„FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży” Fru.pl z nową kampanią marketingową
3 czerwca wystartowała letnia, globalna kampania promująca Fru.pl. Platforma internetowa umożliwia klientom rezerwację biletów lotniczych oraz oferuje szereg kompleksowych usług zapewniając przyjemne i komfortowe podróżowanie.
Rok szkolny powoli dobiega końca, a nieużywane walizki dopraszają się uwagi i odkurzenia. Początek czerwca to dla wielu moment przyjemnego acz niecierpliwego oczekiwania na urlop. Fru.pl w tym przyjemnym, przedwakacyjnym czasie rusza z najnowszą letnią kampanią i zarazem, pierwszą globalną. Opowiada w niej o czystej radości podróżowania i wymarzonych wakacjach, które mogą zostać urzeczywistnione dzięki Fru.pl.
Kampania opiera się na 30-sekundowym spocie emitowanym na YouTube. Działania promocyjne prowadzone są także w mediach społecznościowych (na kanałach własnych marki na Facebooku, Instagramie oraz TikToku). Do kampanii zostali zaangażowani również influencerzy, na których kanałach będą cyklicznie pojawiać się materiały wideo promujące kampanię, a przy okazji inspirujące do wakacyjnych podróży z Fru.pl.
Spot emanuje radością, dobrą energią i lekkością, ukazując namiastkę idealnych wakacji, jakie za każdym razem zapewniają wyjazdy nad Morze Śródziemne. Kampania celebruje beztroskie podróże, a inspiracją do jej powstania było włoskie „la dolce vita”, które jest uosobieniem relaksu i bezproblemowego życia. W tle pobrzmiewa klasyk z Italii „Sarà perché ti amo” zespołu Ricchi e Poveri.
Hasło „FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży” zachęca, by spełnić marzenie o idealnym urlopie, zarezerwować bilety na Fru.pl i wyruszyć w wakacyjną podróż. A samo przesłanie w ramach kampanii brzmi: nie wahaj się, poczuj radość podróżowania z Fru.pl.
Fru.pl, jako jeden z liderów w dziedzinie rezerwacji biletów lotniczych na rynku polskim, kontynuuje swoją misję zapewniania niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Nowa kampania nie tylko podkreśla znaczenie komfortu i wygody, ale również kładzie nacisk na emocjonalny aspekt podróży – od momentu rezerwacji, przez ekscytację związaną z planowaniem, aż po radość z samego wyjazdu.
W ramach kampanii Fru.pl na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje oferty promocyjne linii lotniczych na wybrane kierunki, co dodatkowo ma zachęcić klientów do skorzystania z usług Fru.pl. Przewidziano także liczne aktywności angażujące społeczność, takie jak konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
***
Kampania potrwa do 31 sierpnia. Za koncept kreatywny odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół Fru.pl.
Fru.pl to założona w 2007 roku internetowa platforma rezerwacji biletów lotniczych. Od początku swojego istnienia, Fru.pl koncentruje się na odpowiadaniu na potrzeby klientów, którzy często mają konkretne plany dotyczące podróży i różne obawy z nią związane. Fru.pl oferuje szeroki wybór lotów w konkurencyjnych cenach, którym towarzyszy profesjonalna i sprawna obsługa klienta świadczona przez zespół polskojęzycznych oraz angielskojęzycznych specjalistów.
Wraz z rozwojem platformy wprowadzono innowacyjne usługi fintech, które są odpowiedzią na częste obawy klientów związane z podróżą i zapewniające większą elastyczność planowania lotów. Usługi te mają na celu sprostanie wyjątkowym wyzwaniom i niepewnościom, które podróżni mogą napotkać podczas podróży, zapewniając im większy spokój ducha.
Mając na celu zadowolenie klientów i wprowadzanie ciągłych innowacji, Fru.pl z zaangażowaniem usprawnia proces rezerwacji podróży oraz zapewnia swoim klientom wsparcie posprzedażowe.
Fru.pl w swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów, jak:
- FRU Flex - możliwość odwołania lub zmiany terminu lotu bez podania przyczyny
- FRU Fast Refund - zwrot środków za odwołany lot w ciągu 24 godzin
- FRU Automatyczna Odprawa - automatyczna odprawa online dokonywana przez konsultantów FRU
- FRU Medical - ubezpieczenie podróżne
- FRU Trip Protect - bezpłatne alternatywy w przypadku opóźnienia, odwołania lub zmiany lotu
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.