Komunikaty PR

GREEN BUZZG – ZIELONE LATO W ZAGRZEBIU

2022-08-17  |  11:40
Biuro prasowe

Letnia kampania promująca atrakcje kulturalne Zagrzebia, pod nazwą BUZZG, obfituje w szereg wydarzeń (koncerty, wystawy, przedstawienia teatralne czy festiwale kulinarne). Wspólnota Turystyczna Miasta Zagrzebia uzupełniła ją o specjalną cześć dedykowaną zielonemu i zrównoważonemu segmentowi oferty turystycznej miasta. Pod nazwą Green BUZZG przygotowano kampanię skierowaną w stronę slow travel, którego głównym założeniem jest poznanie Zagrzebia poprzez lokalne historie, interakcję z przyrodą, relaks oraz zrównoważony sposób podróżowania.

Od kilku lat zrównoważona i zielona turystyka jest w centrum naszych działań, dlatego umieściliśmy kampanię właśnie wyłącznie w kanałach cyfrowych. Poprzez Green BUZZG chcemy pokazać Zagrzeb, który obfituje w tereny zielone i pomimo szybkiego, miejskiego stylu życia oferuje swego rodzaju detoks w licznych parkach, lasach, jeziorach, rzece Sawie i zielonych płucach naszego miasta na górze Medvednica. Kampanię kierujemy na 11 rynków europejskim, w tym Polskę. Biorąc pod uwagę wszystko, przez co przeszedł Zagrzeb w ciągu ostatnich dwóch lat (dwa trzęsienia ziemi i pandemia), jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników w turystyce, które przerosły nawet nasze oczekiwania”, powiedziała dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia, Martina Bienenfeld.

Kampania Green BUZZG będzie aktywna przez cały rok, a informacje o zielonej i zrównoważonej ofercie Zagrzebia są szeroko dostępne dla wszystkich na specjalnie stworzonej podstronie: https://www.infozagreb.hr/green-buzzg

Od początku tego roku Zagrzeb odwiedziło już ponad 15 tysięcy Gości z Polski. Dzięki akcjom promocyjnym podejmowanym na polskim rynku, ale również dzięki całorocznym bezpośrednim połączeniom lotniczym, Polacy coraz częściej odwiedzają stolicę Chorwacji. Zagrzeb jest idealny na city break przez cały rok”, powiedziała dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, Agnieszka Puszczewicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute? Biuro prasowe
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.