Komunikaty PR

Emirates uruchamiają portal dla partnerów handlowych w branży turystycznej

2020-08-10  |  01:00
Biuro prasowe

Emirates wprowadzają najnowocześniejszą bramkę internetową, aby obsługiwać swoich partnerów handlowych na całym świecie.

Emirates Partner Portal dostosowany jest do każdego rynku i spersonalizowany pod każdego partnera, by zaspokoić unikalne potrzeby jego środowiska biznesowego. To kompleksowy punkt obsługi branży turystycznej, który zapewnia szybki i bezpieczny dostęp do pełnego zakresu informacji o najnowszych produktach Emirates, usługach i polityce linii lotniczych oraz pomocy technicznej. Dynamiczna platforma zmienia sposób dostarczania informacji do partnerów biznesowych Emirates.

Portal oferuje szereg funkcji, w tym narzędzia samoobsługowe i wsparcie, ma wbudowaną automatyzację procesów biznesowych, wszystko to, by zapewnić wydajność partnerom turystycznym, a także przejrzystość i jasność statusu transakcji.

Cieszymy się z uruchomienia naszego portalu. Ułatwi on obsługę i współpracę z partnerami na całym świecie. Emirates Partner Portal to platforma skrojona na miarę wyjątkowości naszej branży, pozwala nam oferować spersonalizowane doświadczenie w oparciu o profile i potrzeby naszych partnerów. Wysłuchaliśmy ich oraz naszych agentów, a potem stworzyliśmy Emirates Partner Portal, by zaspokoić ich potrzeby w zakresie informacji, szkoleń, pomocy technicznej. Jesteśmy wdzięczni za nasze partnerstwo ze społecznościami sprzedażowymi na całym świecie, cieszymy się, że możemy ich angażować i wspierać za pośrednictwem nowej platformy – powiedział Adnan Kazim, dyrektor operacyjny Emirates.

Mamy wsparcie eksperckie naszych zespołów handlowych z całego świata. Dążymy do tego, by nasi partnerzy świadczyli jeszcze lepsze usługi dla swoich klientów i pomagali im zdobywać pozytywne doświadczenia z lotów z Emirates. Premiera portalu ma szczególne znaczenie w naszej branży, gdzie aktualne informacje o podróżach są istotnym czynnikiem umożliwiającym prowadzenie biznesu – dodaje.

Portal powstał w oparciu o najnowsze technologie, zgodnie ze standardami NDC/IATA, które zapewnią dostęp do bogatej bazy Emirates, uwzględniając aktualizacje operacyjne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz inne podstawowe platformy, takie jak np. Dubai Experience. Technologia zapewnia mocną podstawę do ulepszeń i przyszłych zmian, umożliwiając zespołom handlowym dostarczanie najnowszych informacji rynkowych w wielu językach, dostosowanych do partnerów handlowych. Rejestracja i rekrutacja są szybkie i bezpieczne, powiązane z zarejestrowanym identyfikatorem każdego agenta Emirates.

Po więcej informacji, pośrednicy biur podróży mogą odwiedzić portal https://www.emirates.partners/ albo skontaktować się z lokalnymi działami sprzedaży, które zapewnią wsparcie i doradztwo.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:40

Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży

Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie,
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 11:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia
Podróże Bo Natura, to nie bzdura!
2024-04-24 | 08:00

Bo Natura, to nie bzdura!

Polska platforma świętuje trzeci rok, łącząc turystów z właścicielami naturalnych miejsc noclegowych, zarówno w naszym kraju, jak i w Hiszpanii. W AlohaCamp bez trudu można

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.