Komunikaty PR

ibis Styles Bucharest City Center zwycięzcą BigSEE Interior Design Award 2022

2022-02-10  |  15:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.71 MB )

Kreatywny i niepowtarzalny design to charakterystyczny element hoteli ibis Styles, których unikalne motywy przewodnie zdobywają uznanie na całym świecie. Zlokalizowany w Rumunii ibis Styles Bucharest City Center otrzymał nagrodę w międzynarodowym konkursie BigSEE Interior Design Award za wyjątkowy wystrój. Hotel motywem przewodnim nawiązuje do tradycyjnej rumuńskiej koszuli „Ia”. Nagrodzony projekt to owoc kreatywności pracowni Arhi Grup i zespołu Bogdana Stoicy, George'a Mihalache'a oraz Andrei Nicolae. W regionie Europy Wschodniej funkcjonuje 24 hoteli ibis Styles, z czego 16 w Polsce.

 

Ze względu na angażujący design i niepowtarzalne wnętrza marka ibis Styles zyskuje coraz większe zainteresowanie na wielu hotelowych rynkach, także wśród franczyzobiorców. ibis Styles Bucharest City Center, otwarty w 2020 roku zaskakuje wszystkich gości żywym i kreatywnym wystrojem nawiązującym do tradycyjnych motywów, poddanych nowoczesnej i miejskiej interpretacji. Położony w centrum miasta, na skrzyżowaniu bulwarów Știrbei i Buzești hotel jest idealnym miejscem do rozpoczęcia przygody ze stolicą Rumunii. Do dyspozycji gości są 152 nowoczesne i komfortowe pokoje, przytulna restauracja Hanu' de pe Știrbei, sala konferencyjna na maksymalnie 200 miejsc oraz siłownia. Tym, co wyróżnia ibis Styles Bucharest City Center, jest motyw przewodni hotelu, czyli tradycyjna rumuńska damska bluzka „Ia”, której ręcznie wykonane wzory nie zmieniły się od setek lat. Wyhaftowane na niej symbole są nie tylko estetyczne, ale niosą wyjątkowe przesłanie, specyficzne dla każdego regionu czy osoby, która ją stworzyła lub nosi.
 
Unikalny wystrój hotelu łączy tradycyjne inspiracje z nowoczesnymi trendami projektowymi i materiałami. ibis Styles Bucharest City Center przywodzi na myśl wioskę kwitnącą w samym sercu tętniącego życiem miasta. Gdy goście po raz pierwszy wchodzą do budynku, ich uwagę przykuwa energetyzująca i wesoła mozaika gobelinów widniejąca na ścianie recepcji. Do tradycji nawiązuje zabytkowa stolarska ławka tuż pod półprzezroczystym stołem recepcyjnym. Subtelne oprawy ledowe stylizowane na tradycyjne rumuńskie motywy oddziałują na zmysły, a rozpościerający się sufit symbolizuje przezroczystość rumuńskiej bluzki „Ia”. Jego eteryczna konsystencja przepuszcza światło i tworzy wrażenie niematerialnej objętości.

Pokoje hotelowe, nawiązując do motywu przewodniego, prezentują tradycyjne zdobienia jako element nowoczesnego, wyróżniającego się wystroju. Każde piętro ibis Styles Bucharest City Center zostało ubrane w wyrazisty, optymistyczny kolor, jak na przykład żółty, pomarańczowy, zielony czy niebieski, wpływając na pozytywny nastrój w trakcie pobytu.
„Otrzymanie nagrody od tak renomowanego międzynarodowego autorytetu w dziedzinie designu przynosi naszemu zespołowi wspaniałą satysfakcję i poczucie docenienia.  Jesteśmy ludźmi pełnymi pasji, która każdego dnia ożywia hotelowe korytarze oraz napełnia je uśmiechem i pozytywną energią. Naszą ambicją jest stać się pierwszym wyborem dla wszystkich turystów, chcących zakosztować tradycji i kultury Rumunii w nowoczesnym i angażującym wydaniu – powiedziała Alina Vlădulescu, Hotel General Manager, ibis Styles Bucharest City Center.

BIG SEE Awards powstał jako konkurs regionalny, którego celem jest systematyczne odkrywanie oraz promowanie kreatywnego i biznesowego potencjału Europy południowo-wschodniej. Dzięki ambicji łączenia kreatywności wykraczającej poza regiony, początkowe ramy zostały rozbudowane i objęły swym zasięgiem także inne kraje. Obecnie konkurs BIG SEE Awards przyczynia się do promowania na całym świecie unikalnych, oryginalnych osiągnięć w architekturze, wnętrzarstwie, drewnie, turystyce, designie produktów i mody.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.