Kiwi.com w zimowej kampanii “Land in Beauty”
Mediolan to jedna z najpopularniejszych wśród polskich turystów destynacji. Od lat cieszy się ogromną popularnością zwłaszcza, jako wymarzony cel na city break. W minionym sezonie wakacyjnym trasa Warszawa-Mediolan znalazła się w top 3 najczęściej wybieranych przez pasażerów z Polski, a same Włochy destynacją numer 1. Region Lombardii, którego stolicą jest Mediolan, ma wiele do zaoferowania nie tylko w szczycie sezonu letniego, ale również jesienią i zimą, co najlepiej pokazuje najnowsza kampania “Land in Beauty”. To inicjatywa realizowana przez SEA Milan Airports wraz z gminą Mediolan, regionem Lombardii, SACBO i ENIT – Narodową Włoską Agencją Turystyki we współpracy z Kiwi.com - firmą travel tech i wyszukiwarką tanich lotów. “Land in Beauty” inspiruje turystów z Czech, Polski, Hiszpanii, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii do zwiedzania całego regionu Lombardii i odkrywania jego piękna, również poza sezonem. Co można robić zimą w Lombardii, która już niebawem będzie gospodarzem zimowych igrzysk olimpijskich (2026)?
Dlaczego “Land in Beauty”?
Do odwiedzania Włoch nikogo nie trzeba namawiać - to destynacja numer 1 wśród Polaków, która od lat utrzymuje się w czołówce. Tylko w tym roku trasa Warszawa-Mediolan znalazła się w top 3 najczęściej wybieranych przez turystów z Polski. Niezaprzeczalnym walorem Mediolanu, jest nie tylko piękno czy gwarancja udanej pogody, ale również bardzo konkurencyjna cena lotów. Bilety lotnicze do Mediolanu z Polski można zdobyć już za 80 zł.
Nie każdy jednak wie, że region Lombardii ma wiele do zaoferowania również w sezonie jesiennym czy zimowym. Informacja dla sceptyków: tak, nawet w listopadzie, grudniu czy styczniu można tam liczyć na solidną dawkę słońca i łagodne temperatury, które nierzadko umożliwiają zwiedzanie zaledwie w bluzie czy lekkiej kurtce. To dlatego ruszyła 3-miesięczna cyfrowa kampania “Land in Beauty” - partnerstwo podmiotów komercyjnych i instytucjonalnych promująca Lombardię i Mediolan, poza szczytem sezonu, wśród turystów z Czech, Polski, Hiszpanii, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii
W ramach partnerstwa Kiwi.com uruchomiła swoje kanały cyfrowe, publikując posty na blogu poświęcone zimowym aktywnościom i atrakcjom w Mediolanie i Lombardii, jak choćby olimpijski ośrodek narciarski w Cortinie. Cyfrowa kampania „Land in Beauty” jest dostępna online wraz z inspirującymi postami na blogu opracowanym przez Kiwi.com i stroną docelową flytomilano.com.
Dmytro Malytskyi, dyrektor ds. rozwiązań korporacyjnych w Kiwi.com, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że porty lotnicze w regionie wraz z Izbą Turystyki Rządu Włoskiego oraz organizacjami turystycznymi Lombardii i Mediolanu wybrały Kiwi.com jako platformę, z której będą inspirować podróżnych. Po udanej letniej kampanii promującej region Lombardii wśród turystów w Ameryce Północnej, z przyjemnością kontynuujemy współpracę, promując teraz zimowe atrakcje dla europejskich turystów. Dzięki naszej ogromnej bazie klientów możemy inspirować turystów do odwiedzania destynacji, a ponadto znaleźć szereg tras i niedrogich opcji dotarcia do tego pięknego miejsca przez cały rok.”
Jak spędzić jesień i zimę w Mediolanie?
