Komunikaty PR

Blue Marine Mielno – ponad 10 tys. osób uważa, że to Hotel z Pomysłem

2020-01-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Blue Marine Mielno wygrał tegoroczną edycję konkursu „Hotel z Pomysłem”. Ten największy obiekt w Mielnie zdobył blisko 50% głosów, które oddano w konkursie. Czym się wyróżnia? Od początku działalności, czyli od ponad 4 lat stawia na aktywny, rodzinny wypoczynek, a ostatnio coraz silniej angażuje się w działania ekologiczne. 


W sumie w głosowaniu internautów oddano ponad 22 tys. głosów. W edycji, która trwała przez ostatnie tygodnie startowało aż 49 obiektów noclegowych. Liderem głosowania od początku był zdecydowanie Blue Marine Mielno. Obiekt zdobył blisko połowę głosów (10 154), a tym samym tytuł „Hotel z Pomysłem 2019”. W konkursie Blue Marine Mielno pokonało hotele sieciowe (Focus Premium Sopot – 6140 głosów), jak również obiekty pięciogwiazdkowe (Bachleda Luxury Hotel Kraków – 1183 głosy).

Co wyróżnia Blue Marine Mielno? Po rozbudowie i oddaniu nowego skrzydła (latem 2019 roku) obiekt jest największy w Mielnie. Dysponuje 240 pokojami i apartamentami rodzinnymi. Goście doceniają jednak nie tylko wnętrza, ale przede wszystkim ofertę obiektu. Jest przyjazny dla osób uczulonych na zwierzęta (od początku jego powstania nie zezwala na pobyt ze zwierzętami) i nastawiony na rodzinny wypoczynek. – Stawiamy nie tylko na rodziny z dziećmi, ale też wypoczynek międzypokoleniowy. Dlatego część naszych gości, szczególnie w tuż przed i tuż po sezonie, to dziadkowie z wnukami – wyjaśnia Maciej Szatkowski, prezes zarządu spółdzielni właścicieli Blue Marine Mielno.

Ekologia przez zabawę i naukę 
Blue Marine Mielno położony jest w spokojnej części, w Mielnie-Unieściu, z dala od zatłoczonego centrum miejscowości. Ta bliskość natury wpisuje się również z ofertę obiektu. – Ekologia to kolejny aspekt, który doceniają goście. Coraz więcej turystów poszukuje miejsca spokojnego wypoczynku, a nasz obiekt zlokalizowany jest dosłownie 100 m od plaży, i jednocześnie nad jeziorem Jamno. Tegoroczne ferie również przebiegają pod znakiem eko. Uruchomiliśmy zajęcia, zabawy i gry dla dzieci opracowane przy współpracy z Fundacją WWF Polska – informuje Maciej Szatkowski.

Latem obiekt rozbudowano. W nowym skrzydle poza pokojami i apartamentami uruchomiono sale zabaw: dla mniejszych dzieci ruszyła strefa z wielkim statkiem pirackim wyposażonym w zjeżdżalnie i basen z kulkami, dla nieco większych powstał pokój z atrakcjami, które najchętniej wybierają nastolatki, czyli sala z grami elektronicznymi, piłkarzykami i cymbergajem. Powiększono strefę gabinetów SPA. Zmodernizowano i powiększono także strefę restauracyjną – powstała trzecia, nowa sala, lobby bar i kawiarnia. Obiekt zyskał też 2 dodatkowe windy, w tym jedną panoramiczną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy? Biuro prasowe
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki
Podróże Przewodnik MICHELIN 2025: 32 nowe restauracje prezentują mistrzostwo tureckiej g
2024-12-19 | 01:00

Przewodnik MICHELIN 2025: 32 nowe restauracje prezentują mistrzostwo tureckiej g

Podczas uroczystej ceremonii, która odbyła się w hotelu Four Seasons Bosphorus w Stambule, zaprezentowany został wybór restauracji na rok 2025 w nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.