Kiwi.com pierwszą firmą, z którą Ryanair właśnie rozpoczyna współpracę
Wiodąca firma z branży technologii turystycznych, Kiwi.com i linie lotnicze Ryanair, po zakończeniu procesu integracji technologicznej, właśnie rozpoczęły współpracę. Od teraz, klienci Kiwi.com będą mieli dostęp do niskich cen Ryanair i ochrony Kiwi.com przed potencjalnymi zakłóceniami. Warunki taryf Ryanair i wszelkie niezbędne informacje będą przejrzyście wyświetlane przez cały proces rezerwacji wszystkich usług, zapewniając klientom pozytywne doświadczenia i poczucie bezpieczeństwa.
Kiwi.com w partnerstwo wnosi swoje unikalne treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. Virtual Interlining, czyli wirtualnego łączenia linii lotniczych, zapewniając dodatkowe opcje tras, których nie można znaleźć nigdzie indziej, i poszerzając tym samym zasięg Ryanair do klientów spoza tradycyjnych obszarów, w ramach których linia lotnicza operuje.
Dyrektor Generalny Ryanair, Eddie Wilson, powiedział: „To dla nas wielka radość, móc być dzisiaj w Pradze wraz z zespołem Kiwi.com, w celu nawiązania owocnej współpracy, dzięki której klienci Kiwi.com, dokonujący rezerwacji lotów Ryanair będą mieli pełną przejrzystość cenową (bez dodatkowych czy ukrytych opłat), jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair.
Szczyt sezonu wakacyjnego zbliża się nieubłagalne - nie możemy się doczekać, by zobaczyć zadowolonych klientów Kiwi.com na pokładach naszych samolotów, zmierzających do kilkudziesięciu destynacji, jakie oferujemy.”
Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com, Oliver Dlouhý, powiedział: „Jesteśmy ogromnie dumni, że największa linia lotnicza w Europie wybrała Kiwi.com na swojego pierwszego partnera w zakresie rezerwacji lotów, doceniając nasze doświadczenie i inwestycje w oferowane przez nas produkty i doświadczenia klienta. Nawiązana właśnie współpraca z Ryanair odzwierciedla nasze zaangażowanie w budowanie relacji z liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów, a także nasze długoterminowe cele biznesowe, jakie sobie stawiamy”.
O Kiwi.com
Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc.
![Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_2109028850,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży
![Elegancka kuchnia na jachcie](/files/_uploaded/glownekonf_485116779,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Elegancka kuchnia na jachcie
![MAZURY – JEDNA Z ULUBIONYCH DESTYNACJI WAKACYJNYCH POLAKÓW](/files/_uploaded/glownekonf_881727160,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
MAZURY – JEDNA Z ULUBIONYCH DESTYNACJI WAKACYJNYCH POLAKÓW
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.