Komunikaty PR

Jaki pokój w hotelu wybrać? Mercure Kraków Stare Miasto podpowiada

2020-08-25  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania inf.pras. ( 0.04 MB )

Współczesne hotele na całym świecie, niezależnie od lokalizacji oferują swoim gościom szeroki wachlarz ofert i pokoi. Dla tych, którzy szukają pomocy hotel Mercure Kraków Stare Miasto przygotował autorską grafikę. Dzięki niej, każdy będzie mógł znaleźć wymarzony pokój, dopasowany do indywidualnych potrzeb. Przy okazji zespół hotelu ponownie zachęca do wizyty w Krakowie. To kolejne, po autorskiej mapie niesztampowych atrakcji miasta, działanie promujące lokalną turystykę.

 

Wakacje w tym roku, ze względu na obecną sytuacje, zaskoczyły niemal każdego. Choć jak pokazuje zainteresowanie lokalnymi miejscowościami turystycznymi, Polacy wciąż chcą podróżować, co staje się jeszcze bardziej osiągalne dzięki rządowym bonom turystycznym, do których dołączają hotele, pensjonaty i inne obiekty noclegowe w kraju, w tym także Mercure Kraków Stare Miasto. Jednak w tym sezonie, wybierając się na wyjazd, warto pamiętać o niezbędnych zasadach bezpieczeństwa, dzięki którym spędzimy wymarzony czas bez obaw. Dlatego dobrym wyborem dla wszystkich szukających wypoczynku jest pobyt w hotelach, które gwarantują spełnianie wszystkich rygorystycznych norm bezpieczeństwa. Accor, we współpracy z Bureau Veritas, czołowym dostawcą badań, przygotował certyfikat ALL SAFE, który jest gwarantem bezpieczeństwa higieny sanitarnej we wszystkich obiektach.

 

Znajdujący się w samym centrum Krakowa hotel Mercure Kraków Stare Miasto ponownie zachęca krajowych podróżników do wizyty w dawnym kólewskim mieście Południa Polski. Z myślą o wszystkich gościach szukających wymarzonego wypoczynku obiekt przygotował wyjątkową autorską grafikę, która każdemu pozwoli wbrać idealny hotelowy pokój.

 

Powodów do odwiedzenia Krakowa jest wiele – czy to w celu odkrycia zabytków i nieoczywistych atrakcji miasta, poznania tradycyjnych smaków i lokalnych tradycji bądź wypoczynku na łonie naturywylicza Tomasz Schweda, dyrektor generalny hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. – Znajdujemy się w samym sercu Krakowa, z przyjemnością wspieramy lokalną turystykę i zachęcamy do odkrywania naszego miasta na nowo. Każdy gość, odwiedzający nasz hotel może liczyć nie tylko na idealną lokalizację do zwiedzania Krakowa, ale także na wyjątkowe doświadczenia podczas pobytu w hotelu. Z tego względu przygotowaliśmy dla naszych gości grafikę, która posłuży im jako drogowskaz do wybrania idealnego miejsca na wypoczynek dopasowanego do indywidualnych potrzeb.

 

Pokój Classic, Privilege, a może Apartament Junior lub Executive. Podróżnikom takie nazwy mogą mówić niewiele. Dlatego autorska grafika opracowana przez hotelowy zespół ma pomóc gościom w wyborze idealnej oferty. Wystarczy odpowiedzieć na kilka prostych, czasem z przymrużeniem oka, pytań, które zaprowadzą do celu podróży – pokoju, który zapewni wymarzony wypoczynek. Podróżujesz samotnie, we dwójkę czy z rodziną? Nie lubisz dzielić się kołdrą? Rano chętnie przeciągasz się na szerokim łóżku? Cenisz oddzielną strefę do wypoczynku? Czy chcesz zaczynać dzień od świeżej kawy w pokoju? Szukasz pokoju z zewnętrznym tarasem i widokiem?

