Kiwi.com łączy siły z VisitUkraine
Kiwi.com łączy siły z VisitUkraine i oferuje Ukraińcom zmuszonym do ucieczki przed wojną, opcje najtańszych biletów na podróż do miejsca docelowego z dowolnego miejsca na świecie.
Kiwi.com, wyszukiwarka tanich podróży i firma travel-tech, ogłosiła współpracę z portalem informacyjnym VisitUkraine, w celu zaoferowania ponad 6 milionom Ukraińcom, którzy zostali zmuszeni do ucieczki przed wojną, najtańszych biletów na podróż do miejsca docelowego z dowolnego miejsca na świecie.
VisitUkraine to jedyny ukraiński portal internetowy, który dostarcza zarówno Ukraińcom, jak i obcokrajowcom najbardziej aktualnych informacji na temat wymogów w zakresie podróżowania, ograniczeń, restrykcji, ubezpieczeń i innych dotyczących wjazdu na teren Ukrainy objętej stanem wojny. Dzięki wirtualnym trasom Kiwi.com, odwiedzający witrynę VisitUkraine mogą teraz wyszukiwać najlepsze połączenia z dowolnego punktu A do dowolnego punktu B za najniższą cenę. Dodatkowo, kupując bilety przez Visit Ukraine, podróżni wspierają unikalny ukraiński projekt.
Anton Taranenko, dyrektor generalny VisitUkraine, powiedział: „Miliony Ukraińców zostało zmuszonych do opuszczenia swoich domów, a wielu innych starało się pomóc krewnym w dotarciu do krajów przyjmujących uchodźców. Nowa usługa rezerwacji lotów dodana do naszej strony internetowej i obsługiwana przez Kiwi.com, pozwoli im znaleźć wszystkie niezbędne informacje o oferowanej pomocy za granicą i wymaganych dokumentach, a następnie znaleźć i zarezerwować najlepszą trasę do wybranego miejsca docelowego bezpośrednio.”
Golan Shaked, Chief Commercial Officer w Kiwi.com dodał: „Jako organizacja przyjrzeliśmy się, jak możemy pomóc i wesprzeć Ukraińców uciekających przed wojną, angażując się między innymi w darowizny na rzecz organizacji charytatywnych czy otwarcia szkoły w naszej siedzibie dla dzieci uchodźców. Teraz we współpracy z VisitUkraine, mamy szansę wykorzystać naszą biznesowe know-how oraz zdolność do znajdowania lotów i tras, w najbardziej przystępnych cenach, których inni dostawcy nie są w stanie dostrzec.”
Usługa dostępna jest od lipca 2022 roku na stronie: https://visitukraine.today/tickets.
O Kiwi.com
- Kiwi.com to jedna z wiodących firm technologicznych w branży turystycznej z siedzibą w Czechach, zatrudniająca ponad 1000 osób na całym świecie
- Innowacyjny algorytm Virtual Interlining Kiwi.com umożliwia użytkownikom łączenie lotów w ramach tradycyjnych oraz tanich linii lotniczych w jeden plan podróży
- Kiwi.com przeprowadza 2 miliardy kontroli cen dziennie w 95% globalnych zasobach treści dotyczących lotów, umożliwiając klientom wyszukiwanie najlepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie mogą zobaczyć
- Każdego dnia w witrynie Kiwi.com przeprowadzanych jest 50 milionów wyszukiwań, a dziennie sprzedawanych jest ponad 50 000 miejsc.
10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.