Kiwi.com poszukuje kandydatów do wakacyjnej pracy życia!
Kiwi.com, firma travel-tech, poszukuje sześciu nowych członków do swojego zespołu, gotowych, by tego lata w ciągu 4 tygodni podróżować po świecie w roli World Travel Hackers. To prawdopodobnie „najlepsza wakacyjna oferta pracy”. Kandydaci będą mogli podróżować w dwu-osobowym teamie, z wybranym przez siebie kompanem podróży i na ten cel otrzymają budżet w wysokości 10 000 EUR.
W ciągu czterech tygodni zwycięska szóstka i ich towarzysze podróży zmierzą się z zadaniami i wyzwaniami związanymi z podróżowaniem, przygotowanymi przez Kiwi.com we współpracy z Visa, światowym liderem w dziedzinie płatności cyfrowych. Wybrani kandydaci będą potrzebować umiejętności filmowania, fotografowania oraz dokumentowania i relacjonowania swoich przygód oraz najlepszych travel hacków w mediach społecznościowych. Wszystko, co uda im się zaoszczędzić z otrzymanego budżetu w wysokości 10 000 EUR po ukończeniu wszystkich wyzwań, trafi do ich kieszeni.
O jakie wyzwania chodzi?
Na przykład rezerwacja taniego lotu w dowolnym miejscu, w tym wybór miejsca docelowego i płatność kartą Visa w aplikacji mobilnej Kiwi.com w mniej niż 3 minuty, jedzenie narodowych potraw 5 różnych krajów w ich stolicach w ciągu trzech dni lub wyszukanie miasta, w którym w ciągu jednego dnia można udać się na koncert, imprezę sportową i do parku rozrywki, wykorzystując do tego usługę Visa Concierge.
„Ta praca nie jest dla każdego, ale niemal każdy chciałby taką mieć! Z pewnością nie jest to oferta dla zbyt wygodnych lub tych, którzy boją się robić rzeczy, o których inni tylko mówią; To idealna propozycja dla tych, którzy mają ducha przygody, wiedzą, jak znaleźć sprytne sposoby na tańsze podróżowanie i czerpią przyjemność z tworzenia zabawnych treści w mediach społecznościowych, dzięki czemu mogą dzielić się swoimi poradami dotyczącymi hackowania podróży, tak by wszyscy mogli z nich skorzystać ”- powiedział Golan Shaked, szef Kiwi.com Commercial Officer, którego zespół będzie zatrudniał kandydatów. „Nie możemy się doczekać, kiedy nasi wakacyjni rekruci dołączą do naszego zespołu - nie mam wątpliwości, że jest to wymarzona praca na wakacje.” – dodał.
„Visa jest akceptowana w milionach miejsc na całym świecie, zapewniając podróżnym bezproblemowe, bezpieczne i wygodne płatności, bez względu na to, gdzie się aktualnie znajdują. Płatności za pomocą Visa za granicą wykorzystują tę samą zaawansowaną technologię oraz systemy bezpieczeństwa, co w kraju rodzimym, dlatego tez są równie bezpieczne.” – powiedział Josef Kunčar, Dyrektor ds. Akceptacji i Rozliczeń w Visa w Czechach, na Węgrzech i Słowacji. - „Jesteśmy podekscytowani nową współpracą z Kiwi.com i z przyjemnością będziemy śledzić przygody oraz historie z podróży po świecie 6 wytypowanych duetów.” - dodał.
Najnowsze badania pokazują, że bycie influencerem lub youtuberem jest jednym z wymarzonych zawodów wśród młodych ludzi, zwłaszcza z pokolenia Z. Według badania
z 2019 r. bycie influencerem w mediach społecznościowych (17%) i youtuberem (14%) były najczęstszym drugim i trzecim wyborem kariery zawodowej wśród mieszkańców Wielkiej Brytanii. Wyniki badań opartych na danych z zapytań Google wykazały, że bycie YouTuberem i Influencerem należy do 10 najbardziej pożądanych zawodów na świecie. W niektórych krajach, w tym w Czechach, Słowacji i Hiszpanii, są to zawody najczęściej poszukiwane. Polscy nastolatkowie nie odbiegają od globalnych trendów - marzą o karierze tiktokera, youtubera czy influencera.
Praca i podróżowanie
Łączenie pracy z podróżami to trend, który szybko zyskał na popularności. Ankieta konsumencka przeprowadzona w krajach Europie Środkowej* w tym w Polsce, na zlecenie Kiwi.com wykazała, że dwóch na trzech respondentów uważa, że jednoczesne podróżowanie i praca miałyby pozytywny wpływ na ich zdrowie psychiczne. 38,6% stwierdziło, że odkrywanie nowego miejsca pomaga im uwolnić się od stresu i sprawia, że są szczęśliwsi, co pozytywnie wpływa na ich pracę, a 30,3% odpowiedziało, że podróżowanie otwiera nowe perspektywy, dostarcza bodźców i inspiracji do działania.
Warunki uczestnictwa w rekrutacji
Kandydaci muszą mieć ukończone 18 lat, mówić płynnie po angielsku, posiadać paszport ważny przez co najmniej sześć miesięcy jeszcze począwszy od końca sierpnia 2023 r. i umieć tworzyć angażujące treści w mediach społecznościowych. Aby zdobyć czterotygodniową wakacyjną pracę, kandydaci muszą znaleźć niezawodnego kompana w podróży, którego pomoc i wsparcie będzie nieocenione do zbudowania teamu doświadczonych World Travel Hackers, jakich Kiwi.com poszukuje. W ramach rekrutacji, kandydaci mają za zadanie nakręcić i zmontować zabawny film o swoim rodzinnym mieście, udowadniając, że:
- Doskonale wiedzą, jak znaleźć sprytne sposoby na tańsze podróżowanie
- Uwielbiają dzielić się wskazówkami, jak podróżować inaczej
- Są biegli w planowaniu tras z wykorzystaniem Kiwi.com
- Są w stanie częściowo wyrzec się wygody na rzecz oszczędności
- Tworzenie zabawnych treści w mediach społecznościowych o ich przygodach i bezcennych travel hackach naprawdę ich bawi i sprawia radość.
Przygotowany film należy przesłać do 11.06. 2023 za pomocą specjalnie utworzonej na rzecz rekrutacji strony Kiwi.com/WorldTravelHackers, na której każdy zainteresowany znajdzie więcej szczegółów i informacji.
*Dane zostały zebrane między 14 a 24 października 2022 r. w ramach badania przeprowadzonego przez STEM/MARK dla Kiwi.com. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 18 - 59 lat, które w ciągu ostatnich 6 lat co najmniej dwukrotnie były na wakacjach za granicą, z Rumunii (n=1010), Czech (n=1012), Słowacji (n=1008), Węgry (n=1014), Polska (n=1010). Stosowaną metodą jest wywiad wspomagany komputerowo (CAWI).
O Kiwi.com
Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach, zatrudniająca ponad 1500 osób na całym świecie. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując 2 miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 60 000 miejsc.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.