Kiwi.com z nową kampanią kreatywną
Kiwi.com to wiodąca wyszukiwarka tanich lotów i podróży, która właśnie przeszła rebranding i opracowała zupełnie nową tożsamość. Sercem kampanii “We hack the system, you fly for less” jest innowacyjna technologia, wykorzystywana przez firmę, dzięki której osoby poszukujące tanich lotów i podróży mogą znaleźć wyjątkowe opcje, nie do znalezienia nigdzie indziej. Najnowsza kampania to nie tylko solidna dawka informacji o firmie czy wiedzy na temat taniego podróżowania, ale również poczucia humoru i zdrowego dystansu. Autorem pomysłu kreatywnego jest specjalnie dedykowany do tego zespół Kiwi.com, który został utworzony na początku bieżącego roku.
Nowa kampania jest dostępna w kanałach cyfrowych i mediach społecznościowych, jak Facebook, Instagram oraz TikTok. Jej koncepcja zakłada współpracę z trzema influencerami na Instagramie oraz TikToku, z których każdy odzwierciedla główne oblicza samej marki Kiwi.com:
- Cyfrowy innowator – odzwierciedla techniczne serce firmy i potrafi wyjaśnić, jak działa produkt i aplikacja
- Disruptor – haker podróżniczy, poszukujący unikalnych opcji, które umożliwiają podróżować taniej
- Odkrywca – który podczas podróży szuka przygód i wrażeń
Christophe Wechsler, dyrektor kreatywny Kiwi.com: „Kiwi.com to nie tylko kolejne internetowe biuro podróży - wszystko dzięki unikalnemu algorytmowi, który stoi za sukcesem naszej technologii dla sektora travel. W naszej najnowszej kampanii wizerunkowej zależało nam na tym, aby to właśnie tajniki naszej technologii znalazły się w centrum uwagi. Algorytm Kiwi.com umożliwia znalezienie wyjątkowych opcji podróżniczych w wyjątkowych cenach, których nie znajdzie się nigdzie indziej.”
Firma Baldwin Praga wspierała wewnętrzny zespół kreatywny Kiwi.com przy produkcji filmów z serii Travel Hacks. Po wstępnym wprowadzeniu nowej tożsamości marki w nowym roku (2023) nastąpi szersza aktywacja na kluczowych rynkach Europy Środkowej.
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.