Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie, które zaoferuje klientom galerii wymarzone wczasy i wycieczki. Otwarcie TUI zaplanowano na 24 kwietnia.
W kameralnie urządzonym lokalu o powierzchni 34 mkw., klienci będą mogli zapoznać się szeroką ofertą podróży i wyjazdów do różnych zakątków świata, wśród których nie zabraknie atrakcyjnych wycieczek last minute, pobytów w wygodnych hotelach czy niezapomnianych wczasów za granicą. Pilanie odwiedzający placówkę TUI mogą też liczyć na wiele ciekawych inspiracji na nadchodzącą majówkę czy krótki wyjazd ze zwiedzaniem. Doradcy pomogą im odkryć najpiękniejsze miejsca na wakacje, wycieczki czy wczasy i w każdym detalu zorganizować wypoczynek. Lokal znajduje się na parterze, tuż obok salonu z modą męską Bytom.
– TUI doskonale wpisuje się w sektor usługowy naszej galerii. To trzecie, po Coral Travel i Itace, biuro podróży w Atrium Kasztanowa, dzięki czemu klienci mają możliwość wyboru najatrakcyjniejszej i najbardziej dopasowanej do ich oczekiwań oferty. Jesteśmy przekonani, że zarówno nasi goście, jak i pozostali mieszkańcy Piły, chętnie skorzystają z propozycji biur podróży, planując tegoroczne wakacje czy przyszłoroczne eskapady – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Według raportów Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA, TUI niezmiennie od kilku lat (2019-2024) zajmuje w Polsce pierwsze miejsce wśród touroperatorów, biorąc pod uwagę liczbę ofert z najniższymi cenami do popularnych kierunków wakacyjnych z przelotem czarterowym.
TUI Poland Sp. z o.o. jest częścią niemieckiego koncernu TUI Group. Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat zajmuje się organizacją wyjątkowych wakacji, systematycznie zyskując zaufanie milionów klientów na całym świecie. TUI posiada własne sieci hoteli, linie lotnicze oraz agencje turystyczne, które w profesjonalny sposób dbają o klienta w miejscu jego wypoczynku.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.