową dzielnicę skoncentrowaną na potrzebach najemców i mieszkańców – FORT 7. Wierzymy, że współpraca z Ennismore pozwoli nam zaoferować wyjątkowe miejsce do życia i pracy w stolicy, oferując szeroką gamę usług w obrębie nowo powstającej części miasta – podsumowuje Sven Lemmes Executive Officer, ATENOR.
W realizacji inwestycji firmie ATENOR doradza Hotel Professionals sp. z o.o.
Jesteśmy podekscytowani, że marka TRIBE będzie częścią FORT 7, który prężnie realizuje ideę zrównoważonego rozwoju, wpisując się w wartości marki, oparte na prostocie i funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie hotelu oraz przyjęcie zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych gości w stylowo zaprojektowanych, starannie przemyślanych wnętrzach – dodaje Francois Leclerc, zastępca dyrektora operacyjnego marki TRIBE w Ennismore.
Ennismore podpisał już kontrakty z 50 hotelami TRIBE i dąży do dynamicznej ekspansji marki w ciągu najbliższych pięciu lat, w lokalizacjach takich jak m.in. Amsterdam, Bangkok, Belo Horizonte, Manila, Phuket i Singapur.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.