Komunikaty PR

Kiwi.com w zimowej kampanii “Land in Beauty”

2022-11-30  |  12:00
Biuro prasowe

Mediolan to jedna z najpopularniejszych wśród polskich turystów destynacji. Od lat cieszy się ogromną popularnością zwłaszcza, jako wymarzony cel na city break. W minionym sezonie wakacyjnym trasa Warszawa-Mediolan znalazła się w top 3 najczęściej wybieranych przez pasażerów z Polski, a same Włochy destynacją numer 1. Region Lombardii, którego stolicą jest Mediolan, ma wiele do zaoferowania nie tylko w szczycie sezonu letniego, ale również jesienią i zimą, co najlepiej pokazuje najnowsza kampania “Land in Beauty”. To inicjatywa realizowana przez SEA Milan Airports wraz z gminą Mediolan, regionem Lombardii, SACBO i ENIT – Narodową Włoską Agencją Turystyki we współpracy z Kiwi.com - firmą travel tech i wyszukiwarką tanich lotów. “Land in Beauty” inspiruje turystów z Czech, Polski, Hiszpanii, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii do zwiedzania całego regionu Lombardii i odkrywania jego piękna, również poza sezonem. Co można robić zimą w Lombardii, która już niebawem będzie gospodarzem zimowych igrzysk olimpijskich (2026)?

 

Dlaczego “Land in Beauty”?

Do odwiedzania Włoch nikogo nie trzeba namawiać - to destynacja numer 1 wśród Polaków, która od lat utrzymuje się w czołówce. Tylko w tym roku trasa Warszawa-Mediolan znalazła się w top 3 najczęściej wybieranych przez turystów z Polski. Niezaprzeczalnym walorem Mediolanu, jest nie tylko piękno czy gwarancja udanej pogody, ale również bardzo konkurencyjna cena lotów. Bilety lotnicze do Mediolanu z Polski można zdobyć już za 80 zł.  

Nie każdy jednak wie, że region Lombardii ma wiele do zaoferowania również w sezonie jesiennym czy zimowym. Informacja dla sceptyków: tak, nawet w listopadzie, grudniu czy styczniu można tam liczyć na solidną dawkę słońca i łagodne temperatury, które nierzadko umożliwiają zwiedzanie zaledwie w bluzie czy lekkiej kurtce. To dlatego ruszyła 3-miesięczna cyfrowa kampania “Land in Beauty” - partnerstwo podmiotów komercyjnych i instytucjonalnych promująca Lombardię i Mediolan, poza szczytem sezonu, wśród turystów z Czech, Polski, Hiszpanii, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii

W ramach partnerstwa Kiwi.com uruchomiła swoje kanały cyfrowe, publikując posty na blogu poświęcone zimowym aktywnościom i atrakcjom w Mediolanie i Lombardii, jak choćby olimpijski ośrodek narciarski w Cortinie. Cyfrowa kampania „Land in Beauty” jest dostępna online wraz z inspirującymi postami na blogu opracowanym przez Kiwi.com i stroną docelową flytomilano.com.

Dmytro Malytskyi, dyrektor ds. rozwiązań korporacyjnych w Kiwi.com, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że porty lotnicze w regionie wraz z Izbą Turystyki Rządu Włoskiego oraz organizacjami turystycznymi Lombardii i Mediolanu wybrały Kiwi.com jako platformę, z której będą inspirować podróżnych. Po udanej letniej kampanii promującej region Lombardii wśród turystów w Ameryce Północnej, z przyjemnością kontynuujemy współpracę, promując teraz zimowe atrakcje dla europejskich turystów. Dzięki naszej ogromnej bazie klientów możemy inspirować turystów do odwiedzania destynacji, a ponadto znaleźć szereg tras i niedrogich opcji dotarcia do tego pięknego miejsca przez cały rok.”

 

Jak spędzić jesień i zimę w Mediolanie?

Kiwi.com ma w swojej ofercie najlepsze ceny lotów do Mediolanu, w sezonie jesień zima 2022/2023 można udać się już za 80 zł. Co można wtedy robić? Wszystko! Zima w stylu włoskim dodaje magii i urzeka. Katedra Duomo, muzea i światowej sławy arcydzieła, takie jak Ostatnia Wieczerza da Vinci, jeszcze milej się zwiedza i podziwia w bardziej kameralnej atmosferze, bez tłumów turystów, mając wrażenie, że wszystko powstało z myślą o nas. 

  • Dla fanów mody

Mediolan jest oczywiście jedną z modowych stolic Europy i nie można przegapić pałacowej Galerii Vittorio Emanuele II, jednego z najstarszych centrów handlowych w Europie, którego historia sięga 1877 roku. Fani mody vintage również znajdą coś dla siebie. Kiwi.com podpowiada, które lokalne vintage shopy odwiedzić w poszukiwaniu modowych perełek. Sklepy rozsiane są po całym mieście  - warto zagospodarować na to cały dzień. Zajrzyjcie do @Madame Pauline to adres bardzo dobrze znany fanom mody od znanych projektantów. Można tu nabyć piękne szaliki od Hermès, naszyjniki Christiana Diora czy urocze buty od Jimmy Choo. Najszybciej można się tam  dostać czerwoną linią metra, wysiadając na stacji Castello. Sklep mieści się pod adresem Buonaparte 74. Udanych łowów! Z kolei @l’Arabesque Cult Store & Cafe to raj dla fanów stylu vintage i perełek pochodzących z lat 30’.

