Komunikaty PR

„Heart of Hospitality” grupy Accor powraca we współpracy ze Światową Organizacją

2022-06-30  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.79 MB )

Kampania Accor „Heart of Hospitality” powraca z nową serią podcastów i bogactwem doświadczeń pracowników hotelarstwa z całej Europy. Przedstawiciele i zarazem miłośnicy branży podzielą się pasją, kreatywnością i sercem, które wypełnia cały sektor turystyczny. W obliczu globalnego niedoboru kadr, Accor postanowił skierować większą uwagę na branżę, jej pracowników, możliwości i szanse kariery. Pragnie jednocześnie promować hotelarstwo jako dziedzinę o kluczowym znaczeniu dla gospodarki, będącą także satysfakcjonującą drogą kariery.

Duncan O'Rourke, CEO Accor Northern Europe i gospodarz podcastu „Heart of Hospitality”, już w pierwszym odcinku drugiego sezonu spotkał się z Natalią Bayoną, Director of Innovation, Education and Investments ze Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO - wyspecjalizowana organizacja ONZ). Dyskutowali o tym, w jaki sposób edukacja, technologia i innowacje mogą dokonać trwałej zmiany w turystyce. Pokazali jak ważne jest zaangażowanie lokalnych społeczności i budowanie wraz z nimi doświadczeń. Rozmawiali także o konieczności wzmocnienia pozycji młodego pokolenia tak, by móc jeszcze lepiej kształtować przyszłość branży.

Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, stwierdził: Podróże i hotelarstwo rozwijają się dzięki gościom. W miarę jak świat otwiera się na nowo, a proces wychodzenia z kryzysu przebiega w wyjątkowym tempie, ludzie znów podróżują po świecie, poznają różne miejsca i kultury, tworzą wspomnienia na całe życie, spotykając się w każdym zakątku naszej planety. Hotelarstwo i turystyka każdego roku wnoszą miliardowy wkład w globalną gospodarkę, dają zatrudnienie 1 na 10 osób w skali świata. Jednak poza tą makroperspektywą, w hotelarstwie i turystyce chodzi przede wszystkim o ludzi, o ich serce, kunszt i pasję, którą rozwijają podczas satysfakcjonującej kariery zawodowej.  

Natalia Bayona rozpoczęła swoją karierę prawie dwie dekady temu w Departamencie Turystyki i Handlu Turystycznego w rodzinnej Kolumbii. Szybko przeszła drogę od młodego, energicznego i zmotywowanego millenialsa, do pełnej werwy menedżerki odpowiedzialnej za edukację, innowacje i inwestycje.

Jeśli masz motywację i chcesz się uczyć nowych rzeczy, możesz zrobić wspaniałą karierę, wyznała Natalia w wypowiedzi o swoich doświadczeniach i potencjale turystyki. Najlepszym sposobem na zdobycie wiedzy jest podróżowanie, ponieważ w ten sposób otwierasz swój umysł na odmienne kultury. Turystyka to siła napędowa pokoju, gdyż pozwala zobaczyć, jak ludzie z różnych społeczności łączą się w tej samej sprawie.  

W omawianym odcinku docenione zostało znaczenie młodzieży, która jako grupa demograficzna odpowiada za 50% światowego zatrudnienia w turystyce. Innowacyjnością musi kierować młodzież, dlatego należy dać jej możliwość kształtowania przyszłości. W hotelarstwie zatrudnionych jest najwięcej młodych ludzi, zatem jest bardzo młodym, dynamicznym i innowacyjnym sektorem. To też najbardziej nastawiony na ludzi segment gospodarki. Skoncentrowanie na innych osobach sprawia, że stale trzeba wprowadzać innowacje, bo każdy człowiek jest inny.

Natalia Bayona podsumowuje: Na tym polega magia turystyki - jest ona bardzo ludzka, a korzyści z niej widać natychmiast. Nie chodzi o to, co będzie za pięć lat czy za pięć miesięcy. Tu wszystko może natychmiast odmienić życie, więc nie sądzę, aby jakakolwiek inna branża mogła dorównać hotelarstwu.

Cały odcinek dostępny jest na https://heart-of-hospitality.com/podcast/
Więcej informacji na temat kariery w hotelarstwie znaleźć można na stronie https://careers.accor.com/

# # #

ŻYCIORYS: NATALIA BAYONA
DIRECTOR OF INNOVATION, EDUCATION AND INVESTMENTS W ŚWIATOWEJ ORGANIZACJI TURYSTYKI

Natalia Bayona odpowiada za innowacje, edukację i inwestycje w Światowej Organizacji Turystyki, agencji ONZ specjalizującej się promowaniu zrównoważonej turystyki.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w dziedzinie polityki, zarządzania i biznesu została pierwszym dyrektorem ds. innowacji w ŚOT, zwróciła uwagę na przedsiębiorczość i edukację jako aspekty kluczowe dla rozwoju branży. Sprawiła, że ŚOT stała się punktem odniesienia dla innowacji wprowadzanych w ramach całej ONZ.

Jej praca polega na odkrywaniu najbardziej przełomowych startupów i projektów inwestycyjnych oraz dopasowywaniu ich do potrzeb krajów członkowskich i wiodących korporacji. Jako orędowniczka młodzieży i technologii dba o to, by przedsiębiorcy rozwijali się z myślą o obiecującej przyszłości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.