Każdego roku klienci Emirates delektują się ponad 45 mln wyśmienitych czekoladek
Warszawa, 5 lipca 2024 r. – Z okazji Światowego Dnia Czekolady obchodzonego 7 lipca, linie Emirates przyjrzały się spożyciu tego przysmaku przez swoich klientów. W ubiegłym roku na pokładach wszystkich samolotów pasażerowie zjedli 45 milionów kawałków czekolady oraz mnóstwo pysznych deserów.
Aby umilić podróżowanie, linie Emirates serwują rzemieślniczą czekoladę we wszystkich klasach na 140 trasach na całym świecie. W ciągu ostatniego roku klienci klasy ekonomicznej zjedli 36,3 milionów czekoladek, a pasażerowie nowo wprowadzonej klasy ekonomicznej premium – 322 tysięcy czekoladek. W klasie biznes zjedzono 8,2 milionów czekoladek, a w klasie pierwszej, gdzie istnieje dostęp do nieograniczonej ilości tego smakołyku 122 tysięcy dużych bombonierek.
Wyróżniona czekolada na pokładzie
Linie Emirates ściśle współpracują z koneserami czekolady z całego świata i co 3 miesiące zmieniają jej rodzaj, aby regularnie zachwycać pasażerów. Obecnie na pokładzie znajduje się francuska premium czekolada marki Valrhona.
Firma ta, cieszy się uznaniem na całym świecie i jest wybierana przez prestiżowych szefów kuchni i smakoszy czekolady. Valrhona została założona we Francji w 1922 roku przez cukiernika Albérica Guironneta. Od ponad 100 lat z pasją i skrupulatnością tworzy wyjątkowe czekoladki, a jego firma słynie z dążenia do doskonałości i innowacji w sztuce produkcji czekolady, a także z zaangażowania w etyczne źródła zaopatrzenia i odpowiedzialność za środowisko.
Emirates wybiera produkty od najbardziej renomowanych producentów czekolady na świecie, w tym Bateel, Coco Jalila i Forrey & Galland ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Butlers z Irlandii, Godiva, Canonica i Neuhaus z Belgii, Pacari z Ekwadoru oraz Hotel Chocolat z Wielkiej Brytanii.
Czekoladowe desery na pokładzie Emirates
We wszystkich klasach klienci mogą skosztować czekoladowych kompozycji i gorącej czekolady. W klasie pierwszej na klientów czekają wyśmienite desery czekoladowe, takie jak mus z marakują, aksamitny fondant z kremem mascarpone, delikatna tarta z białej czekolady czy wegańskie ciasto czekoladowe z orzechami pekan z dodatkiem bitej śmietany.
W klasie biznes i ekonomicznej premium klienci skosztować mogą wegańskiej tarty czekoladowej z awokado, kremowego banana z mango i mleczną czekoladą lub czekoladowej markizy mokka z solonym karmelem. W klasie ekonomicznej klienci mogą spróbować musu czekoladowo–pomarańczowego lub ciasta karmelowego z mleczną czekoladą i pikantnym coulis malinowym.
Na dłuższych trasach serwowane są czekoladowe batoniki, a podczas świąt dzieci są częstowane czekoladowymi lizakami. Klienci klasy pierwszej mogą skosztować ciemnej czekolady Lindt z zawartością 85% kakao, która znajduje się w koszyku z upominkami. W saloniku pokładowym A380 Emirates można częstować się wegańskimi i niewegańskimi słodyczami, takimi jak M&Ms, ciastem czekoladowym i mini smakołykami.
Czekolada w poczekalniach Emirates
Saloniki Emirates oferują kuszące domowe lody czekoladowe oraz gorącą czekoladę Costa Coffee i szereg specjałów Emirates MasterChef. Wśród nich znajdują się czekoladowe przysmaki, to m.in. makaroniki, pyszne brownie, ciasto z białą czekoladą i nektarem z marakui.
Nowo wprowadzony wózek z deserami w klasie pierwszej Emirates, ma w ofercie czekoladowe specjały, jak trufle Valrhona Grand Cru z czekoladą Jivara 40% i Guanaja 70% oraz wykwintne desery: takie jak chrupiące ciasto z mlecznej czekolady z praliną z orzechów laskowych oraz soczyste ciasto z pieczonym bananem, czekoladą i karmelem.
Sprawdź menu obowiązujące podczas lotów liniami Emirates
O Emirates
Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.
Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.