Kiwi.com pierwszą firmą, z którą Ryanair właśnie rozpoczyna współpracę
Wiodąca firma z branży technologii turystycznych, Kiwi.com i linie lotnicze Ryanair, po zakończeniu procesu integracji technologicznej, właśnie rozpoczęły współpracę. Od teraz, klienci Kiwi.com będą mieli dostęp do niskich cen Ryanair i ochrony Kiwi.com przed potencjalnymi zakłóceniami. Warunki taryf Ryanair i wszelkie niezbędne informacje będą przejrzyście wyświetlane przez cały proces rezerwacji wszystkich usług, zapewniając klientom pozytywne doświadczenia i poczucie bezpieczeństwa.
Kiwi.com w partnerstwo wnosi swoje unikalne treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. Virtual Interlining, czyli wirtualnego łączenia linii lotniczych, zapewniając dodatkowe opcje tras, których nie można znaleźć nigdzie indziej, i poszerzając tym samym zasięg Ryanair do klientów spoza tradycyjnych obszarów, w ramach których linia lotnicza operuje.
Dyrektor Generalny Ryanair, Eddie Wilson, powiedział: „To dla nas wielka radość, móc być dzisiaj w Pradze wraz z zespołem Kiwi.com, w celu nawiązania owocnej współpracy, dzięki której klienci Kiwi.com, dokonujący rezerwacji lotów Ryanair będą mieli pełną przejrzystość cenową (bez dodatkowych czy ukrytych opłat), jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair.
Szczyt sezonu wakacyjnego zbliża się nieubłagalne - nie możemy się doczekać, by zobaczyć zadowolonych klientów Kiwi.com na pokładach naszych samolotów, zmierzających do kilkudziesięciu destynacji, jakie oferujemy.”
Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com, Oliver Dlouhý, powiedział: „Jesteśmy ogromnie dumni, że największa linia lotnicza w Europie wybrała Kiwi.com na swojego pierwszego partnera w zakresie rezerwacji lotów, doceniając nasze doświadczenie i inwestycje w oferowane przez nas produkty i doświadczenia klienta. Nawiązana właśnie współpraca z Ryanair odzwierciedla nasze zaangażowanie w budowanie relacji z liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów, a także nasze długoterminowe cele biznesowe, jakie sobie stawiamy”.
O Kiwi.com
Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc.
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.