GREEN BUZZG – ZIELONE LATO W ZAGRZEBIU
Letnia kampania promująca atrakcje kulturalne Zagrzebia, pod nazwą BUZZG, obfituje w szereg wydarzeń (koncerty, wystawy, przedstawienia teatralne czy festiwale kulinarne). Wspólnota Turystyczna Miasta Zagrzebia uzupełniła ją o specjalną cześć dedykowaną zielonemu i zrównoważonemu segmentowi oferty turystycznej miasta. Pod nazwą Green BUZZG przygotowano kampanię skierowaną w stronę slow travel, którego głównym założeniem jest poznanie Zagrzebia poprzez lokalne historie, interakcję z przyrodą, relaks oraz zrównoważony sposób podróżowania.
„Od kilku lat zrównoważona i zielona turystyka jest w centrum naszych działań, dlatego umieściliśmy kampanię właśnie wyłącznie w kanałach cyfrowych. Poprzez Green BUZZG chcemy pokazać Zagrzeb, który obfituje w tereny zielone i pomimo szybkiego, miejskiego stylu życia oferuje swego rodzaju detoks w licznych parkach, lasach, jeziorach, rzece Sawie i zielonych płucach naszego miasta na górze Medvednica. Kampanię kierujemy na 11 rynków europejskim, w tym Polskę. Biorąc pod uwagę wszystko, przez co przeszedł Zagrzeb w ciągu ostatnich dwóch lat (dwa trzęsienia ziemi i pandemia), jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników w turystyce, które przerosły nawet nasze oczekiwania”, powiedziała dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia, Martina Bienenfeld.
Kampania Green BUZZG będzie aktywna przez cały rok, a informacje o zielonej i zrównoważonej ofercie Zagrzebia są szeroko dostępne dla wszystkich na specjalnie stworzonej podstronie: https://www.infozagreb.hr/green-buzzg
„Od początku tego roku Zagrzeb odwiedziło już ponad 15 tysięcy Gości z Polski. Dzięki akcjom promocyjnym podejmowanym na polskim rynku, ale również dzięki całorocznym bezpośrednim połączeniom lotniczym, Polacy coraz częściej odwiedzają stolicę Chorwacji. Zagrzeb jest idealny na city break przez cały rok”, powiedziała dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, Agnieszka Puszczewicz.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.