„Heart of Hospitality”, czyli z sercem o hotelarstwie – nowa kampania Accor
Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię, w centrum której znalazł się główny fundament hotelarstwa: ludzie. Grupa przygotowała podcast „Heart of Hospitality” z serią historii opowiadających o ludziach tworzących świat branży każdego dnia. Wśród rozmówców znaleźli się światowi liderzy, a także początkujący hotelarze. Natomiast tematy odcinków dotyczą gastronomii, luksusu, przyszłości sektora, kobiet w hotelarstwie, a także zrównoważonego rozwoju.
Branża hotelarska gromadzi w sobie wszystkie doświadczenia i przeżycia, za którymi ludzie najbardziej tęsknią na przestrzeni minionych miesięcy. To podróżowanie, spędzanie czasu w restauracjach i barach, odkrywanie nowych miejsc i nawiązywanie kontaktów międzyludzkich. Celem najnowszej kampanii „Heart of Hospitality” jest oddanie głosu wszystkim wyjątkowym osobom, które każdego dnia czynią świat hotelarstwa wyjątkowym.
Fundamentem naszej działalności jest serdeczność, a hotelarstwo jest biznesem z ludźmi w sercu – czy chodzi o naszych pracowników, partnerów czy gości. Każdy z naszych hoteli na całym świecie jest miejscem stworzonym z myślą o człowieku, w którym każdego dnia angażują się pasjonaci składający się na kreatywne i pracowite zespoły. Wszyscy odwiedzający hotele poszukują emocjonalnych doświadczeń i więzi z innymi ludźmi czy trwającymi chwilami. Dlatego hotelarstwo było branżą, której brak najmocniej odczuli ludzie na przestrzeni ostatnich miesięcy. Gościnność ma znaczenie, bo to sektor działający w oparciu o serce – zaznacza Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe.
Jednym z narzędzi kampanii jest autorska witryna internetowa z inspirującymi chwilami i doświadczeniami z pracy w hotelarstwie.
Podcast „Heart of Hospitality”
Głównym elementem kampanii „Heart of Hospitality” jest unikalny podcast o tej samej nazwie. Prowadzący, Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, opowie o codziennym życiu w branży i przedstawi najciekawsze historie z perspektywy swojego doświadczenia. W pierwszej serii wystąpią eksperci MPS Puri, CEO Nira Hospitality Limited i Filip Boyen, CEO Forbes Travel Guide. Przedmiotem rozmowy będą:
- Gastronomia i glamour gościnności: MPS Puri dzieli się swoją pasją
- Przyszłość hotelarstwa: Młode Talenty i Edukacja
- Kobiety w świecie hotelarstwa
- Epikurejski styl życia: Wywiad z szefami kuchni
- Budujemy lepszą przyszłość: Zrównoważony rozwój w hotelarstwie
- Luksusowa Podróż: Odkrywanie świata - Filip Boyen o turystyce bez obostrzeń
W pierwszym odcinku do Duncana dołączy jego wieloletni przyjaciel, a zarazem współpracownik i światowej sławy lider w dziedzinie gościnności, MPS Puri. Eksperci porozmawiają o sztuce gastronomicznej oraz wykwintności w hotelarstwie. Puri, będący słynący z wielu inspiracji w branży, podzieli się historiami z aż pięciu dekad pracy w roli światowej sławy konsultanta F&B, co nazywa „najseksowniejszą częścią branży hotelarskiej”.
Gościnność ma znaczenie, to biznes z sercem w centrum
Celem kampanii „Heart of Hospitality” jest wsparcie w odbudowie i ożywieniu sektora, który mocno odczuł skutki ostatnich miesięcy związanych z licznymi obostrzeniami. Branża hotelarsko-turystyczna odpowiada za jedno na dziesięć miejsc pracy. Znaczna część z nich może zniknąć, nie tyle jako skutek zmian w branży, ale w efekcie obostrzeń i restrykcji obejmujących pracowników. Wprawdzie widać wyraźne oznaki ożywienia, to branża wciąż stawia czoła wielu wyzwaniom związanym choćby z niedoborem kandydatów czy globalnym łańcuchem dostaw i możliwościach podróżowania.
Pomimo wielu wyzwań, każdego dnia nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, by zatroszczyć się o gości i tworzyć niezapomniane chwile i wspomnienia pomagające łączyć ludzi ze sobą oraz budować pozostające w pamięci przeżycia. Takie zaangażowanie, pasja, i kreatywność są wyznacznikami dla naszej branży. Jestem niezmiernie dumny, że mogę być jej częścią. Pomyślmy o takich szczególnych chwilach, jak ostatnie wakacje, urodzinowy posiłek z przyjaciółmi lub podróż służbowa, w trakcie której zostaje zawarta ważna umowa. Każdego dnia na całym świecie ludzie przybywają do hoteli, by świętować, marzyć, pracować, odpoczywać, bawić się, spędzać czas z bliskimi. Jako branża jesteśmy odpowiedzialni za te wszystkie cenne chwile i późniejsze wspomnienia. Dlatego uruchomiliśmy „Heart of Hospitality”, by przypomnieć światu, że w centrum hotelarstwa stoi gościnność i serdeczność, dzięki czemu to jedna z najbardziej cenionych branż. W hotelarstwie nie ma dwóch takich samych dni, nie ma dwóch takich samych osób, nie ma nawet dwóch takich samych chwil. Wszystkie są wyjątkowe, osobiste i dlatego tak niezwykłe. Accor to światowy lider gościnności i jesteśmy dumni, że możemy promować ten sektor, celebrując życie i historie naszych pracowników” – podsumowuje Duncan O’Rourke.
Accor zachęca wszystkich pracowników do dzielenia się swoimi historiami poprzez dedykowany portal Heart of Hospitality, w mediach społecznościowych pod hashtagiem #HeartOfHospitality lub pod adresem e-mail: stories@heart-of-hospitality.com.
Więcej informacji oraz historie z branży znaleźć można na poniższych stronach:
Heart of Hospitality – The world of hospitality (heart-of-hospitality.com)
Heart of Hospitality (@heart.of.hospitality) • Instagram

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.