„Heart of Hospitality”, czyli z sercem o hotelarstwie – nowa kampania Accor
Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię, w centrum której znalazł się główny fundament hotelarstwa: ludzie. Grupa przygotowała podcast „Heart of Hospitality” z serią historii opowiadających o ludziach tworzących świat branży każdego dnia. Wśród rozmówców znaleźli się światowi liderzy, a także początkujący hotelarze. Natomiast tematy odcinków dotyczą gastronomii, luksusu, przyszłości sektora, kobiet w hotelarstwie, a także zrównoważonego rozwoju.
Branża hotelarska gromadzi w sobie wszystkie doświadczenia i przeżycia, za którymi ludzie najbardziej tęsknią na przestrzeni minionych miesięcy. To podróżowanie, spędzanie czasu w restauracjach i barach, odkrywanie nowych miejsc i nawiązywanie kontaktów międzyludzkich. Celem najnowszej kampanii „Heart of Hospitality” jest oddanie głosu wszystkim wyjątkowym osobom, które każdego dnia czynią świat hotelarstwa wyjątkowym.
Fundamentem naszej działalności jest serdeczność, a hotelarstwo jest biznesem z ludźmi w sercu – czy chodzi o naszych pracowników, partnerów czy gości. Każdy z naszych hoteli na całym świecie jest miejscem stworzonym z myślą o człowieku, w którym każdego dnia angażują się pasjonaci składający się na kreatywne i pracowite zespoły. Wszyscy odwiedzający hotele poszukują emocjonalnych doświadczeń i więzi z innymi ludźmi czy trwającymi chwilami. Dlatego hotelarstwo było branżą, której brak najmocniej odczuli ludzie na przestrzeni ostatnich miesięcy. Gościnność ma znaczenie, bo to sektor działający w oparciu o serce – zaznacza Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe.
Jednym z narzędzi kampanii jest autorska witryna internetowa z inspirującymi chwilami i doświadczeniami z pracy w hotelarstwie.
Podcast „Heart of Hospitality”
Głównym elementem kampanii „Heart of Hospitality” jest unikalny podcast o tej samej nazwie. Prowadzący, Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, opowie o codziennym życiu w branży i przedstawi najciekawsze historie z perspektywy swojego doświadczenia. W pierwszej serii wystąpią eksperci MPS Puri, CEO Nira Hospitality Limited i Filip Boyen, CEO Forbes Travel Guide. Przedmiotem rozmowy będą:
- Gastronomia i glamour gościnności: MPS Puri dzieli się swoją pasją
- Przyszłość hotelarstwa: Młode Talenty i Edukacja
- Kobiety w świecie hotelarstwa
- Epikurejski styl życia: Wywiad z szefami kuchni
- Budujemy lepszą przyszłość: Zrównoważony rozwój w hotelarstwie
- Luksusowa Podróż: Odkrywanie świata - Filip Boyen o turystyce bez obostrzeń
W pierwszym odcinku do Duncana dołączy jego wieloletni przyjaciel, a zarazem współpracownik i światowej sławy lider w dziedzinie gościnności, MPS Puri. Eksperci porozmawiają o sztuce gastronomicznej oraz wykwintności w hotelarstwie. Puri, będący słynący z wielu inspiracji w branży, podzieli się historiami z aż pięciu dekad pracy w roli światowej sławy konsultanta F&B, co nazywa „najseksowniejszą częścią branży hotelarskiej”.
Gościnność ma znaczenie, to biznes z sercem w centrum
Celem kampanii „Heart of Hospitality” jest wsparcie w odbudowie i ożywieniu sektora, który mocno odczuł skutki ostatnich miesięcy związanych z licznymi obostrzeniami. Branża hotelarsko-turystyczna odpowiada za jedno na dziesięć miejsc pracy. Znaczna część z nich może zniknąć, nie tyle jako skutek zmian w branży, ale w efekcie obostrzeń i restrykcji obejmujących pracowników. Wprawdzie widać wyraźne oznaki ożywienia, to branża wciąż stawia czoła wielu wyzwaniom związanym choćby z niedoborem kandydatów czy globalnym łańcuchem dostaw i możliwościach podróżowania.
Pomimo wielu wyzwań, każdego dnia nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, by zatroszczyć się o gości i tworzyć niezapomniane chwile i wspomnienia pomagające łączyć ludzi ze sobą oraz budować pozostające w pamięci przeżycia. Takie zaangażowanie, pasja, i kreatywność są wyznacznikami dla naszej branży. Jestem niezmiernie dumny, że mogę być jej częścią. Pomyślmy o takich szczególnych chwilach, jak ostatnie wakacje, urodzinowy posiłek z przyjaciółmi lub podróż służbowa, w trakcie której zostaje zawarta ważna umowa. Każdego dnia na całym świecie ludzie przybywają do hoteli, by świętować, marzyć, pracować, odpoczywać, bawić się, spędzać czas z bliskimi. Jako branża jesteśmy odpowiedzialni za te wszystkie cenne chwile i późniejsze wspomnienia. Dlatego uruchomiliśmy „Heart of Hospitality”, by przypomnieć światu, że w centrum hotelarstwa stoi gościnność i serdeczność, dzięki czemu to jedna z najbardziej cenionych branż. W hotelarstwie nie ma dwóch takich samych dni, nie ma dwóch takich samych osób, nie ma nawet dwóch takich samych chwil. Wszystkie są wyjątkowe, osobiste i dlatego tak niezwykłe. Accor to światowy lider gościnności i jesteśmy dumni, że możemy promować ten sektor, celebrując życie i historie naszych pracowników” – podsumowuje Duncan O’Rourke.
Accor zachęca wszystkich pracowników do dzielenia się swoimi historiami poprzez dedykowany portal Heart of Hospitality, w mediach społecznościowych pod hashtagiem #HeartOfHospitality lub pod adresem e-mail: stories@heart-of-hospitality.com.
Więcej informacji oraz historie z branży znaleźć można na poniższych stronach:
Heart of Hospitality – The world of hospitality (heart-of-hospitality.com)
Heart of Hospitality (@heart.of.hospitality) • Instagram
![Bezpieczne wakacje: standardy ochrony dzieci w branży hotelarskiej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1140084680,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Bezpieczne wakacje: standardy ochrony dzieci w branży hotelarskiej
![Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi](/files/_uploaded/glownekonf_162924537,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi
![Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży](/files/_uploaded/glownekonf_2109028850,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.
Handel
Podatki od żywności wysokoprzetworzonej mogą pomóc walczyć z otyłością. Wpływy z nich można przeznaczyć na dopłaty do zdrowego jedzenia
![](/files/1922771799/pineda-podatek-jedzenie-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Nie tylko napoje słodzone, jak ma to miejsce w Polsce, ale i cała niezdrowa żywność powinna być objęta dodatkowym opodatkowaniem – przekonują badacze z Centrum Ekonomiki Zdrowia i Polityki Innowacji w Imperial College Business School, którzy przyjrzeli się wynikom badań w tym zakresie z całego świata. Pieniądze z podatku od żywności wysokoprzetworzonej, z dużą zawartością soli czy cukru, powinny ich zdaniem zostać spożytkowane na dopłaty do zdrowego jedzenia. Okazuje się, że zwłaszcza w krajach o niskich i średnich dochodach to czynnik ekonomiczny decyduje o wyborze niezdrowego jedzenia, które jest mocno reklamowane i często tańsze.
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto,w_133,_small.jpg)
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.