Click&Go rozpoczyna współpracę z serwisem Wakacje.pl
KLANG! Media
Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl
Click&Go Polska – internetowe biuro podróży - 12 grudnia rozpoczęło współpracę z największą siecią agencyjną w Polsce – Wakacje.pl. Klienci będą mieli możliwość korzystania z oferty Click&Go w sieci stacjonarnej Wakacje.pl oraz My Travel.
Click&Go Polska to internetowe biuro podróży tworzące swoją ofertę w oparciu o technologię dynamicznego pakietowania, dając klientowi możliwość komponowania wyjazdu na stronie internetowej. Marka wywodzi się z Irlandii gdzie z sukcesem działa już od 10 lat. Oferta Click&Go pojawiła się w Polsce w 2018 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, umożliwiając konsumentom w Polsce wczasy na 18 wakacyjnych kierunkach, oraz wyjazdy typu ,,City Break’’ aż do 8 europejskich miast. Propozycje Click&Go Polska to idealne rozwiązanie dla osób, które dotychczas zamiast ofert touroperatorów samodzielnie rezerwowali poszczególne komponenty wycieczki u różnych dostawców, przez co tracili możliwości, jakie daje biuro podróży. Teraz mogą zrobić to samo uiszczając jedną, łączną opłatę za hotel, lot i inne składowe wyjazdu oraz korzystać z zabezpieczenia w postaci gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez ERGO dla Click&Go oraz Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego. To klient decyduje jakie usługi wliczy w swój pakiet, który jest tworzony w dynamiczny sposób w oparciu o regularne rejsy linii lotniczych.
Nieustannie staramy się poszerzać swoją ofertę i usprawniać procesy związane z rezerwacją naszych wyjazdów, to oznacza również wyjście naprzeciw klientom, którzy preferują rezerwację wyjazdów w biurze stacjonarnym. Przyszedł moment, w którym wchodzimy we współpracę z liderem rynku multiagencyjnego. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią, że wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom, a znana marka Wakacje.pl pomoże nam zbudować zaufanie na Polskim rynku. – komentuje Michał Głowa, Country Manager Click&Go Polska.
Wakacje.pl to lider na multiagencyjnym rynku turystyki zorganizowanej w Polsce i właściciel największego, a zarazem pierwszego w polskim internecie serwisu turystycznego. Celem spółki jest adresowanie wszystkich potrzeb turystycznych Polaków, co realizuje poprzez konsekwentny rozwój oferty produktowej oraz kanałów dystrybucji. Klienci Wakacje.pl mogą zarezerwować wyjazdy w całości online, poprzez infolinię lub w jednym z salonów stacjonarnych. Dzisiaj to 380 biur zlokalizowanych w całej Polsce, działających pod markami Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat. Od 2020 roku klienci sieci stacjonarnych Wakacje.pl i MyTravel zyskali dostęp do oferty Click&Go. Mamy nadzieję, że współpraca z tak dużą i uznaną marką jaką jest Wakacje.pl przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności Click&Go w Polsce. Dla Wakacje.pl taki produkt będzie cennym uzupełnieniem oferty, która w obszarze dynamicznego pakietowania jest na wczesnym etapie rozwoju w Polsce.
Ambicją Wakacje.pl jest dostarczenie turystom możliwie najszerszego wyboru produktów i usług bez względu na to, jakie jest ich miejsce zamieszkania. Dywersyfikacja portfela produktowego pozwala nam szybko i sprawnie odpowiadać na zróżnicowane potrzeby podróżujących, a możliwość dynamicznego pakietowania doskonale wpasowuje się w tę strategię. Trendy w podróżowaniu się zmieniają, a my jako największy gracz na rynku jesteśmy zobowiązani na te zmiany reagować. Jako jedyni w Polsce rozpoczynamy współpracę z Click&Go, co podnosi naszą konkurencyjność i pozwala na jeszcze lepsze adresowanie potrzeb i spełnianie marzeń o podróżowaniu, których Polacy mają coraz więcej. - komentuje Klaudyna Fudala - Manager ds. PR / Rzecznik Prasowy

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.