Komunikaty PR

Click&Go rozpoczyna współpracę z serwisem Wakacje.pl

2020-01-21  |  08:00
Kontakt
Magdalena Marciniak
KLANG! Media

Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl

Click&Go Polska – internetowe biuro podróży - 12 grudnia rozpoczęło współpracę z największą siecią agencyjną w Polsce – Wakacje.pl. Klienci będą mieli możliwość korzystania z oferty Click&Go w sieci stacjonarnej Wakacje.pl oraz My Travel. 

 

Click&Go Polska to internetowe biuro podróży tworzące swoją ofertę w oparciu o technologię dynamicznego pakietowania, dając klientowi możliwość komponowania wyjazdu na stronie internetowej. Marka wywodzi się z Irlandii gdzie z sukcesem działa już od 10 lat. Oferta Click&Go pojawiła się w Polsce w 2018 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, umożliwiając konsumentom w Polsce wczasy na 18 wakacyjnych kierunkach, oraz wyjazdy typu ,,City Break’’ aż do 8 europejskich miast. Propozycje Click&Go Polska to idealne rozwiązanie dla osób, które dotychczas zamiast ofert touroperatorów samodzielnie rezerwowali poszczególne komponenty wycieczki u różnych dostawców, przez co tracili możliwości, jakie daje biuro podróży. Teraz mogą zrobić to samo uiszczając jedną, łączną opłatę za hotel, lot i inne składowe wyjazdu oraz korzystać z zabezpieczenia w postaci gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez ERGO dla Click&Go oraz Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego. To klient decyduje jakie usługi wliczy w swój pakiet, który jest tworzony w dynamiczny sposób w oparciu o regularne rejsy linii lotniczych.

 

Nieustannie staramy się poszerzać swoją ofertę i usprawniać procesy związane z rezerwacją naszych wyjazdów, to oznacza również wyjście naprzeciw klientom, którzy preferują rezerwację wyjazdów w biurze stacjonarnym. Przyszedł moment, w którym wchodzimy we współpracę z liderem rynku multiagencyjnego. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią, że wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom, a znana marka Wakacje.pl pomoże nam zbudować zaufanie na Polskim rynku. – komentuje Michał Głowa, Country Manager Click&Go Polska.

 

 

Wakacje.pl to lider na multiagencyjnym rynku turystyki zorganizowanej w Polsce i właściciel największego, a zarazem pierwszego w polskim internecie serwisu turystycznego. Celem spółki jest adresowanie wszystkich potrzeb turystycznych Polaków, co realizuje poprzez konsekwentny rozwój oferty produktowej oraz kanałów dystrybucji. Klienci Wakacje.pl mogą zarezerwować wyjazdy w całości online, poprzez infolinię lub w jednym z salonów stacjonarnych. Dzisiaj to 380 biur zlokalizowanych w całej Polsce, działających pod markami Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat. Od 2020 roku klienci sieci stacjonarnych Wakacje.pl i MyTravel zyskali dostęp do oferty Click&Go. Mamy nadzieję, że współpraca z tak dużą i uznaną marką jaką jest Wakacje.pl przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności Click&Go w Polsce. Dla Wakacje.pl taki produkt będzie cennym uzupełnieniem oferty, która w obszarze dynamicznego pakietowania jest na wczesnym etapie rozwoju w Polsce. 

 

 

Ambicją Wakacje.pl jest dostarczenie turystom możliwie najszerszego wyboru produktów i usług bez względu na to, jakie jest ich miejsce zamieszkania. Dywersyfikacja portfela produktowego pozwala nam szybko i sprawnie odpowiadać na zróżnicowane potrzeby podróżujących, a możliwość dynamicznego pakietowania doskonale wpasowuje się w tę strategię. Trendy w podróżowaniu się zmieniają, a my jako największy gracz na rynku jesteśmy zobowiązani na te zmiany reagować. Jako jedyni w Polsce rozpoczynamy współpracę z Click&Go, co podnosi naszą konkurencyjność i pozwala na jeszcze lepsze adresowanie potrzeb i spełnianie marzeń o podróżowaniu, których Polacy mają coraz więcej. - komentuje Klaudyna Fudala - Manager ds. PR / Rzecznik Prasowy

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KLANG! Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive? Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:10

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Wakacje all inclusive to jeden z najpopularniejszych sposobów na spędzenie urlopu. Ta formuła wypoczynku cieszy się dużą popularnością ze względu na liczne korzyści,
Podróże Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.