Emirates uruchamiają portal dla partnerów handlowych w branży turystycznej
Emirates wprowadzają najnowocześniejszą bramkę internetową, aby obsługiwać swoich partnerów handlowych na całym świecie.
Emirates Partner Portal dostosowany jest do każdego rynku i spersonalizowany pod każdego partnera, by zaspokoić unikalne potrzeby jego środowiska biznesowego. To kompleksowy punkt obsługi branży turystycznej, który zapewnia szybki i bezpieczny dostęp do pełnego zakresu informacji o najnowszych produktach Emirates, usługach i polityce linii lotniczych oraz pomocy technicznej. Dynamiczna platforma zmienia sposób dostarczania informacji do partnerów biznesowych Emirates.
Portal oferuje szereg funkcji, w tym narzędzia samoobsługowe i wsparcie, ma wbudowaną automatyzację procesów biznesowych, wszystko to, by zapewnić wydajność partnerom turystycznym, a także przejrzystość i jasność statusu transakcji.
- Cieszymy się z uruchomienia naszego portalu. Ułatwi on obsługę i współpracę z partnerami na całym świecie. Emirates Partner Portal to platforma skrojona na miarę wyjątkowości naszej branży, pozwala nam oferować spersonalizowane doświadczenie w oparciu o profile i potrzeby naszych partnerów. Wysłuchaliśmy ich oraz naszych agentów, a potem stworzyliśmy Emirates Partner Portal, by zaspokoić ich potrzeby w zakresie informacji, szkoleń, pomocy technicznej. Jesteśmy wdzięczni za nasze partnerstwo ze społecznościami sprzedażowymi na całym świecie, cieszymy się, że możemy ich angażować i wspierać za pośrednictwem nowej platformy – powiedział Adnan Kazim, dyrektor operacyjny Emirates.
Mamy wsparcie eksperckie naszych zespołów handlowych z całego świata. Dążymy do tego, by nasi partnerzy świadczyli jeszcze lepsze usługi dla swoich klientów i pomagali im zdobywać pozytywne doświadczenia z lotów z Emirates. Premiera portalu ma szczególne znaczenie w naszej branży, gdzie aktualne informacje o podróżach są istotnym czynnikiem umożliwiającym prowadzenie biznesu – dodaje.
Portal powstał w oparciu o najnowsze technologie, zgodnie ze standardami NDC/IATA, które zapewnią dostęp do bogatej bazy Emirates, uwzględniając aktualizacje operacyjne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz inne podstawowe platformy, takie jak np. Dubai Experience. Technologia zapewnia mocną podstawę do ulepszeń i przyszłych zmian, umożliwiając zespołom handlowym dostarczanie najnowszych informacji rynkowych w wielu językach, dostosowanych do partnerów handlowych. Rejestracja i rekrutacja są szybkie i bezpieczne, powiązane z zarejestrowanym identyfikatorem każdego agenta Emirates.
Po więcej informacji, pośrednicy biur podróży mogą odwiedzić portal https://www.emirates.partners/ albo skontaktować się z lokalnymi działami sprzedaży, które zapewnią wsparcie i doradztwo.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Prawo
Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.