Komunikaty PR

Kiwi.com z nową kampanią kreatywną

2022-11-15  |  13:00
Biuro prasowe

Kiwi.com to wiodąca wyszukiwarka tanich lotów i podróży, która właśnie przeszła rebranding i opracowała zupełnie nową tożsamość. Sercem kampanii “We hack the system, you fly for less” jest innowacyjna technologia, wykorzystywana przez firmę, dzięki której osoby poszukujące tanich lotów i podróży mogą znaleźć wyjątkowe opcje, nie do znalezienia nigdzie indziej. Najnowsza kampania to nie tylko solidna dawka informacji o firmie czy wiedzy na temat taniego podróżowania, ale również poczucia humoru i zdrowego dystansu. Autorem pomysłu kreatywnego jest specjalnie dedykowany do tego zespół Kiwi.com, który został utworzony na początku bieżącego roku.

Nowa kampania jest dostępna w kanałach cyfrowych i mediach społecznościowych, jak Facebook, Instagram oraz TikTok. Jej koncepcja zakłada współpracę z trzema influencerami na Instagramie oraz TikToku, z których każdy odzwierciedla główne oblicza samej marki Kiwi.com:

  • Cyfrowy innowator – odzwierciedla techniczne serce firmy i potrafi wyjaśnić, jak działa produkt i aplikacja
  • Disruptor – haker podróżniczy, poszukujący unikalnych opcji, które umożliwiają podróżować taniej
  • Odkrywca – który podczas podróży szuka przygód i wrażeń

Christophe Wechsler, dyrektor kreatywny Kiwi.com: „Kiwi.com to nie tylko kolejne internetowe biuro podróży - wszystko dzięki unikalnemu algorytmowi, który stoi za sukcesem naszej technologii dla sektora travel. W naszej najnowszej kampanii wizerunkowej zależało nam na tym, aby to właśnie tajniki naszej technologii znalazły się w centrum uwagi.  Algorytm Kiwi.com umożliwia znalezienie wyjątkowych opcji podróżniczych w wyjątkowych cenach, których nie znajdzie się nigdzie indziej.”

Firma Baldwin Praga wspierała wewnętrzny zespół kreatywny Kiwi.com przy produkcji filmów z serii Travel Hacks. Po wstępnym wprowadzeniu nowej tożsamości marki w nowym roku (2023) nastąpi szersza aktywacja na kluczowych rynkach Europy Środkowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.