Komunikaty PR

ibis Styles Bucharest City Center zwycięzcą BigSEE Interior Design Award 2022

2022-02-10  |  15:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.71 MB )

Kreatywny i niepowtarzalny design to charakterystyczny element hoteli ibis Styles, których unikalne motywy przewodnie zdobywają uznanie na całym świecie. Zlokalizowany w Rumunii ibis Styles Bucharest City Center otrzymał nagrodę w międzynarodowym konkursie BigSEE Interior Design Award za wyjątkowy wystrój. Hotel motywem przewodnim nawiązuje do tradycyjnej rumuńskiej koszuli „Ia”. Nagrodzony projekt to owoc kreatywności pracowni Arhi Grup i zespołu Bogdana Stoicy, George'a Mihalache'a oraz Andrei Nicolae. W regionie Europy Wschodniej funkcjonuje 24 hoteli ibis Styles, z czego 16 w Polsce.

 

Ze względu na angażujący design i niepowtarzalne wnętrza marka ibis Styles zyskuje coraz większe zainteresowanie na wielu hotelowych rynkach, także wśród franczyzobiorców. ibis Styles Bucharest City Center, otwarty w 2020 roku zaskakuje wszystkich gości żywym i kreatywnym wystrojem nawiązującym do tradycyjnych motywów, poddanych nowoczesnej i miejskiej interpretacji. Położony w centrum miasta, na skrzyżowaniu bulwarów Știrbei i Buzești hotel jest idealnym miejscem do rozpoczęcia przygody ze stolicą Rumunii. Do dyspozycji gości są 152 nowoczesne i komfortowe pokoje, przytulna restauracja Hanu' de pe Știrbei, sala konferencyjna na maksymalnie 200 miejsc oraz siłownia. Tym, co wyróżnia ibis Styles Bucharest City Center, jest motyw przewodni hotelu, czyli tradycyjna rumuńska damska bluzka „Ia”, której ręcznie wykonane wzory nie zmieniły się od setek lat. Wyhaftowane na niej symbole są nie tylko estetyczne, ale niosą wyjątkowe przesłanie, specyficzne dla każdego regionu czy osoby, która ją stworzyła lub nosi.
 
Unikalny wystrój hotelu łączy tradycyjne inspiracje z nowoczesnymi trendami projektowymi i materiałami. ibis Styles Bucharest City Center przywodzi na myśl wioskę kwitnącą w samym sercu tętniącego życiem miasta. Gdy goście po raz pierwszy wchodzą do budynku, ich uwagę przykuwa energetyzująca i wesoła mozaika gobelinów widniejąca na ścianie recepcji. Do tradycji nawiązuje zabytkowa stolarska ławka tuż pod półprzezroczystym stołem recepcyjnym. Subtelne oprawy ledowe stylizowane na tradycyjne rumuńskie motywy oddziałują na zmysły, a rozpościerający się sufit symbolizuje przezroczystość rumuńskiej bluzki „Ia”. Jego eteryczna konsystencja przepuszcza światło i tworzy wrażenie niematerialnej objętości.

Pokoje hotelowe, nawiązując do motywu przewodniego, prezentują tradycyjne zdobienia jako element nowoczesnego, wyróżniającego się wystroju. Każde piętro ibis Styles Bucharest City Center zostało ubrane w wyrazisty, optymistyczny kolor, jak na przykład żółty, pomarańczowy, zielony czy niebieski, wpływając na pozytywny nastrój w trakcie pobytu.
„Otrzymanie nagrody od tak renomowanego międzynarodowego autorytetu w dziedzinie designu przynosi naszemu zespołowi wspaniałą satysfakcję i poczucie docenienia.  Jesteśmy ludźmi pełnymi pasji, która każdego dnia ożywia hotelowe korytarze oraz napełnia je uśmiechem i pozytywną energią. Naszą ambicją jest stać się pierwszym wyborem dla wszystkich turystów, chcących zakosztować tradycji i kultury Rumunii w nowoczesnym i angażującym wydaniu – powiedziała Alina Vlădulescu, Hotel General Manager, ibis Styles Bucharest City Center.

BIG SEE Awards powstał jako konkurs regionalny, którego celem jest systematyczne odkrywanie oraz promowanie kreatywnego i biznesowego potencjału Europy południowo-wschodniej. Dzięki ambicji łączenia kreatywności wykraczającej poza regiony, początkowe ramy zostały rozbudowane i objęły swym zasięgiem także inne kraje. Obecnie konkurs BIG SEE Awards przyczynia się do promowania na całym świecie unikalnych, oryginalnych osiągnięć w architekturze, wnętrzarstwie, drewnie, turystyce, designie produktów i mody.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute? Biuro prasowe
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.