Komunikaty PR

Doświadcz najlepszych letnich wakacji w Dubaju dzięki ofertom od Emirates

2022-07-04  |  08:00
Biuro prasowe

Klienci Emirates, niezależnie od tego czy przyjeżdżają kolejny raz do Dubaju, czy są tutaj po raz pierwszy, mogą skorzystać z bezpłatnego wstępu do bardzo popularnych atrakcji w Zjednoczonych Emiratach Arabskich:

Kultowy taras widokowy At the Top – Burj Khalifa: to możliwość zobaczenia zapierających dech w piersiach widoków z najwyższego budynku na świecie. Odkryty taras widokowy znajduje się na 124. i 125. piętrze kultowego Burj Khalifa, daje możliwość obejrzenia miasta z wysokości 555 metrów nad poziomem morza. Bezpłatne bilety wstępu obowiązują od 30 czerwca do 30 września 2022 roku.

Promenada The Dubai Fountains Boardwalk: pływająca platforma pozwala odwiedzającym zbliżyć się do słynnych spektakli wodnych, muzycznych i świetlnych Burdż Chalifa.

Louvre Abu Dhabi: jedna z najbardziej kultowych atrakcji kulturalnych ZEA, to okazja do zanurzenia się w setkach antyków, z których każdy pochodzi sprzed setek lat. Kolekcja obejmuje aż 167 dzieł sztuki autorstwa światowej sławy artystów.

Aby skorzystać z ekskluzywnych ofert letnich Emirates, klienci powinni zarezerwować bilety tutaj. Letnie oferty specjalne obowiązują podróżnych, którzy zarezerwują podróż powrotną do Dubaju w dowolnej klasie podróży między 28 czerwca a 11 lipca 2022 r. na podróż od 1 lipca 2022 r. do 30 września 2022 r.** Oferta jest również dostępna u niektórych agentów, a także w wybranych punktach Emirates Retail.

Doświadczaj miasta z Emirates:

My Emirates Pass: karta pokładowa Emirates może również służyć jako karta zniżkowa. Przy okazaniu karty pokładowej i ważnego dowodu tożsamości można skorzystać ze zniżek w setkach sklepów, lokali gastronomicznych i punktów rozrywki w całym Dubaju. Oferta letnia obowiązuje do 30 września 2022 r. Więcej informacji o My Emirates Pass.

Partnerzy Skywards: członkowie wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Emirates Skywards mogą gromadzić mile za codzienne wydatki w punktach sprzedaży detalicznej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i wymieniać je na bilety w ramach nagrody, skorzystać z podwyższenia klasy podróży albo z biletów na koncerty i imprezy sportowe. Więcej o Emirates Skywards: https://www.emirates.com/pl/polish/skywards/

Zwiedzanie Dubaju

Dubaj to miejsce, w którym warto być w sezonie letnim. Goście mogą korzystać z ekscytujących rozrywek, bogatej oferty restauracji i sklepów. Odbywa się tutaj Dubai Summer Surprises – jedna z największych imprez rozrywkowych w mieście. To bogata oferta wydarzeń i zajęć dla rodzin, ekskluzywne oferty zakupów, a także możliwość uczestnictwa w konkursach i promocjach. Linie Emirates oferują możliwość podróży z Dubaju do ponad 130 miejsc docelowych.

Podróżowanie z Emirates

Emirates oferują wielokrotnie nagradzane usługi dla klientów we wszystkich klasach podróży. Podróżowanie z rodziną jest wygodne od samej odprawy i wejścia na pokład. Daje pierwszeństwo wejścia na pokład, rodziny mogą skorzystać z ponad 100 kanałów z treściami dla dzieci w nagradzanym systemie rozrywki pokładowej Emirates.

Dbając o zdrowie i dobre samopoczucie pasażerów, linie Emirates wprowadziły kompleksowy zestaw środków bezpieczeństwa na każdym etapie podróży klienta. Linia lotnicza rozwija również technologię zbliżeniową, aby zapewnić jeszcze wygodniejsze opcje szybkiego przechodzenia przez formalności lotniskowe.

Zachęcamy klientów do sprawdzenia najnowszych rządowych wytycznych dotyczących podróży i upewnienia się, że spełniają wymagania dotyczące podróży do miejsca docelowego. Więcej informacji na temat wymogów wjazdowych dla gości zagranicznych i mieszkańców powracających do Dubaju można znaleźć na stronie: https://www.emirates.com/pl/polish/help/covid-19/dubai-travel-requirements/

** Dotyczy jedynie biletów w obie strony, bilety lotnicze w jedną stronę nie są objęte ofertą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.