Komunikaty PR

Koleje Dolnośląskie latem z "Latem z KD"

2020-06-26  |  13:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.37 MB )

Rusza wakacyjna akcja pn. „Lato z KD”, mająca na celu wsparcie odbudowy ruchu turystycznego. Będzie trwała przez trzy wakacyjne miesiące i docelowo swoim zasięgiem obejmie całe Województwo Dolnośląskie. Od 27 czerwca w ramach „Lato z KD” ze specjalnych udogodnień transportowych będą mogli skorzystać ci, którzy na kierunek weekendowego wypadu obiorą Milicz lub Park Krajobrazowy Gór Sowich. Ponadto, z biletem KD, podróżni otrzymają dodatkową zniżkę na bilet wejściowy do wybranych atrakcji.

Dolny Śląsk jest wspaniały turystycznie, dlatego chcemy zachęcić jego mieszkańców oraz wszystkich, którzy odwiedzają nasze województwo, do poznania każdego jego zakątka. Praktycznie każdy znajdzie tu coś, co go urzeknie lub odpowie na jego zainteresowania – mówi Bartłomiej Rodak, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich. – Stawiamy na mocną promocję wszystkich walorów regionu, a do niektórych miejsc – dzięki aktywnemu współdziałaniu samorządów – zapewnimy dojazd nawet tam, gdzie nie docierają nasze pociągi.

Efektem współpracy spółki z samorządami lokalnymi i instytucjami są autobusy, które będą dowozić pasażerów bezpośrednio z dworców kolejowych do dedykowanych atrakcji. Spółka porozumiała się już w tej sprawie z gminą Bielawa i gminą Stoszowice oraz samorządową spółką Stawy Milickie S.A. Po zakupie biletu Kolei Dolnośląskich, pasażerowie będą mogli bezpłatnie skorzystać z transportu autobusowego. Osoby, które wybiorą Stawy Milickie, dojadą z milickiego dworca bezpośrednio do Rudy Sułowskiej, na której terenie znajduje się kompleks Stawów Milickich. Natomiast na amatorów Parku Krajobrazowego Gór Sowich w Bielawie będzie czekał autobus, którym dotrą do Jeziora Bielawskiego, na Leśny Dworek lub aż do Srebrnej Góry.

To jednak dopiero początek działań dolnośląskiego przewoźnika.

Formuła tej akcji pozwala nam na stałe poszerzanie jej zasięgu. Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi samorządami, dzięki którym w najbliższych kilkunastu dniach powinniśmy znacząco ułatwić dojazd do następnych ważnych punktów turystycznych, głównie w Karkonoszach, choć nie tylko – kontynuuje Rodak.

Spółka nie zapomina również o miejscach, do których bezpośrednio można się dostać jej pociągami. Intensywną promocją, połączoną ze współpracą z instytucjami kultury i miejscami aktywności objęte zostaną połączenia m.in. do Szklarskiej Poręby, Kudowy Zdrój czy Wrocławia.

Wspólna promocja

Równie ważnym założeniem całego przedsięwzięcia jest wspólna promocja ruchu i kierunków turystycznych przez KD i ich Partnerów. Każdy z podmiotów biorących udział w „Lato z KD”, oprócz wzajemnego komunikowania o uczestnikach akcji, może liczyć także na wsparcie ze strony spółki w zakresie popularyzowania swojej oferty. Koleje Dolnośląskie uruchomią dedykowaną stronę internetową LatoZKD.pl oraz ruszą z szeroko zakrojonymi działaniami reklamowymi w mediach społecznych i tradycyjnych, które uzupełnią kampanię informacyjną w pociągach i kanałach sprzedaży.

Jesteśmy największym przewoźnikiem w regionie, spajamy całe województwo. Czujemy się więc w obowiązku, aby najmocniej oddziaływać na rzecz odbudowy ruchu turystycznego. Natomiast każdy samorząd lub instytucja, która chciałaby wzmocnić promocję swoich atutów turystycznych może do nas w każdej chwili dołączyć. Nasza inicjatywa jest otwarta dla wszystkich – kończy rzecznik.

Pełną informację dot. akcji „Lato z KD”, w tym tras bezpłatnych autobusów, udogodnień i zniżek u Partnerów akcji będzie można znaleźć na wspomnianej wyżej stronie LatoZKD.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.