Komunikaty PR

„FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży” Fru.pl z nową kampanią marketingową

2024-06-10  |  13:00
Biuro prasowe

3 czerwca wystartowała letnia, globalna kampania promująca Fru.pl. Platforma internetowa umożliwia klientom rezerwację biletów lotniczych oraz oferuje szereg kompleksowych usług zapewniając przyjemne i komfortowe podróżowanie.

 

Rok szkolny powoli dobiega końca, a nieużywane walizki dopraszają się uwagi i odkurzenia. Początek czerwca to dla wielu moment przyjemnego acz niecierpliwego oczekiwania na urlop. Fru.pl w tym przyjemnym, przedwakacyjnym czasie rusza z najnowszą letnią kampanią i zarazem, pierwszą globalną. Opowiada w niej o czystej radości podróżowania i wymarzonych wakacjach, które mogą zostać urzeczywistnione dzięki Fru.pl.

Kampania opiera się na 30-sekundowym spocie emitowanym na YouTube. Działania promocyjne prowadzone są także w mediach społecznościowych (na kanałach własnych marki na Facebooku, Instagramie oraz TikToku). Do kampanii zostali zaangażowani również influencerzy, na których kanałach będą cyklicznie pojawiać się materiały wideo promujące kampanię, a przy okazji inspirujące do wakacyjnych podróży z Fru.pl.

Spot emanuje radością, dobrą energią i lekkością, ukazując namiastkę idealnych wakacji, jakie za każdym razem zapewniają wyjazdy nad Morze Śródziemne. Kampania celebruje beztroskie podróże, a inspiracją do jej powstania było włoskie „la dolce vita”, które jest uosobieniem relaksu i bezproblemowego życia. W tle pobrzmiewa klasyk z Italii „Sarà perché ti amo” zespołu Ricchi e Poveri.

Hasło „FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży” zachęca, by spełnić marzenie o idealnym urlopie, zarezerwować bilety na Fru.pl i wyruszyć w wakacyjną podróż. A samo przesłanie w ramach kampanii brzmi: nie wahaj się, poczuj radość podróżowania z Fru.pl.

Fru.pl, jako jeden z liderów w dziedzinie rezerwacji biletów lotniczych na rynku polskim, kontynuuje swoją misję zapewniania niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Nowa kampania nie tylko podkreśla znaczenie komfortu i wygody, ale również kładzie nacisk na emocjonalny aspekt podróży – od momentu rezerwacji, przez ekscytację związaną z planowaniem, aż po radość z samego wyjazdu.

W ramach kampanii Fru.pl na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje oferty promocyjne linii lotniczych na wybrane kierunki, co dodatkowo ma zachęcić klientów do skorzystania z usług Fru.pl. Przewidziano także liczne aktywności angażujące społeczność, takie jak konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

 

***

Kampania potrwa do 31 sierpnia. Za koncept kreatywny odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół Fru.pl.

 


Fru.pl to założona w 2007 roku internetowa platforma rezerwacji biletów lotniczych. Od początku swojego istnienia, Fru.pl koncentruje się na odpowiadaniu na potrzeby klientów, którzy często mają konkretne plany dotyczące podróży i różne obawy z nią związane. Fru.pl oferuje szeroki wybór lotów w konkurencyjnych cenach, którym towarzyszy profesjonalna i sprawna obsługa klienta świadczona przez zespół polskojęzycznych oraz angielskojęzycznych specjalistów.

Wraz z rozwojem platformy wprowadzono innowacyjne usługi fintech, które są odpowiedzią na częste obawy klientów związane z podróżą i zapewniające większą elastyczność planowania lotów. Usługi te mają na celu sprostanie wyjątkowym wyzwaniom i niepewnościom, które podróżni mogą napotkać podczas podróży, zapewniając im większy spokój ducha.

Mając na celu zadowolenie klientów i wprowadzanie ciągłych innowacji, Fru.pl z zaangażowaniem usprawnia proces rezerwacji podróży oraz zapewnia swoim klientom wsparcie posprzedażowe.

Fru.pl w swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów, jak:
- FRU Flex - możliwość odwołania lub zmiany terminu lotu bez podania przyczyny
FRU Fast Refund - zwrot środków za odwołany lot w ciągu 24 godzin
- FRU Automatyczna Odprawa - automatyczna odprawa online dokonywana przez konsultantów FRU
FRU Medical - ubezpieczenie podróżne
FRU Trip Protect - bezpłatne alternatywy w przypadku opóźnienia, odwołania lub zmiany lotu

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.