Komunikaty PR

Emirates uruchamiają portal dla partnerów handlowych w branży turystycznej

2020-08-10  |  01:00
Biuro prasowe

Emirates wprowadzają najnowocześniejszą bramkę internetową, aby obsługiwać swoich partnerów handlowych na całym świecie.

Emirates Partner Portal dostosowany jest do każdego rynku i spersonalizowany pod każdego partnera, by zaspokoić unikalne potrzeby jego środowiska biznesowego. To kompleksowy punkt obsługi branży turystycznej, który zapewnia szybki i bezpieczny dostęp do pełnego zakresu informacji o najnowszych produktach Emirates, usługach i polityce linii lotniczych oraz pomocy technicznej. Dynamiczna platforma zmienia sposób dostarczania informacji do partnerów biznesowych Emirates.

Portal oferuje szereg funkcji, w tym narzędzia samoobsługowe i wsparcie, ma wbudowaną automatyzację procesów biznesowych, wszystko to, by zapewnić wydajność partnerom turystycznym, a także przejrzystość i jasność statusu transakcji.

Cieszymy się z uruchomienia naszego portalu. Ułatwi on obsługę i współpracę z partnerami na całym świecie. Emirates Partner Portal to platforma skrojona na miarę wyjątkowości naszej branży, pozwala nam oferować spersonalizowane doświadczenie w oparciu o profile i potrzeby naszych partnerów. Wysłuchaliśmy ich oraz naszych agentów, a potem stworzyliśmy Emirates Partner Portal, by zaspokoić ich potrzeby w zakresie informacji, szkoleń, pomocy technicznej. Jesteśmy wdzięczni za nasze partnerstwo ze społecznościami sprzedażowymi na całym świecie, cieszymy się, że możemy ich angażować i wspierać za pośrednictwem nowej platformy – powiedział Adnan Kazim, dyrektor operacyjny Emirates.

Mamy wsparcie eksperckie naszych zespołów handlowych z całego świata. Dążymy do tego, by nasi partnerzy świadczyli jeszcze lepsze usługi dla swoich klientów i pomagali im zdobywać pozytywne doświadczenia z lotów z Emirates. Premiera portalu ma szczególne znaczenie w naszej branży, gdzie aktualne informacje o podróżach są istotnym czynnikiem umożliwiającym prowadzenie biznesu – dodaje.

Portal powstał w oparciu o najnowsze technologie, zgodnie ze standardami NDC/IATA, które zapewnią dostęp do bogatej bazy Emirates, uwzględniając aktualizacje operacyjne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz inne podstawowe platformy, takie jak np. Dubai Experience. Technologia zapewnia mocną podstawę do ulepszeń i przyszłych zmian, umożliwiając zespołom handlowym dostarczanie najnowszych informacji rynkowych w wielu językach, dostosowanych do partnerów handlowych. Rejestracja i rekrutacja są szybkie i bezpieczne, powiązane z zarejestrowanym identyfikatorem każdego agenta Emirates.

Po więcej informacji, pośrednicy biur podróży mogą odwiedzić portal https://www.emirates.partners/ albo skontaktować się z lokalnymi działami sprzedaży, które zapewnią wsparcie i doradztwo.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.