Komunikaty PR

Hotele z tętniącą życiem atmosferą – nowe koncepty aranżacji wnętrz marki ibis

2023-02-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.72 MB )

Znana na całym świecie marka ibis przedstawia odświeżone koncepty aranżacji hotelowych przestrzeni, w których goście znajdują się w centrum uwagi.  Nowe wizje skupiają się na połączeniu otwartości i domowej atmosfery w trzech modelach, które w prosty sposób współgrają z wystrojem i lokalizacją hotelu.

 

Trzy nowe koncepty – Agora, Plaza i Square – powstały w ramach konkursu, w którym uczestniczyli twórcy i projektanci z całego świata. Każda koncepcja oferuje unikalne podejście do nowoczesnego hotelarstwa i komfortu, zachowując jednocześnie charakterystyczne elementy stylu ibis, takie jak ściany z kolorowymi kropkami, wielofunkcyjne przestrzenie i pokoje, w których można poczuć się jak w domu.

 

Wszystkie koncepty wyróżniają się kilkoma elementami charakterystycznymi, takimi jak kreatywne akcenty wystroju wnętrz oraz dzieła sztuki lokalnych artystów jako ukłon w stronę miejscowej kultury i stylu życia. Otwarta koncepcja lobby nawiązuje do klimatu najbliższej okolicy hotelu, wchodząc w interakcję z lokalną społecznością – przezroczysta fasada i miejsca do siedzenia na zewnątrz przedłużają hotelową przestrzeń poza mury budynku. Marka ibis słynie z zamiłowania do muzyki, które przekłada się na pełną energii atmosferę z koncertami na żywo, playlistami i DJ-ami. Natomiast tętniący życiem bar zaprasza gości, przechodniów i mieszkańców do wspólnego rozkoszowania się chwilą przy ulubionym drinku czy przekąskach.

 

Trio pomysłów na wystrój

 

Agora to koncept autorstwa austriackiego zespołu projektantów Innocad, który można zobaczyć w wybranych hotelach na całym świecie, w tym w ibis Barcelona Plaza Glories. Cechą wyróżniającą ten model jest lobby stylizowane na otwartą na miasto kawiarnię,  która służy jako miejsce spotkań, poznawania nowych osób i dyskusji – tak, jak agora z czasów starożytnych. Pełne życia, młodzieńczej energii i miejskiego charakteru wnętrze charakteryzuje się wyrafinowanym czarno-białym wystrojem z kolorowym akcentem, którego nadają kropki na ścianach i oryginalne dzieła sztuki.

 

Odważne wzorzyste podłogi prowadzą gości przez całą przestrzeń, oferującą rozmaite formy miejsc do siedzenia i nowoczesne oświetlenie. W hotelowych pokojach śnieżnobiała pościel i neutralne meble tworzą tło dla monochromatycznych obrazów księżyca, marsa lub oceanu nadrukowanych na sufitach, które nadają  spokój i lekkość przestrzeniom. Kolorowe akcenty pojawiają się w łazience jako kontrastujące z sypialnią wraz z energetyzującą i poprawiającą nastrój atmosferą.

 

Model wystroju wnętrz Plaza, autorstwa FGMF z Brazylii, można zobaczyć w ibis Sao Paulo Barra Funda. W hotelowej przestrzeni elementy nawiązujące do ciepłych lasów Ameryki Południowej mieszają się z metalem, tworząc nowoczesny i odważny styl z wyraźnym industrialnym akcentem. W centralnej części holu na świeżym powietrzu znajduje się bar, który dominuje nad przestrzenią, zapraszając gości do spotkań i rozmów w społecznym centrum bez wyraźnych granic. Miejsca do siedzenia z wygodnymi poduszkami można znaleźć zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz hotelu. Neony prowadzą gości po całej przestrzeni, dbając o energetyczną atmosferę. Nowoczesnego klimatu i formy dodaje bogata roślinność oraz panele sufitowe z żelaza. Pokoje dla gości w koncepcie Plaza kontynuują klimat swobodnego, ciepłego i energicznego stylu z kontrastującymi elementami z drewna i metalu, jak np. ściana z otwartymi półkami, na których goście przechowują ubrania i przedmioty osobiste, wymieszane z ekspozycją odważnych i autentycznych dzieł sztuki.

 

Koncepcja Square, stworzona przez firmę Soda z Tajlandii, to projekt wnętrz hotelu ibis Béthune. Dzięki uspokajającej energii i naturalnemu oświetleniu, hotelowe lobby jest niczym przestronny loft z przyjemną, ​​domową atmosferą. Przestrzeń sprawia wrażenie przeplatających się w linii wnętrz z barem po jednej stronie i stołami, przy których można wspólnie rozkoszować się posiłkiem, rozmawiać czy popracować. Ściany są wyłożone otwartymi półkami, na których można wyeksponować książki i dzieła sztuki, a duże i wygodne sofy są idealne do rozmowy, chwili relaksu czy słuchania muzyki na żywo. Ruchome ekrany dodają możliwości i elastyczności wielofunkcyjnej przestrzeni. W estetycznie minimalistycznych hotelowych pokojach ton nadają duże dzieła sztuki współczesnej współgrające ze spokojnymi i zrównoważonymi elementami, co tworzy atmosferę balansu. Łóżko to strefa centralna – służąca zarówno do odpoczynku, jak i relaksu czy pracy.

 

 

o ibis

Założona w 1974 roku, ibis jest pionierską, otwartą i angażującą marką. Hotele ibis są uwielbiane przez podróżnych z całego świata i lokalne społeczności ze względu na współczesną stylistykę, energiczną atmosferę i przestrzeń, w której można poczuć się jak w domu: tętniące życiem bary, satysfakcjonujące lokale gastronomiczne, łatwe i mobilne zameldowanie. Marka znana jest także z pasji do muzyki granej na żywo oraz z playlist dopasowanych do każdego możliwego nastroju. Ponadto organizuje ekskluzywne koncerty z udziałem dobrze rokujących lokalnych muzyków. Bez względu na to, dokąd podróżujemy, ibis zawsze będzie właściwym miejscem na pobyt. Dzięki ponad 1 200 hotelom w ponad 65 krajach, ibis jest rozpoznawalną na całym świecie, czołową marką w kategorii ekonomicznej. Stanowi część Accor, wiodącej światowej grupy hotelowej.

 

ibis.com | all.accor.com | group.accor.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej Biuro prasowe
2024-04-24 | 17:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia
Podróże Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
2024-04-24 | 11:40

Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży

Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie,
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 11:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.