Komunikaty PR

Do Warszawy? Tylko samolotem z Wrocławia

2020-10-14  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Z Wrocławia do Warszawy w godzinę za niecałe 100 zł? Tak, teraz to możliwe. Odlotowe ceny oferują jesienią PLL LOT.

Samoloty PLL LOT latają z wrocławskiego Portu Lotniczego na Lotnisko Chopina w Warszawie trzy razy dziennie: rano, wczesnym popołudniem i wieczorem. Lot trwa około godziny. – Nie ma szybszej możliwości dostania się do stolicy. Podróż samolotem zawsze była atrakcyjną alternatywą dla podróży samochodem i pociągiem ze względu na czas, komfort i bezpieczeństwo, a teraz szczególnie ze względu na cenę – informuje Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.

Zwykle za podróż samolotem w dwie strony trzeba było zapłacić kilkaset złotych. Rezerwując bilety teraz na październik, listopad lub grudzień, zapłacimy w obie strony około 200 zł*.
Taki poziom cen jest zachęcający nie tylko dla osób podróżujących służbowo, ale także dla pasażerów latających w innych celach – zaznacza Dariusz Kuś. Dla porównania: podróż w obie strony Expressem Intercity Premium, 1. klasą, kosztuje 278 złotych**. Najszybsze Pendolino jedzie z Wrocławia do Warszawy ok. 3 godziny i 40 minut.

Wśród połączeń sieciowych w rozkładzie lotów z Portu Lotniczego Wrocław znajdują się także: Frankfurt (Lufthansa, loty realizowane dwa razy dziennie), Dusseldorf (Eurowings, 18 oraz 25 października, a od 9 listopada codziennie oprócz sobót), Amsterdam (KLM, codziennie oprócz wtorków i sobót) oraz Budapeszt (PLL LOT, raz w tygodniu: w poniedziałki). Łącznie z Warszawą daje to 5 kierunków w tej grupie. Szósty kierunek – Zurych – planują wznowić linie SWISS (dwa razy w tygodniu: poniedziałki i piątki).

Zimowy rozkład lotów wejdzie w życie od 26 października i będzie obowiązywał do 27 marca 2020 roku.

Wrocławskie lotnisko zapewnia płynną obsługę pasażerów i całkowicie bezpieczne warunki w terminalu, który jest odpowiednio przygotowany na przyjmowanie podróżnych. W strefie ogólnodostępnej działają prawie wszystkie sklepy i restauracje, takie jak The Whitehouse, Legendario, 1 Minute, Baltona, Costa Coffee, natomiast w hali odlotów otwarte są Polski Folk i Baltona Duty Free. Otwarty jest również salonik Executive Lounge.

W trosce o komfort pasażerów Port Lotniczy Wrocław przygotował ofertę specjalną dla osób, które chcą dotrzeć na lotnisko samochodem. Przy rezerwacji online, z co najmniej 4-dniowym wyprzedzeniem, miejsce na parkingu A, B, C, D kosztuje 19 zł na 1 dzień, 39 zł na 3 dni.

* Wylot z Wrocławia 17 października o godzinie 05:20, 12:45 lub 18:25 w cenie 98,08 zł. Wylot powrotny z Warszawy 19 października o 10:50 lub 23:05 w cenie 112,05 zł.

Wylot z Wrocławia 24 października o godz. 05:20, 12:45 lub 18:25 w cenie 87,68 zł. Powrót z Warszawy 25 października o godz. 10:50 lub 23:05 w cenie 111,65 zł.

** Wyjazd z Wrocławia 17 października o godz. 07:00, cena: 139 zł. Wyjazd z Warszawy 19 października o godz. 15:40, cena: 139 zł.

Ceny na dzień 13 października 2020 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.