Komunikaty PR

Ekologiczna garderoba na kółkach – poznaj walizki Spectra 3.0 marki Victorinox.

2022-03-28  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Nasza codzienność oraz dynamika życia wpływają na styl podróżowania. W ciągu 36 miesięcy eksperci z marki Victorinox obserwowali zachowania konsumentów by stworzyć walizkę, która spełni jak najwięcej oczekiwań głodnych wrażeń Klientów szwajcarskiego brandu. Efektem jest linia Spectra 3.0 wyróżniająca się designem, funkcjonalnością i zrównoważonym podejściem do środowiska.

Sięgając paręset lat wstecz przemieszczanie się miało charakter osadniczy, skupiony na odkrywaniu nowych terenów czy założeniu rodziny. Dziś podróże w najodleglejsze zakątki świata odbywamy głównie w celach rekreacyjnych, poznawczych oraz edukacyjnych. Ta zmiana dotyczy również przechowywania niezbędnych elementów podczas zmiany lokalizacji. Dawniej rzeczy osobiste były przewożone w masywnych, nieporęcznych skrzyniach by z czasem zastąpiły je ergonomiczne walizki. Dziś nie pełnią już tylko funkcji chroniącej zawartość przed zniszczeniem, ale są stylowym oraz funkcjonalnym dodatkiem, dzięki któremu można zdefiniować swoją osobowość. Te cechy wykorzystują przy tworzeniu wizjonerzy marki Victorinox.

Podróż służbowa, weekendowa ucieczka poza miasto czy urlop na egzotycznej plaży? Serię nowych walizek Victorinox docenią zarówno Klienci biznesowi jak i nowocześni podróżnicy, którzy zarówno jak Ci pierwsi poszukują przydatnych rozwiązań. Projektanci linii Spectra 3.0 zadbali o opływowy design łącząc go z innowacyjnymi surowcami. Sama walizka, a dokładnie jej zewnętrzna część powstała z poliwęglanu SORPLAS - materiału nowej generacji, dzięki któremu produkt jest odporny na uderzenia i jest ekologiczny. Drugim materiałem jest wewnętrzna podszewka wykonana w 100% z recyklingu, pokryta technologią SILVADUR, która dzięki swoim właściwościom hamuje rozwój bakterii oraz innych mikroorganizmów na tkaninie. Marka Victorinox nie zapomina o technologicznych niespodziankach, które zaskoczą zapracowanych podróżników. W walizkach podręcznych nie tylko znajdą podłączenie do USB, ale również wmontowany kabel do podłączenia power-banku. Dokładnie zaraz obok przy panelu ID znajduje się szpilka przydatna do zmiany karty SIM oraz długopis do wypełniania dokumentów lub pamiętnika. W najmniejszych modelach zastosowano dwie opcje otwierania – ogólną oraz przednią, która daje możliwość szybkiego dostępu do najpotrzebniejszych gadżetów rozmieszczonych w panelu organizacyjnym – laptop, dokumenty czy klucze.

Sprzęt podróżny to jedna z niewielu kategorii w branży turystycznej, która musi szybko reagować na fundamentalne zmiany w sposobie, w jaki podchodzimy do naszego życia, w którym najważniejsza jest funkcjonalność, a nie przyjemność. Ponieważ podróże ewoluują, konieczne jest także wyposażenie podróżne, nakładając na producentów obowiązek konsekwentnego inwestowania i wprowadzania innowacji.” – o nowej linii walizek Spectra 3.0 opowiada Dyrektor Global Channels Victorinox, Thomas Bodenmann.

Walizki Spectra 3.0 dostępne są w 6 rozmiarach, w 2 wersjach kolorystycznych – czarnej i czerwonej. Warto zwrócić uwagę na największe i średnie modele, które dzięki specjalnej samorozprężającej technologii mogą powiększyć objętość do 40%. Zaś w modelach podręcznych można uzyskać do 20% więcej przestrzeni. Docenią ją fanki i fani mody oraz wszystkie niezdecydowane osoby, dla których proces pakowania na wyjazd jest zagwozdką. Każda walizka posiada bezpieczny zamek zatwierdzony przez TSA oraz ciche kółka Hinomoto. Bezproblemowe podróżowanie zapewnia marka Victorinox już dziś. Modele z linii Spectra 3.0 można zakupić w sklepie online oraz w salonach partnerskich.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute? Biuro prasowe
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.