Komunikaty PR

„Heart of Hospitality” grupy Accor powraca we współpracy ze Światową Organizacją

2022-06-30  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.79 MB )

Kampania Accor „Heart of Hospitality” powraca z nową serią podcastów i bogactwem doświadczeń pracowników hotelarstwa z całej Europy. Przedstawiciele i zarazem miłośnicy branży podzielą się pasją, kreatywnością i sercem, które wypełnia cały sektor turystyczny. W obliczu globalnego niedoboru kadr, Accor postanowił skierować większą uwagę na branżę, jej pracowników, możliwości i szanse kariery. Pragnie jednocześnie promować hotelarstwo jako dziedzinę o kluczowym znaczeniu dla gospodarki, będącą także satysfakcjonującą drogą kariery.

Duncan O'Rourke, CEO Accor Northern Europe i gospodarz podcastu „Heart of Hospitality”, już w pierwszym odcinku drugiego sezonu spotkał się z Natalią Bayoną, Director of Innovation, Education and Investments ze Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO - wyspecjalizowana organizacja ONZ). Dyskutowali o tym, w jaki sposób edukacja, technologia i innowacje mogą dokonać trwałej zmiany w turystyce. Pokazali jak ważne jest zaangażowanie lokalnych społeczności i budowanie wraz z nimi doświadczeń. Rozmawiali także o konieczności wzmocnienia pozycji młodego pokolenia tak, by móc jeszcze lepiej kształtować przyszłość branży.

Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, stwierdził: Podróże i hotelarstwo rozwijają się dzięki gościom. W miarę jak świat otwiera się na nowo, a proces wychodzenia z kryzysu przebiega w wyjątkowym tempie, ludzie znów podróżują po świecie, poznają różne miejsca i kultury, tworzą wspomnienia na całe życie, spotykając się w każdym zakątku naszej planety. Hotelarstwo i turystyka każdego roku wnoszą miliardowy wkład w globalną gospodarkę, dają zatrudnienie 1 na 10 osób w skali świata. Jednak poza tą makroperspektywą, w hotelarstwie i turystyce chodzi przede wszystkim o ludzi, o ich serce, kunszt i pasję, którą rozwijają podczas satysfakcjonującej kariery zawodowej.  

Natalia Bayona rozpoczęła swoją karierę prawie dwie dekady temu w Departamencie Turystyki i Handlu Turystycznego w rodzinnej Kolumbii. Szybko przeszła drogę od młodego, energicznego i zmotywowanego millenialsa, do pełnej werwy menedżerki odpowiedzialnej za edukację, innowacje i inwestycje.

Jeśli masz motywację i chcesz się uczyć nowych rzeczy, możesz zrobić wspaniałą karierę, wyznała Natalia w wypowiedzi o swoich doświadczeniach i potencjale turystyki. Najlepszym sposobem na zdobycie wiedzy jest podróżowanie, ponieważ w ten sposób otwierasz swój umysł na odmienne kultury. Turystyka to siła napędowa pokoju, gdyż pozwala zobaczyć, jak ludzie z różnych społeczności łączą się w tej samej sprawie.  

W omawianym odcinku docenione zostało znaczenie młodzieży, która jako grupa demograficzna odpowiada za 50% światowego zatrudnienia w turystyce. Innowacyjnością musi kierować młodzież, dlatego należy dać jej możliwość kształtowania przyszłości. W hotelarstwie zatrudnionych jest najwięcej młodych ludzi, zatem jest bardzo młodym, dynamicznym i innowacyjnym sektorem. To też najbardziej nastawiony na ludzi segment gospodarki. Skoncentrowanie na innych osobach sprawia, że stale trzeba wprowadzać innowacje, bo każdy człowiek jest inny.

Natalia Bayona podsumowuje: Na tym polega magia turystyki - jest ona bardzo ludzka, a korzyści z niej widać natychmiast. Nie chodzi o to, co będzie za pięć lat czy za pięć miesięcy. Tu wszystko może natychmiast odmienić życie, więc nie sądzę, aby jakakolwiek inna branża mogła dorównać hotelarstwu.

Cały odcinek dostępny jest na https://heart-of-hospitality.com/podcast/
Więcej informacji na temat kariery w hotelarstwie znaleźć można na stronie https://careers.accor.com/

# # #

ŻYCIORYS: NATALIA BAYONA
DIRECTOR OF INNOVATION, EDUCATION AND INVESTMENTS W ŚWIATOWEJ ORGANIZACJI TURYSTYKI

Natalia Bayona odpowiada za innowacje, edukację i inwestycje w Światowej Organizacji Turystyki, agencji ONZ specjalizującej się promowaniu zrównoważonej turystyki.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w dziedzinie polityki, zarządzania i biznesu została pierwszym dyrektorem ds. innowacji w ŚOT, zwróciła uwagę na przedsiębiorczość i edukację jako aspekty kluczowe dla rozwoju branży. Sprawiła, że ŚOT stała się punktem odniesienia dla innowacji wprowadzanych w ramach całej ONZ.

Jej praca polega na odkrywaniu najbardziej przełomowych startupów i projektów inwestycyjnych oraz dopasowywaniu ich do potrzeb krajów członkowskich i wiodących korporacji. Jako orędowniczka młodzieży i technologii dba o to, by przedsiębiorcy rozwijali się z myślą o obiecującej przyszłości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.