Komunikaty PR

Kiwi.com z nową kampanią kreatywną

2022-11-15  |  13:00
Biuro prasowe

Kiwi.com to wiodąca wyszukiwarka tanich lotów i podróży, która właśnie przeszła rebranding i opracowała zupełnie nową tożsamość. Sercem kampanii “We hack the system, you fly for less” jest innowacyjna technologia, wykorzystywana przez firmę, dzięki której osoby poszukujące tanich lotów i podróży mogą znaleźć wyjątkowe opcje, nie do znalezienia nigdzie indziej. Najnowsza kampania to nie tylko solidna dawka informacji o firmie czy wiedzy na temat taniego podróżowania, ale również poczucia humoru i zdrowego dystansu. Autorem pomysłu kreatywnego jest specjalnie dedykowany do tego zespół Kiwi.com, który został utworzony na początku bieżącego roku.

Nowa kampania jest dostępna w kanałach cyfrowych i mediach społecznościowych, jak Facebook, Instagram oraz TikTok. Jej koncepcja zakłada współpracę z trzema influencerami na Instagramie oraz TikToku, z których każdy odzwierciedla główne oblicza samej marki Kiwi.com:

  • Cyfrowy innowator – odzwierciedla techniczne serce firmy i potrafi wyjaśnić, jak działa produkt i aplikacja
  • Disruptor – haker podróżniczy, poszukujący unikalnych opcji, które umożliwiają podróżować taniej
  • Odkrywca – który podczas podróży szuka przygód i wrażeń

Christophe Wechsler, dyrektor kreatywny Kiwi.com: „Kiwi.com to nie tylko kolejne internetowe biuro podróży - wszystko dzięki unikalnemu algorytmowi, który stoi za sukcesem naszej technologii dla sektora travel. W naszej najnowszej kampanii wizerunkowej zależało nam na tym, aby to właśnie tajniki naszej technologii znalazły się w centrum uwagi.  Algorytm Kiwi.com umożliwia znalezienie wyjątkowych opcji podróżniczych w wyjątkowych cenach, których nie znajdzie się nigdzie indziej.”

Firma Baldwin Praga wspierała wewnętrzny zespół kreatywny Kiwi.com przy produkcji filmów z serii Travel Hacks. Po wstępnym wprowadzeniu nowej tożsamości marki w nowym roku (2023) nastąpi szersza aktywacja na kluczowych rynkach Europy Środkowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive? Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:10

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Wakacje all inclusive to jeden z najpopularniejszych sposobów na spędzenie urlopu. Ta formuła wypoczynku cieszy się dużą popularnością ze względu na liczne korzyści,
Podróże Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Transport

Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.