Kiwi.com poszukuje kandydatów do wakacyjnej pracy życia!
Kiwi.com, firma travel-tech, poszukuje sześciu nowych członków do swojego zespołu, gotowych, by tego lata w ciągu 4 tygodni podróżować po świecie w roli World Travel Hackers. To prawdopodobnie „najlepsza wakacyjna oferta pracy”. Kandydaci będą mogli podróżować w dwu-osobowym teamie, z wybranym przez siebie kompanem podróży i na ten cel otrzymają budżet w wysokości 10 000 EUR.
W ciągu czterech tygodni zwycięska szóstka i ich towarzysze podróży zmierzą się z zadaniami i wyzwaniami związanymi z podróżowaniem, przygotowanymi przez Kiwi.com we współpracy z Visa, światowym liderem w dziedzinie płatności cyfrowych. Wybrani kandydaci będą potrzebować umiejętności filmowania, fotografowania oraz dokumentowania i relacjonowania swoich przygód oraz najlepszych travel hacków w mediach społecznościowych. Wszystko, co uda im się zaoszczędzić z otrzymanego budżetu w wysokości 10 000 EUR po ukończeniu wszystkich wyzwań, trafi do ich kieszeni.
O jakie wyzwania chodzi?
Na przykład rezerwacja taniego lotu w dowolnym miejscu, w tym wybór miejsca docelowego i płatność kartą Visa w aplikacji mobilnej Kiwi.com w mniej niż 3 minuty, jedzenie narodowych potraw 5 różnych krajów w ich stolicach w ciągu trzech dni lub wyszukanie miasta, w którym w ciągu jednego dnia można udać się na koncert, imprezę sportową i do parku rozrywki, wykorzystując do tego usługę Visa Concierge.
„Ta praca nie jest dla każdego, ale niemal każdy chciałby taką mieć! Z pewnością nie jest to oferta dla zbyt wygodnych lub tych, którzy boją się robić rzeczy, o których inni tylko mówią; To idealna propozycja dla tych, którzy mają ducha przygody, wiedzą, jak znaleźć sprytne sposoby na tańsze podróżowanie i czerpią przyjemność z tworzenia zabawnych treści w mediach społecznościowych, dzięki czemu mogą dzielić się swoimi poradami dotyczącymi hackowania podróży, tak by wszyscy mogli z nich skorzystać ”- powiedział Golan Shaked, szef Kiwi.com Commercial Officer, którego zespół będzie zatrudniał kandydatów. „Nie możemy się doczekać, kiedy nasi wakacyjni rekruci dołączą do naszego zespołu - nie mam wątpliwości, że jest to wymarzona praca na wakacje.” – dodał.
„Visa jest akceptowana w milionach miejsc na całym świecie, zapewniając podróżnym bezproblemowe, bezpieczne i wygodne płatności, bez względu na to, gdzie się aktualnie znajdują. Płatności za pomocą Visa za granicą wykorzystują tę samą zaawansowaną technologię oraz systemy bezpieczeństwa, co w kraju rodzimym, dlatego tez są równie bezpieczne.” – powiedział Josef Kunčar, Dyrektor ds. Akceptacji i Rozliczeń w Visa w Czechach, na Węgrzech i Słowacji. - „Jesteśmy podekscytowani nową współpracą z Kiwi.com i z przyjemnością będziemy śledzić przygody oraz historie z podróży po świecie 6 wytypowanych duetów.” - dodał.
Najnowsze badania pokazują, że bycie influencerem lub youtuberem jest jednym z wymarzonych zawodów wśród młodych ludzi, zwłaszcza z pokolenia Z. Według badania
z 2019 r. bycie influencerem w mediach społecznościowych (17%) i youtuberem (14%) były najczęstszym drugim i trzecim wyborem kariery zawodowej wśród mieszkańców Wielkiej Brytanii. Wyniki badań opartych na danych z zapytań Google wykazały, że bycie YouTuberem i Influencerem należy do 10 najbardziej pożądanych zawodów na świecie. W niektórych krajach, w tym w Czechach, Słowacji i Hiszpanii, są to zawody najczęściej poszukiwane. Polscy nastolatkowie nie odbiegają od globalnych trendów - marzą o karierze tiktokera, youtubera czy influencera.
Praca i podróżowanie
Łączenie pracy z podróżami to trend, który szybko zyskał na popularności. Ankieta konsumencka przeprowadzona w krajach Europie Środkowej* w tym w Polsce, na zlecenie Kiwi.com wykazała, że dwóch na trzech respondentów uważa, że jednoczesne podróżowanie i praca miałyby pozytywny wpływ na ich zdrowie psychiczne. 38,6% stwierdziło, że odkrywanie nowego miejsca pomaga im uwolnić się od stresu i sprawia, że są szczęśliwsi, co pozytywnie wpływa na ich pracę, a 30,3% odpowiedziało, że podróżowanie otwiera nowe perspektywy, dostarcza bodźców i inspiracji do działania.
Warunki uczestnictwa w rekrutacji
Kandydaci muszą mieć ukończone 18 lat, mówić płynnie po angielsku, posiadać paszport ważny przez co najmniej sześć miesięcy jeszcze począwszy od końca sierpnia 2023 r. i umieć tworzyć angażujące treści w mediach społecznościowych. Aby zdobyć czterotygodniową wakacyjną pracę, kandydaci muszą znaleźć niezawodnego kompana w podróży, którego pomoc i wsparcie będzie nieocenione do zbudowania teamu doświadczonych World Travel Hackers, jakich Kiwi.com poszukuje. W ramach rekrutacji, kandydaci mają za zadanie nakręcić i zmontować zabawny film o swoim rodzinnym mieście, udowadniając, że:
- Doskonale wiedzą, jak znaleźć sprytne sposoby na tańsze podróżowanie
- Uwielbiają dzielić się wskazówkami, jak podróżować inaczej
- Są biegli w planowaniu tras z wykorzystaniem Kiwi.com
- Są w stanie częściowo wyrzec się wygody na rzecz oszczędności
- Tworzenie zabawnych treści w mediach społecznościowych o ich przygodach i bezcennych travel hackach naprawdę ich bawi i sprawia radość.
Przygotowany film należy przesłać do 11.06. 2023 za pomocą specjalnie utworzonej na rzecz rekrutacji strony Kiwi.com/WorldTravelHackers, na której każdy zainteresowany znajdzie więcej szczegółów i informacji.
*Dane zostały zebrane między 14 a 24 października 2022 r. w ramach badania przeprowadzonego przez STEM/MARK dla Kiwi.com. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 18 - 59 lat, które w ciągu ostatnich 6 lat co najmniej dwukrotnie były na wakacjach za granicą, z Rumunii (n=1010), Czech (n=1012), Słowacji (n=1008), Węgry (n=1014), Polska (n=1010). Stosowaną metodą jest wywiad wspomagany komputerowo (CAWI).
O Kiwi.com
Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach, zatrudniająca ponad 1500 osób na całym świecie. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując 2 miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 60 000 miejsc.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.