Kiwi.com ma w swojej ofercie najlepsze ceny lotów do Mediolanu, w sezonie jesień zima 2022/2023 można udać się już za 80 zł. Co można wtedy robić? Wszystko! Zima w stylu włoskim dodaje magii i urzeka. Katedra Duomo, muzea i światowej sławy arcydzieła, takie jak Ostatnia Wieczerza da Vinci, jeszcze milej się zwiedza i podziwia w bardziej kameralnej atmosferze, bez tłumów turystów, mając wrażenie, że wszystko powstało z myślą o nas.
-
Dla fanów mody
Mediolan jest oczywiście jedną z modowych stolic Europy i nie można przegapić pałacowej Galerii Vittorio Emanuele II, jednego z najstarszych centrów handlowych w Europie, którego historia sięga 1877 roku. Fani mody vintage również znajdą coś dla siebie. Kiwi.com podpowiada, które lokalne vintage shopy odwiedzić w poszukiwaniu modowych perełek. Sklepy rozsiane są po całym mieście - warto zagospodarować na to cały dzień. Zajrzyjcie do @Madame Pauline to adres bardzo dobrze znany fanom mody od znanych projektantów. Można tu nabyć piękne szaliki od Hermès, naszyjniki Christiana Diora czy urocze buty od Jimmy Choo. Najszybciej można się tam dostać czerwoną linią metra, wysiadając na stacji Castello. Sklep mieści się pod adresem Buonaparte 74. Udanych łowów! Z kolei @l’Arabesque Cult Store & Cafe to raj dla fanów stylu vintage i perełek pochodzących z lat 30’.
-
Narty w Lombardii
Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2026 odbędą się częściowo w Lombardii, a region już się do nich przygotowuje. Obecnie znajduje się tam ponad 12 300 km tras narciarskich, nic więc dziwnego, że za kilka lat zwrócone region skupi uwagę całego świata. Dwa miasta Stelvio i Bormio będą gospodarzami narciarstwa alpejskiego, skialpinizmu, snowboardu i narciarstwa freestyle, więc gdzie lepiej sprawdzić się na jednych z najlepszych tras narciarskich na świecie? Teren narciarski Livigno składa się z 78 tras o łącznej długości 115 km oraz 30 km tras do narciarstwa biegowego. Do całego obszaru można dotrzeć za pomocą ogromnej sieci wyciągów, gondoli i autobusu wahadłowego, co oznacza, że można łatwo zwiedzać „Mały Tybet”. Bormio oferuje również szeroką gamę poziomów umiejętności, od stoków na wysokości 3000 metrów po stoki do freeride'u, ale obejmuje również śnieżne place zabaw dla dzieci i opcję jazdy na nartach w nocy lub spektakularny widok na góry o świcie.
-
A może by pójść do spa?
Bormio to miejsce, które oferuje spektakularne spa i centra odnowy biologicznej. QC Terme Bagni Vecchi jest znane od czasów rzymskich, a jego naturalne wody spa są wspaniałym sposobem leczenia bolących kończyn. Spa Bormio Terme oferuje jeszcze więcej, z krytymi i odkrytymi basenami z podgrzewaną wodą, łaźniami tureckimi, saunami i wszystkim, czego potrzeba do relaksu i odprężenia.
Jak widać, na prawdziwie światowej klasy urlop narciarski, Lombardia jest jednym z najlepszych miejsc w Europie do odwiedzenia. I nawet jeśli niekoniecznie jesteś narciarzem, istnieje wiele innych opcji, które wkrótce odkryjemy…
O Kiwi.com
-
Kiwi.com to jedna z wiodących firm technologicznych w branży turystycznej z siedzibą w Czechach, zatrudniająca ponad 1500 osób na całym świecie
-
Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji pod kątem tras i cen, których inne wyszukiwarki nie mogą zobaczyć. W tym celu dziennie wykonuje on 2 miliardy kontroli cen w 95% globalnych zasobów lotniczych.
-
Każdego dnia w witrynie Kiwi.com przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań, a dziennie sprzedawanych jest ponad 50 000 miejsc.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.