Kiwi.com na 2. miejscu w światowym rankingu najlepszych wyszukiwarek biletów
Frommer’s opublikowała 10 najlepszych witryn wyszukiwania biletów lotniczych na rok 2022, w którym Kiwi.com zajmuje drugie miejsce, wyprzedzając znanych światowych graczy
Najtańsza rezerwacja w historii firmy to lot z Budapesztu do Aten za 0,02 EUR, a w Polsce z Gdańska do Londynu, który kosztował zaledwie 0,15 EUR.
Kiwi.com opracowała koncepcję Virtual Interlining. Wyszukuje on miliony opcji lotów i tras w czasie rzeczywistym, które nie są podyktowane umowami z liniami lotniczymi lub ograniczane przez to, czy najlepsza trasa zawiera zarówno tradycyjnych, jak i tanich przewoźników.
Frommer’s to znana na całym świecie seria przewodników turystycznych, dostępnych również w Polsce. To w sumie 14 serii liczących ponad 350 przewodników do niemal każdego zakątka na świecie. Frommer’s od ponad 65 lat wspiera turystów w podróży, udzielając cennych wskazówek na temat podróżowania. W tegorocznym rankingu Frommer’s najlepszych stron wyszukiwania biletów lotniczych Kiwi.com zajęła znalazła się na podium, zajmując 2. miejsce.
Ranking Frommer’s
Metodologia Frommera przy tworzeniu rankingu polegała na wyszukaniu tych samych 28 tras na wszystkich stronach internetowych. Trasy były zróżnicowane i obejmowały trasy główne, trasy o mniejszym natężeniu lotów, podróże o krótkim i długim czasie trwania oraz te w bliższej i dalszej perspektywie czasowe. Wyniki opierały się głównie na zwróconych cenach, z kilkoma godnymi uwagi wzmiankami o funkcjach witryny i obsłudze klienta.
Kiwi.com, znalazło się w TOP 3, zajmując drugą pozycję. Firma technologiczna i wyszukiwarka tanich podróży w jednym została wyróżniona za:
- zdolność wyszukiwania najtańszych ofert
- a także “zaawansowane filtrowanie’ oraz hacki podróżnicze.
„Połączyliśmy lotniska i miasta, które wcześniej nie były połączone – dzięki temu, nasi klienci zaoszczędzili znaczną część środków na dokonywanych rezerwacjach. Umożliwiliśmy przemieszczanie się na własną rękę, korzystając z naszych unikatowych tras, których nikt nigdy wcześniej nie oferował.” - Eliška Řezníček Dočkalová, Director of Customer Experience w Kiwi.com. – „Kiwi.com opracowała koncepcję Virtual Interlining - czyli wyszukiwanie milionów opcji lotów i tras w czasie rzeczywistym, które nie są podyktowane umowami z liniami lotniczymi lub ograniczane przez to, czy najlepsza trasa zawiera zarówno tradycyjnych, jak i tanich przewoźników. - dodała Dočkalová.
Kiwi.com to start-up, który udostępnił światu koncepcję Virtual Interlining - innowację w dokonywaniu rezerwacji i wyborze planu podróży w oparciu o najlepszą trasę w najlepszej cenie, pośród wszystkich linii lotniczych na świecie. Najtańsza rezerwacja w historii firmy to lot z Budapesztu do Aten za 0,02 EUR, a w Polsce z Gdańska do Londynu, który kosztował zaledwie 0,15 EUR. Rekordzista podróżował z 36 bagażami. Kiwi.com połączyła miasta i lotniska, które wcześniej nie były połączone.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.