 

Komfort, wygoda i spersonalizowane doświadczenia z pobytu w hotelu, jakich mogą zaznać goście są dla nas priorytetemzapewnia Tomasz Schweda. – Wielu gości, którzy wracają do naszego hotelu mają już sprawdzone kategorie pokoi. Tymczasem przygotowana przez nas grafika pomoże każdemu znaleźć wymarzoną ofertę lub sprawdzić swoje dotychczasowe potrzeby wypoczynkowe. Dzięki temu możemy szybko sprawdzić, który z pokoi najbardziej odpowiada naszym preferencjom – czy są to m.in. przestronne apartamenty, pokoje o podwyższonym standardzie, wnętrza klasyczne czy przestrzenie łączone.

 

Jeżeli zazwyczaj podróżujesz we dwoje,  poszukujesz przestronnego pokoju z wydzieloną strefą do odpoczynku i zewnętrznym tarasem, idealnym wyborem będzie Apartament Junior, który cieszy się największą popularnością w hotelu. Do dyspozycji jego mieszkańców znajduje się m.in. duże łóżko typu queen, wydzielona strefa dzienna z rozkładaną sofą czy sprzęt audio marki Bose. Jednak niewątpliwym atutem są zewnętrzne tarasy, wprost idealne na poranną kawę z widokiem na miasto czy odpoczynek po intensywnym dniu. Apartamenty Junior  to również idealna opcja dla podróżujących rodzin, które chcą mieć dzieci ciągle na oku i celebrować wspólny wypoczynek. Grafikę można obejrzeć na hotelowym profilu Facebook bądź otrzymać ją na maila w dziale rezerwacji hotelu.  

 

To nie pierwsza z inicjatyw hotelu zachęcających do wizyty w Krakowie. Hotelowy zespół przygotował dla gości także autorską mapę z niecodziennymi atrakcjami miasta będącymi alternatywą dla sztampowych przewodników pełnych wydeptanych ścieżek. Można na niej odkryć aż 62 wyjątkowe miejsca podzielone na pięć sekcji tematycznych, dzięki którym każdy znajdzie coś dla siebie. To inne i niespodziewane oblicze Krakowa pozwoli wszystkim odwiedzającym miasto poznać je od prawdziwej strony i zasmakować jego autentycznego charakteru. Oryginalna, ręcznie malowana mapa w rozmiarze 2,5 na 1,5 metra zdobi hotelowe lobby, a w wersji drukowanej wręczana gościom hotelowym i wzbogaca doświadczenie pobytu w wielowymiarowym Krakowie.

 


 

O Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata. Grupa od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością, dzięki czemu dysponuje niezrównanym portfolio 39 marek hoteli. Accor oferuje także cyfrowe rozwiązania pozwalające na maksymalizację kanałów dystrybucji, optymalizację działań hoteli i wzbogacenie doświadczenia gości z pobytu w zakresie guest experience. Nowy lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless pozwala na zmianę relacji grupy z klientami, członkami programu i partnerami poprzez wzbogacenie transakcji o dodatkową emocjonalną wartość, uzupełniając ją o dodatkowe przeżycia związane z pracą i spędzaniem wolnego czasu. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor oferuje nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy. Spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze.

                       

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Wielki powrót pracy marzeń w roli World Travel Hackera! Biuro prasowe
2024-04-30 | 14:00

Wielki powrót pracy marzeń w roli World Travel Hackera!

Kiwi.com, firma travel-tech i wyszukiwarka tanich lotów i podróży, wraca z nową edycją rekrutacji na stanowisko World Travel Hackera, czyli osoby, która w towarzystwie
Podróże 5 najpiękniejszych plaż w okolicy europejskich stolic
2024-04-30 | 11:05

5 najpiękniejszych plaż w okolicy europejskich stolic

Wiosna to idealny czas, aby zaplanować city break w Europie. Mamy kilka pomysłów dla tych, którzy lubią połączenie zwiedzania z pobytem na wybrzeżu. Ukryta plaża w okolicy
Podróże Wieszanie wianków i puszczanie latawców, czyli obchody Święta Pracy w Europie
2024-04-30 | 11:00

Wieszanie wianków i puszczanie latawców, czyli obchody Święta Pracy w Europie

Majówka to zdecydowanie nasze polskie “narodowe święto”, które wielu z nas wykorzystuje na odpoczynek i spotkania z rodziną i przyjaciółmi przy grillu. Jednak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.