  • Narty w Lombardii

Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2026 odbędą się częściowo w Lombardii, a region już się do nich przygotowuje. Obecnie znajduje się tam ponad 12 300 km tras narciarskich, nic więc dziwnego, że za kilka lat zwrócone region skupi uwagę całego świata. Dwa miasta Stelvio i Bormio będą gospodarzami narciarstwa alpejskiego, skialpinizmu, snowboardu i narciarstwa freestyle, więc gdzie lepiej sprawdzić się na jednych z najlepszych tras narciarskich na świecie? Teren narciarski Livigno składa się z 78 tras o łącznej długości 115 km oraz 30 km tras do narciarstwa biegowego. Do całego obszaru można dotrzeć za pomocą ogromnej sieci wyciągów, gondoli i autobusu wahadłowego, co oznacza, że można łatwo zwiedzać „Mały Tybet”. Bormio oferuje również szeroką gamę poziomów umiejętności, od stoków na wysokości 3000 metrów po stoki do freeride'u, ale obejmuje również śnieżne place zabaw dla dzieci i opcję jazdy na nartach w nocy lub spektakularny widok na góry o świcie.

  • A może by pójść do spa?

Bormio to miejsce, które oferuje spektakularne spa i centra odnowy biologicznej. QC Terme Bagni Vecchi jest znane od czasów rzymskich, a jego naturalne wody spa są wspaniałym sposobem leczenia bolących kończyn. Spa Bormio Terme oferuje jeszcze więcej, z krytymi i odkrytymi basenami z podgrzewaną wodą, łaźniami tureckimi, saunami i wszystkim, czego potrzeba do relaksu i odprężenia.

Jak widać, na prawdziwie światowej klasy urlop narciarski, Lombardia jest jednym z najlepszych miejsc w Europie do odwiedzenia. I nawet jeśli niekoniecznie jesteś narciarzem, istnieje wiele innych opcji, które wkrótce odkryjemy…


 

O Kiwi.com

  • Kiwi.com to jedna z wiodących firm technologicznych w branży turystycznej z siedzibą w Czechach, zatrudniająca ponad 1500 osób na całym świecie

  • Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji pod kątem tras i cen, których inne wyszukiwarki nie mogą zobaczyć. W tym celu dziennie wykonuje on 2 miliardy kontroli cen w 95% globalnych zasobów lotniczych.

  • Każdego dnia w witrynie Kiwi.com przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań, a dziennie sprzedawanych jest ponad 50 000 miejsc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Ferie bez nart? Pomysły dla tych, którzy omijają stoki Biuro prasowe
2023-02-01 | 13:10

Ferie bez nart? Pomysły dla tych, którzy omijają stoki

  Czy należysz do osób, które nie uprawiają sportów zimowych? Zamiast biernie przyglądać się zabawie na stoku, warto znaleźć atrakcje, które zmienią
Podróże Turystyka rowerowa w Türkiye (Turcji)
2023-01-31 | 12:00

Turystyka rowerowa w Türkiye (Turcji)

W duchu zrównoważonej turystyki, Türkiye (Turcja) wprowadziła „Certyfikat Obiektów Noclegowych Przyjaznych Rowerzystom”. Wniosek o uzyskanie
Podróże Dolina Stubai: świetna zabawa dla całej rodziny w ofercie zimowej BIG Family
2023-01-31 | 01:00

Dolina Stubai: świetna zabawa dla całej rodziny w ofercie zimowej BIG Family

Cztery ośrodki narciarskie, mnóstwo tras dla młodszych i starszych, szkółki narciarskie najwyższego kalibru, niesamowite pakiety specjalne i zabawa dla całej rodziny – to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Teatr

Handel

Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm. Widać to zwłaszcza w internetowym handlu

Co piąty Polak dba o środowisko i myśli o ekologii – wynika z badania Open Research, które pokazuje też, że społeczna świadomość związana z ekologią rośnie. Także podczas zakupów – według danych podawanych przez DS Smith, ponad 46 proc. Polaków zastanawia się, co zrobi z opakowaniem po zakupionym produkcie, a 50 proc. z nich wybiera wyłącznie opakowania, które można później poddać recyklingowi. Eksperci wskazują, że tzw. zielony e-commerce to w tej chwili jeden z najważniejszych trendów w internetowym handlu, ale z biegiem czasu ekologia będzie mieć rosnący wpływ na politykę firm niemal z każdej branży. Wymuszą to właśnie stale rosnące oczekiwania konsumentów w zakresie  ochrony środowiska i klimatu. 

Handel

WWF: Bojkot oleju palmowego nie ma sensu. Nie da się go zastąpić innym tłuszczem bez generowania jeszcze większych szkód środowiskowych

Tylko w 2020 roku, w wyniku świadomych podpaleń i wycinki pod niecertyfikowane uprawy palm oleistych, zniknęło 4,2 mln ha lasów deszczowych – podaje organizacja Global Forest Watch. Produkcja oleju palmowego, który jest z nich wytwarzany, generuje olbrzymie problemy społeczne i środowiskowe w globalnej skali. Mimo to – jak wskazuje WWF – jego bojkot nie ma sensu, ponieważ obecnie tego surowca nie da się zastąpić żadnym innym bez generowania jeszcze większych szkód środowiskowych. W przypadku zamienników takich jak olej słonecznikowy czy rzepakowy powierzchnia pod ich uprawy musiałaby wzrosnąć czterokrotnie, co powodowałoby jeszcze większą destrukcję ekosystemów. Zamiast bojkotować, konsumenci mogą jednak świadomie wybierać produkty zawierające taki olej palmowy, który pochodzi w 100 proc. z certyfikowanych, zrównoważonych upraw.