Emirates uruchamiają portal dla partnerów handlowych w branży turystycznej
Emirates wprowadzają najnowocześniejszą bramkę internetową, aby obsługiwać swoich partnerów handlowych na całym świecie.
Emirates Partner Portal dostosowany jest do każdego rynku i spersonalizowany pod każdego partnera, by zaspokoić unikalne potrzeby jego środowiska biznesowego. To kompleksowy punkt obsługi branży turystycznej, który zapewnia szybki i bezpieczny dostęp do pełnego zakresu informacji o najnowszych produktach Emirates, usługach i polityce linii lotniczych oraz pomocy technicznej. Dynamiczna platforma zmienia sposób dostarczania informacji do partnerów biznesowych Emirates.
Portal oferuje szereg funkcji, w tym narzędzia samoobsługowe i wsparcie, ma wbudowaną automatyzację procesów biznesowych, wszystko to, by zapewnić wydajność partnerom turystycznym, a także przejrzystość i jasność statusu transakcji.
- Cieszymy się z uruchomienia naszego portalu. Ułatwi on obsługę i współpracę z partnerami na całym świecie. Emirates Partner Portal to platforma skrojona na miarę wyjątkowości naszej branży, pozwala nam oferować spersonalizowane doświadczenie w oparciu o profile i potrzeby naszych partnerów. Wysłuchaliśmy ich oraz naszych agentów, a potem stworzyliśmy Emirates Partner Portal, by zaspokoić ich potrzeby w zakresie informacji, szkoleń, pomocy technicznej. Jesteśmy wdzięczni za nasze partnerstwo ze społecznościami sprzedażowymi na całym świecie, cieszymy się, że możemy ich angażować i wspierać za pośrednictwem nowej platformy – powiedział Adnan Kazim, dyrektor operacyjny Emirates.
Mamy wsparcie eksperckie naszych zespołów handlowych z całego świata. Dążymy do tego, by nasi partnerzy świadczyli jeszcze lepsze usługi dla swoich klientów i pomagali im zdobywać pozytywne doświadczenia z lotów z Emirates. Premiera portalu ma szczególne znaczenie w naszej branży, gdzie aktualne informacje o podróżach są istotnym czynnikiem umożliwiającym prowadzenie biznesu – dodaje.
Portal powstał w oparciu o najnowsze technologie, zgodnie ze standardami NDC/IATA, które zapewnią dostęp do bogatej bazy Emirates, uwzględniając aktualizacje operacyjne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz inne podstawowe platformy, takie jak np. Dubai Experience. Technologia zapewnia mocną podstawę do ulepszeń i przyszłych zmian, umożliwiając zespołom handlowym dostarczanie najnowszych informacji rynkowych w wielu językach, dostosowanych do partnerów handlowych. Rejestracja i rekrutacja są szybkie i bezpieczne, powiązane z zarejestrowanym identyfikatorem każdego agenta Emirates.
Po więcej informacji, pośrednicy biur podróży mogą odwiedzić portal https://www.emirates.partners/ albo skontaktować się z lokalnymi działami sprzedaży, które zapewnią wsparcie i doradztwo.
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Przewodnik MICHELIN 2025: 32 nowe restauracje prezentują mistrzostwo tureckiej g
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.