Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie, które zaoferuje klientom galerii wymarzone wczasy i wycieczki. Otwarcie TUI zaplanowano na 24 kwietnia.
W kameralnie urządzonym lokalu o powierzchni 34 mkw., klienci będą mogli zapoznać się szeroką ofertą podróży i wyjazdów do różnych zakątków świata, wśród których nie zabraknie atrakcyjnych wycieczek last minute, pobytów w wygodnych hotelach czy niezapomnianych wczasów za granicą. Pilanie odwiedzający placówkę TUI mogą też liczyć na wiele ciekawych inspiracji na nadchodzącą majówkę czy krótki wyjazd ze zwiedzaniem. Doradcy pomogą im odkryć najpiękniejsze miejsca na wakacje, wycieczki czy wczasy i w każdym detalu zorganizować wypoczynek. Lokal znajduje się na parterze, tuż obok salonu z modą męską Bytom.
– TUI doskonale wpisuje się w sektor usługowy naszej galerii. To trzecie, po Coral Travel i Itace, biuro podróży w Atrium Kasztanowa, dzięki czemu klienci mają możliwość wyboru najatrakcyjniejszej i najbardziej dopasowanej do ich oczekiwań oferty. Jesteśmy przekonani, że zarówno nasi goście, jak i pozostali mieszkańcy Piły, chętnie skorzystają z propozycji biur podróży, planując tegoroczne wakacje czy przyszłoroczne eskapady – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Według raportów Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA, TUI niezmiennie od kilku lat (2019-2024) zajmuje w Polsce pierwsze miejsce wśród touroperatorów, biorąc pod uwagę liczbę ofert z najniższymi cenami do popularnych kierunków wakacyjnych z przelotem czarterowym.
TUI Poland Sp. z o.o. jest częścią niemieckiego koncernu TUI Group. Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat zajmuje się organizacją wyjątkowych wakacji, systematycznie zyskując zaufanie milionów klientów na całym świecie. TUI posiada własne sieci hoteli, linie lotnicze oraz agencje turystyczne, które w profesjonalny sposób dbają o klienta w miejscu jego wypoczynku.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.
Wielki powrót pracy marzeń w roli World Travel Hackera!
5 najpiękniejszych plaż w okolicy europejskich stolic
Wieszanie wianków i puszczanie latawców, czyli obchody Święta Pracy w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.