Ekologiczna garderoba na kółkach – poznaj walizki Spectra 3.0 marki Victorinox.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Nasza codzienność oraz dynamika życia wpływają na styl podróżowania. W ciągu 36 miesięcy eksperci z marki Victorinox obserwowali zachowania konsumentów by stworzyć walizkę, która spełni jak najwięcej oczekiwań głodnych wrażeń Klientów szwajcarskiego brandu. Efektem jest linia Spectra 3.0 wyróżniająca się designem, funkcjonalnością i zrównoważonym podejściem do środowiska.
Sięgając paręset lat wstecz przemieszczanie się miało charakter osadniczy, skupiony na odkrywaniu nowych terenów czy założeniu rodziny. Dziś podróże w najodleglejsze zakątki świata odbywamy głównie w celach rekreacyjnych, poznawczych oraz edukacyjnych. Ta zmiana dotyczy również przechowywania niezbędnych elementów podczas zmiany lokalizacji. Dawniej rzeczy osobiste były przewożone w masywnych, nieporęcznych skrzyniach by z czasem zastąpiły je ergonomiczne walizki. Dziś nie pełnią już tylko funkcji chroniącej zawartość przed zniszczeniem, ale są stylowym oraz funkcjonalnym dodatkiem, dzięki któremu można zdefiniować swoją osobowość. Te cechy wykorzystują przy tworzeniu wizjonerzy marki Victorinox.
Podróż służbowa, weekendowa ucieczka poza miasto czy urlop na egzotycznej plaży? Serię nowych walizek Victorinox docenią zarówno Klienci biznesowi jak i nowocześni podróżnicy, którzy zarówno jak Ci pierwsi poszukują przydatnych rozwiązań. Projektanci linii Spectra 3.0 zadbali o opływowy design łącząc go z innowacyjnymi surowcami. Sama walizka, a dokładnie jej zewnętrzna część powstała z poliwęglanu SORPLAS - materiału nowej generacji, dzięki któremu produkt jest odporny na uderzenia i jest ekologiczny. Drugim materiałem jest wewnętrzna podszewka wykonana w 100% z recyklingu, pokryta technologią SILVADUR, która dzięki swoim właściwościom hamuje rozwój bakterii oraz innych mikroorganizmów na tkaninie. Marka Victorinox nie zapomina o technologicznych niespodziankach, które zaskoczą zapracowanych podróżników. W walizkach podręcznych nie tylko znajdą podłączenie do USB, ale również wmontowany kabel do podłączenia power-banku. Dokładnie zaraz obok przy panelu ID znajduje się szpilka przydatna do zmiany karty SIM oraz długopis do wypełniania dokumentów lub pamiętnika. W najmniejszych modelach zastosowano dwie opcje otwierania – ogólną oraz przednią, która daje możliwość szybkiego dostępu do najpotrzebniejszych gadżetów rozmieszczonych w panelu organizacyjnym – laptop, dokumenty czy klucze.
„Sprzęt podróżny to jedna z niewielu kategorii w branży turystycznej, która musi szybko reagować na fundamentalne zmiany w sposobie, w jaki podchodzimy do naszego życia, w którym najważniejsza jest funkcjonalność, a nie przyjemność. Ponieważ podróże ewoluują, konieczne jest także wyposażenie podróżne, nakładając na producentów obowiązek konsekwentnego inwestowania i wprowadzania innowacji.” – o nowej linii walizek Spectra 3.0 opowiada Dyrektor Global Channels Victorinox, Thomas Bodenmann.
Walizki Spectra 3.0 dostępne są w 6 rozmiarach, w 2 wersjach kolorystycznych – czarnej i czerwonej. Warto zwrócić uwagę na największe i średnie modele, które dzięki specjalnej samorozprężającej technologii mogą powiększyć objętość do 40%. Zaś w modelach podręcznych można uzyskać do 20% więcej przestrzeni. Docenią ją fanki i fani mody oraz wszystkie niezdecydowane osoby, dla których proces pakowania na wyjazd jest zagwozdką. Każda walizka posiada bezpieczny zamek zatwierdzony przez TSA oraz ciche kółka Hinomoto. Bezproblemowe podróżowanie zapewnia marka Victorinox już dziś. Modele z linii Spectra 3.0 można zakupić w sklepie online oraz w salonach partnerskich.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.