ibis Styles Bucharest City Center zwycięzcą BigSEE Interior Design Award 2022
Kreatywny i niepowtarzalny design to charakterystyczny element hoteli ibis Styles, których unikalne motywy przewodnie zdobywają uznanie na całym świecie. Zlokalizowany w Rumunii ibis Styles Bucharest City Center otrzymał nagrodę w międzynarodowym konkursie BigSEE Interior Design Award za wyjątkowy wystrój. Hotel motywem przewodnim nawiązuje do tradycyjnej rumuńskiej koszuli „Ia”. Nagrodzony projekt to owoc kreatywności pracowni Arhi Grup i zespołu Bogdana Stoicy, George'a Mihalache'a oraz Andrei Nicolae. W regionie Europy Wschodniej funkcjonuje 24 hoteli ibis Styles, z czego 16 w Polsce.
Ze względu na angażujący design i niepowtarzalne wnętrza marka ibis Styles zyskuje coraz większe zainteresowanie na wielu hotelowych rynkach, także wśród franczyzobiorców. ibis Styles Bucharest City Center, otwarty w 2020 roku zaskakuje wszystkich gości żywym i kreatywnym wystrojem nawiązującym do tradycyjnych motywów, poddanych nowoczesnej i miejskiej interpretacji. Położony w centrum miasta, na skrzyżowaniu bulwarów Știrbei i Buzești hotel jest idealnym miejscem do rozpoczęcia przygody ze stolicą Rumunii. Do dyspozycji gości są 152 nowoczesne i komfortowe pokoje, przytulna restauracja Hanu' de pe Știrbei, sala konferencyjna na maksymalnie 200 miejsc oraz siłownia. Tym, co wyróżnia ibis Styles Bucharest City Center, jest motyw przewodni hotelu, czyli tradycyjna rumuńska damska bluzka „Ia”, której ręcznie wykonane wzory nie zmieniły się od setek lat. Wyhaftowane na niej symbole są nie tylko estetyczne, ale niosą wyjątkowe przesłanie, specyficzne dla każdego regionu czy osoby, która ją stworzyła lub nosi.
Unikalny wystrój hotelu łączy tradycyjne inspiracje z nowoczesnymi trendami projektowymi i materiałami. ibis Styles Bucharest City Center przywodzi na myśl wioskę kwitnącą w samym sercu tętniącego życiem miasta. Gdy goście po raz pierwszy wchodzą do budynku, ich uwagę przykuwa energetyzująca i wesoła mozaika gobelinów widniejąca na ścianie recepcji. Do tradycji nawiązuje zabytkowa stolarska ławka tuż pod półprzezroczystym stołem recepcyjnym. Subtelne oprawy ledowe stylizowane na tradycyjne rumuńskie motywy oddziałują na zmysły, a rozpościerający się sufit symbolizuje przezroczystość rumuńskiej bluzki „Ia”. Jego eteryczna konsystencja przepuszcza światło i tworzy wrażenie niematerialnej objętości.
Pokoje hotelowe, nawiązując do motywu przewodniego, prezentują tradycyjne zdobienia jako element nowoczesnego, wyróżniającego się wystroju. Każde piętro ibis Styles Bucharest City Center zostało ubrane w wyrazisty, optymistyczny kolor, jak na przykład żółty, pomarańczowy, zielony czy niebieski, wpływając na pozytywny nastrój w trakcie pobytu.
„Otrzymanie nagrody od tak renomowanego międzynarodowego autorytetu w dziedzinie designu przynosi naszemu zespołowi wspaniałą satysfakcję i poczucie docenienia. Jesteśmy ludźmi pełnymi pasji, która każdego dnia ożywia hotelowe korytarze oraz napełnia je uśmiechem i pozytywną energią. Naszą ambicją jest stać się pierwszym wyborem dla wszystkich turystów, chcących zakosztować tradycji i kultury Rumunii w nowoczesnym i angażującym wydaniu – powiedziała Alina Vlădulescu, Hotel General Manager, ibis Styles Bucharest City Center.
BIG SEE Awards powstał jako konkurs regionalny, którego celem jest systematyczne odkrywanie oraz promowanie kreatywnego i biznesowego potencjału Europy południowo-wschodniej. Dzięki ambicji łączenia kreatywności wykraczającej poza regiony, początkowe ramy zostały rozbudowane i objęły swym zasięgiem także inne kraje. Obecnie konkurs BIG SEE Awards przyczynia się do promowania na całym świecie unikalnych, oryginalnych osiągnięć w architekturze, wnętrzarstwie, drewnie, turystyce, designie produktów i mody.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.