Komunikaty PR

Blue Marine Mielno – ponad 10 tys. osób uważa, że to Hotel z Pomysłem

2020-01-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Blue Marine Mielno wygrał tegoroczną edycję konkursu „Hotel z Pomysłem”. Ten największy obiekt w Mielnie zdobył blisko 50% głosów, które oddano w konkursie. Czym się wyróżnia? Od początku działalności, czyli od ponad 4 lat stawia na aktywny, rodzinny wypoczynek, a ostatnio coraz silniej angażuje się w działania ekologiczne. 


W sumie w głosowaniu internautów oddano ponad 22 tys. głosów. W edycji, która trwała przez ostatnie tygodnie startowało aż 49 obiektów noclegowych. Liderem głosowania od początku był zdecydowanie Blue Marine Mielno. Obiekt zdobył blisko połowę głosów (10 154), a tym samym tytuł „Hotel z Pomysłem 2019”. W konkursie Blue Marine Mielno pokonało hotele sieciowe (Focus Premium Sopot – 6140 głosów), jak również obiekty pięciogwiazdkowe (Bachleda Luxury Hotel Kraków – 1183 głosy).

Co wyróżnia Blue Marine Mielno? Po rozbudowie i oddaniu nowego skrzydła (latem 2019 roku) obiekt jest największy w Mielnie. Dysponuje 240 pokojami i apartamentami rodzinnymi. Goście doceniają jednak nie tylko wnętrza, ale przede wszystkim ofertę obiektu. Jest przyjazny dla osób uczulonych na zwierzęta (od początku jego powstania nie zezwala na pobyt ze zwierzętami) i nastawiony na rodzinny wypoczynek. – Stawiamy nie tylko na rodziny z dziećmi, ale też wypoczynek międzypokoleniowy. Dlatego część naszych gości, szczególnie w tuż przed i tuż po sezonie, to dziadkowie z wnukami – wyjaśnia Maciej Szatkowski, prezes zarządu spółdzielni właścicieli Blue Marine Mielno.

Ekologia przez zabawę i naukę 
Blue Marine Mielno położony jest w spokojnej części, w Mielnie-Unieściu, z dala od zatłoczonego centrum miejscowości. Ta bliskość natury wpisuje się również z ofertę obiektu. – Ekologia to kolejny aspekt, który doceniają goście. Coraz więcej turystów poszukuje miejsca spokojnego wypoczynku, a nasz obiekt zlokalizowany jest dosłownie 100 m od plaży, i jednocześnie nad jeziorem Jamno. Tegoroczne ferie również przebiegają pod znakiem eko. Uruchomiliśmy zajęcia, zabawy i gry dla dzieci opracowane przy współpracy z Fundacją WWF Polska – informuje Maciej Szatkowski.

Latem obiekt rozbudowano. W nowym skrzydle poza pokojami i apartamentami uruchomiono sale zabaw: dla mniejszych dzieci ruszyła strefa z wielkim statkiem pirackim wyposażonym w zjeżdżalnie i basen z kulkami, dla nieco większych powstał pokój z atrakcjami, które najchętniej wybierają nastolatki, czyli sala z grami elektronicznymi, piłkarzykami i cymbergajem. Powiększono strefę gabinetów SPA. Zmodernizowano i powiększono także strefę restauracyjną – powstała trzecia, nowa sala, lobby bar i kawiarnia. Obiekt zyskał też 2 dodatkowe windy, w tym jedną panoramiczną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej Biuro prasowe
2024-04-24 | 17:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia
Podróże Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
2024-04-24 | 11:40

Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży

Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie,
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 11:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.