Ekologiczna garderoba na kółkach – poznaj walizki Spectra 3.0 marki Victorinox.
Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Nasza codzienność oraz dynamika życia wpływają na styl podróżowania. W ciągu 36 miesięcy eksperci z marki Victorinox obserwowali zachowania konsumentów by stworzyć walizkę, która spełni jak najwięcej oczekiwań głodnych wrażeń Klientów szwajcarskiego brandu. Efektem jest linia Spectra 3.0 wyróżniająca się designem, funkcjonalnością i zrównoważonym podejściem do środowiska.
Sięgając paręset lat wstecz przemieszczanie się miało charakter osadniczy, skupiony na odkrywaniu nowych terenów czy założeniu rodziny. Dziś podróże w najodleglejsze zakątki świata odbywamy głównie w celach rekreacyjnych, poznawczych oraz edukacyjnych. Ta zmiana dotyczy również przechowywania niezbędnych elementów podczas zmiany lokalizacji. Dawniej rzeczy osobiste były przewożone w masywnych, nieporęcznych skrzyniach by z czasem zastąpiły je ergonomiczne walizki. Dziś nie pełnią już tylko funkcji chroniącej zawartość przed zniszczeniem, ale są stylowym oraz funkcjonalnym dodatkiem, dzięki któremu można zdefiniować swoją osobowość. Te cechy wykorzystują przy tworzeniu wizjonerzy marki Victorinox.
Podróż służbowa, weekendowa ucieczka poza miasto czy urlop na egzotycznej plaży? Serię nowych walizek Victorinox docenią zarówno Klienci biznesowi jak i nowocześni podróżnicy, którzy zarówno jak Ci pierwsi poszukują przydatnych rozwiązań. Projektanci linii Spectra 3.0 zadbali o opływowy design łącząc go z innowacyjnymi surowcami. Sama walizka, a dokładnie jej zewnętrzna część powstała z poliwęglanu SORPLAS - materiału nowej generacji, dzięki któremu produkt jest odporny na uderzenia i jest ekologiczny. Drugim materiałem jest wewnętrzna podszewka wykonana w 100% z recyklingu, pokryta technologią SILVADUR, która dzięki swoim właściwościom hamuje rozwój bakterii oraz innych mikroorganizmów na tkaninie. Marka Victorinox nie zapomina o technologicznych niespodziankach, które zaskoczą zapracowanych podróżników. W walizkach podręcznych nie tylko znajdą podłączenie do USB, ale również wmontowany kabel do podłączenia power-banku. Dokładnie zaraz obok przy panelu ID znajduje się szpilka przydatna do zmiany karty SIM oraz długopis do wypełniania dokumentów lub pamiętnika. W najmniejszych modelach zastosowano dwie opcje otwierania – ogólną oraz przednią, która daje możliwość szybkiego dostępu do najpotrzebniejszych gadżetów rozmieszczonych w panelu organizacyjnym – laptop, dokumenty czy klucze.
„Sprzęt podróżny to jedna z niewielu kategorii w branży turystycznej, która musi szybko reagować na fundamentalne zmiany w sposobie, w jaki podchodzimy do naszego życia, w którym najważniejsza jest funkcjonalność, a nie przyjemność. Ponieważ podróże ewoluują, konieczne jest także wyposażenie podróżne, nakładając na producentów obowiązek konsekwentnego inwestowania i wprowadzania innowacji.” – o nowej linii walizek Spectra 3.0 opowiada Dyrektor Global Channels Victorinox, Thomas Bodenmann.
Walizki Spectra 3.0 dostępne są w 6 rozmiarach, w 2 wersjach kolorystycznych – czarnej i czerwonej. Warto zwrócić uwagę na największe i średnie modele, które dzięki specjalnej samorozprężającej technologii mogą powiększyć objętość do 40%. Zaś w modelach podręcznych można uzyskać do 20% więcej przestrzeni. Docenią ją fanki i fani mody oraz wszystkie niezdecydowane osoby, dla których proces pakowania na wyjazd jest zagwozdką. Każda walizka posiada bezpieczny zamek zatwierdzony przez TSA oraz ciche kółka Hinomoto. Bezproblemowe podróżowanie zapewnia marka Victorinox już dziś. Modele z linii Spectra 3.0 można zakupić w sklepie online oraz w salonach partnerskich.
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.