Komunikaty PR

GREEN BUZZG – ZIELONE LATO W ZAGRZEBIU

2022-08-17  |  11:40
Biuro prasowe

Letnia kampania promująca atrakcje kulturalne Zagrzebia, pod nazwą BUZZG, obfituje w szereg wydarzeń (koncerty, wystawy, przedstawienia teatralne czy festiwale kulinarne). Wspólnota Turystyczna Miasta Zagrzebia uzupełniła ją o specjalną cześć dedykowaną zielonemu i zrównoważonemu segmentowi oferty turystycznej miasta. Pod nazwą Green BUZZG przygotowano kampanię skierowaną w stronę slow travel, którego głównym założeniem jest poznanie Zagrzebia poprzez lokalne historie, interakcję z przyrodą, relaks oraz zrównoważony sposób podróżowania.

Od kilku lat zrównoważona i zielona turystyka jest w centrum naszych działań, dlatego umieściliśmy kampanię właśnie wyłącznie w kanałach cyfrowych. Poprzez Green BUZZG chcemy pokazać Zagrzeb, który obfituje w tereny zielone i pomimo szybkiego, miejskiego stylu życia oferuje swego rodzaju detoks w licznych parkach, lasach, jeziorach, rzece Sawie i zielonych płucach naszego miasta na górze Medvednica. Kampanię kierujemy na 11 rynków europejskim, w tym Polskę. Biorąc pod uwagę wszystko, przez co przeszedł Zagrzeb w ciągu ostatnich dwóch lat (dwa trzęsienia ziemi i pandemia), jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników w turystyce, które przerosły nawet nasze oczekiwania”, powiedziała dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia, Martina Bienenfeld.

Kampania Green BUZZG będzie aktywna przez cały rok, a informacje o zielonej i zrównoważonej ofercie Zagrzebia są szeroko dostępne dla wszystkich na specjalnie stworzonej podstronie: https://www.infozagreb.hr/green-buzzg

Od początku tego roku Zagrzeb odwiedziło już ponad 15 tysięcy Gości z Polski. Dzięki akcjom promocyjnym podejmowanym na polskim rynku, ale również dzięki całorocznym bezpośrednim połączeniom lotniczym, Polacy coraz częściej odwiedzają stolicę Chorwacji. Zagrzeb jest idealny na city break przez cały rok”, powiedziała dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, Agnieszka Puszczewicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.