Kiwi.com pierwszą firmą, z którą Ryanair właśnie rozpoczyna współpracę
Wiodąca firma z branży technologii turystycznych, Kiwi.com i linie lotnicze Ryanair, po zakończeniu procesu integracji technologicznej, właśnie rozpoczęły współpracę. Od teraz, klienci Kiwi.com będą mieli dostęp do niskich cen Ryanair i ochrony Kiwi.com przed potencjalnymi zakłóceniami. Warunki taryf Ryanair i wszelkie niezbędne informacje będą przejrzyście wyświetlane przez cały proces rezerwacji wszystkich usług, zapewniając klientom pozytywne doświadczenia i poczucie bezpieczeństwa.
Kiwi.com w partnerstwo wnosi swoje unikalne treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. Virtual Interlining, czyli wirtualnego łączenia linii lotniczych, zapewniając dodatkowe opcje tras, których nie można znaleźć nigdzie indziej, i poszerzając tym samym zasięg Ryanair do klientów spoza tradycyjnych obszarów, w ramach których linia lotnicza operuje.
Dyrektor Generalny Ryanair, Eddie Wilson, powiedział: „To dla nas wielka radość, móc być dzisiaj w Pradze wraz z zespołem Kiwi.com, w celu nawiązania owocnej współpracy, dzięki której klienci Kiwi.com, dokonujący rezerwacji lotów Ryanair będą mieli pełną przejrzystość cenową (bez dodatkowych czy ukrytych opłat), jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair.
Szczyt sezonu wakacyjnego zbliża się nieubłagalne - nie możemy się doczekać, by zobaczyć zadowolonych klientów Kiwi.com na pokładach naszych samolotów, zmierzających do kilkudziesięciu destynacji, jakie oferujemy.”
Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com, Oliver Dlouhý, powiedział: „Jesteśmy ogromnie dumni, że największa linia lotnicza w Europie wybrała Kiwi.com na swojego pierwszego partnera w zakresie rezerwacji lotów, doceniając nasze doświadczenie i inwestycje w oferowane przez nas produkty i doświadczenia klienta. Nawiązana właśnie współpraca z Ryanair odzwierciedla nasze zaangażowanie w budowanie relacji z liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów, a także nasze długoterminowe cele biznesowe, jakie sobie stawiamy”.
O Kiwi.com
Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.