„Heart of Hospitality”, czyli z sercem o hotelarstwie – nowa kampania Accor
Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię, w centrum której znalazł się główny fundament hotelarstwa: ludzie. Grupa przygotowała podcast „Heart of Hospitality” z serią historii opowiadających o ludziach tworzących świat branży każdego dnia. Wśród rozmówców znaleźli się światowi liderzy, a także początkujący hotelarze. Natomiast tematy odcinków dotyczą gastronomii, luksusu, przyszłości sektora, kobiet w hotelarstwie, a także zrównoważonego rozwoju.
Branża hotelarska gromadzi w sobie wszystkie doświadczenia i przeżycia, za którymi ludzie najbardziej tęsknią na przestrzeni minionych miesięcy. To podróżowanie, spędzanie czasu w restauracjach i barach, odkrywanie nowych miejsc i nawiązywanie kontaktów międzyludzkich. Celem najnowszej kampanii „Heart of Hospitality” jest oddanie głosu wszystkim wyjątkowym osobom, które każdego dnia czynią świat hotelarstwa wyjątkowym.
Fundamentem naszej działalności jest serdeczność, a hotelarstwo jest biznesem z ludźmi w sercu – czy chodzi o naszych pracowników, partnerów czy gości. Każdy z naszych hoteli na całym świecie jest miejscem stworzonym z myślą o człowieku, w którym każdego dnia angażują się pasjonaci składający się na kreatywne i pracowite zespoły. Wszyscy odwiedzający hotele poszukują emocjonalnych doświadczeń i więzi z innymi ludźmi czy trwającymi chwilami. Dlatego hotelarstwo było branżą, której brak najmocniej odczuli ludzie na przestrzeni ostatnich miesięcy. Gościnność ma znaczenie, bo to sektor działający w oparciu o serce – zaznacza Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe.
Jednym z narzędzi kampanii jest autorska witryna internetowa z inspirującymi chwilami i doświadczeniami z pracy w hotelarstwie.
Podcast „Heart of Hospitality”
Głównym elementem kampanii „Heart of Hospitality” jest unikalny podcast o tej samej nazwie. Prowadzący, Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, opowie o codziennym życiu w branży i przedstawi najciekawsze historie z perspektywy swojego doświadczenia. W pierwszej serii wystąpią eksperci MPS Puri, CEO Nira Hospitality Limited i Filip Boyen, CEO Forbes Travel Guide. Przedmiotem rozmowy będą:
- Gastronomia i glamour gościnności: MPS Puri dzieli się swoją pasją
- Przyszłość hotelarstwa: Młode Talenty i Edukacja
- Kobiety w świecie hotelarstwa
- Epikurejski styl życia: Wywiad z szefami kuchni
- Budujemy lepszą przyszłość: Zrównoważony rozwój w hotelarstwie
- Luksusowa Podróż: Odkrywanie świata - Filip Boyen o turystyce bez obostrzeń
W pierwszym odcinku do Duncana dołączy jego wieloletni przyjaciel, a zarazem współpracownik i światowej sławy lider w dziedzinie gościnności, MPS Puri. Eksperci porozmawiają o sztuce gastronomicznej oraz wykwintności w hotelarstwie. Puri, będący słynący z wielu inspiracji w branży, podzieli się historiami z aż pięciu dekad pracy w roli światowej sławy konsultanta F&B, co nazywa „najseksowniejszą częścią branży hotelarskiej”.
Gościnność ma znaczenie, to biznes z sercem w centrum
Celem kampanii „Heart of Hospitality” jest wsparcie w odbudowie i ożywieniu sektora, który mocno odczuł skutki ostatnich miesięcy związanych z licznymi obostrzeniami. Branża hotelarsko-turystyczna odpowiada za jedno na dziesięć miejsc pracy. Znaczna część z nich może zniknąć, nie tyle jako skutek zmian w branży, ale w efekcie obostrzeń i restrykcji obejmujących pracowników. Wprawdzie widać wyraźne oznaki ożywienia, to branża wciąż stawia czoła wielu wyzwaniom związanym choćby z niedoborem kandydatów czy globalnym łańcuchem dostaw i możliwościach podróżowania.
Pomimo wielu wyzwań, każdego dnia nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, by zatroszczyć się o gości i tworzyć niezapomniane chwile i wspomnienia pomagające łączyć ludzi ze sobą oraz budować pozostające w pamięci przeżycia. Takie zaangażowanie, pasja, i kreatywność są wyznacznikami dla naszej branży. Jestem niezmiernie dumny, że mogę być jej częścią. Pomyślmy o takich szczególnych chwilach, jak ostatnie wakacje, urodzinowy posiłek z przyjaciółmi lub podróż służbowa, w trakcie której zostaje zawarta ważna umowa. Każdego dnia na całym świecie ludzie przybywają do hoteli, by świętować, marzyć, pracować, odpoczywać, bawić się, spędzać czas z bliskimi. Jako branża jesteśmy odpowiedzialni za te wszystkie cenne chwile i późniejsze wspomnienia. Dlatego uruchomiliśmy „Heart of Hospitality”, by przypomnieć światu, że w centrum hotelarstwa stoi gościnność i serdeczność, dzięki czemu to jedna z najbardziej cenionych branż. W hotelarstwie nie ma dwóch takich samych dni, nie ma dwóch takich samych osób, nie ma nawet dwóch takich samych chwil. Wszystkie są wyjątkowe, osobiste i dlatego tak niezwykłe. Accor to światowy lider gościnności i jesteśmy dumni, że możemy promować ten sektor, celebrując życie i historie naszych pracowników” – podsumowuje Duncan O’Rourke.
Accor zachęca wszystkich pracowników do dzielenia się swoimi historiami poprzez dedykowany portal Heart of Hospitality, w mediach społecznościowych pod hashtagiem #HeartOfHospitality lub pod adresem e-mail: stories@heart-of-hospitality.com.
Więcej informacji oraz historie z branży znaleźć można na poniższych stronach:
Heart of Hospitality – The world of hospitality (heart-of-hospitality.com)
Heart of Hospitality (@heart.of.hospitality) • Instagram

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.