Kiwi.com z nową kampanią kreatywną
Kiwi.com to wiodąca wyszukiwarka tanich lotów i podróży, która właśnie przeszła rebranding i opracowała zupełnie nową tożsamość. Sercem kampanii “We hack the system, you fly for less” jest innowacyjna technologia, wykorzystywana przez firmę, dzięki której osoby poszukujące tanich lotów i podróży mogą znaleźć wyjątkowe opcje, nie do znalezienia nigdzie indziej. Najnowsza kampania to nie tylko solidna dawka informacji o firmie czy wiedzy na temat taniego podróżowania, ale również poczucia humoru i zdrowego dystansu. Autorem pomysłu kreatywnego jest specjalnie dedykowany do tego zespół Kiwi.com, który został utworzony na początku bieżącego roku.
Nowa kampania jest dostępna w kanałach cyfrowych i mediach społecznościowych, jak Facebook, Instagram oraz TikTok. Jej koncepcja zakłada współpracę z trzema influencerami na Instagramie oraz TikToku, z których każdy odzwierciedla główne oblicza samej marki Kiwi.com:
- Cyfrowy innowator – odzwierciedla techniczne serce firmy i potrafi wyjaśnić, jak działa produkt i aplikacja
- Disruptor – haker podróżniczy, poszukujący unikalnych opcji, które umożliwiają podróżować taniej
- Odkrywca – który podczas podróży szuka przygód i wrażeń
Christophe Wechsler, dyrektor kreatywny Kiwi.com: „Kiwi.com to nie tylko kolejne internetowe biuro podróży - wszystko dzięki unikalnemu algorytmowi, który stoi za sukcesem naszej technologii dla sektora travel. W naszej najnowszej kampanii wizerunkowej zależało nam na tym, aby to właśnie tajniki naszej technologii znalazły się w centrum uwagi. Algorytm Kiwi.com umożliwia znalezienie wyjątkowych opcji podróżniczych w wyjątkowych cenach, których nie znajdzie się nigdzie indziej.”
Firma Baldwin Praga wspierała wewnętrzny zespół kreatywny Kiwi.com przy produkcji filmów z serii Travel Hacks. Po wstępnym wprowadzeniu nowej tożsamości marki w nowym roku (2023) nastąpi szersza aktywacja na kluczowych rynkach Europy Środkowej.

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.