Komunikaty PR

Kontrola protokołów sanitarnych w hotelach sieci Louvre Hotels Group

2020-08-13  |  14:15

Louvre Hotels Group podejmuje kolejne kroki w ramach kampanii prozdrowotnej Clean&Safe, zobowiązując się do przeprowadzenia niezależnego audytu we wszystkich hotelach sieci do końca września, by upewnić się, że nowe metody zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych trwale wrosły w codzienność klientów i pracowników.

Współpraca ekspertów Louvre Hotels Group z NFS International

Globalna grupa hotelowa, dysponująca niemal 1500 hotelami (m.in. Golden Tulip, Metropolo by Golden Tulip, Première Classe) w 54 krajach, już na samym początku kryzysu związanego z pandemią COVID-19 opublikowała swoją Kartę Zobowiązań, by wyjść naprzeciw obawom zarówno klientów, jak i pracowników. Na jej podstawie eksperci grupy w zakresie kontroli jakości, inżynierii operacyjnej, cateringu, obsługi klienta oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wdrożyli co najmniej 200 nowych procedur i programów szkoleniowych we wszystkich obiektach sieci.

By trwale związać nowe procedury z codziennością pracowników i gości, Louvre Hotels Group powierzyła NSF International, światowemu liderowi w rozwiązaniach związanych z zarządzaniem ryzykiem w obszarze zdrowia publicznego, przeprowadzenie audytów w obiektach grupy w ponad 50 krajach.

Głównym zadaniem NSF International jest monitorowanie właściwego wdrożenia procedur w zakresie ochrony zdrowia we wszystkich hotelach grupy – niezależnie od szyldu, pod którym działa dany hotel, oraz tego, jak jest zarządzany. Cel ten zostanie osiągnięty jeszcze tego lata za pomocą pogłębionych audytów prowadzonych w trzech fazach, co pozwoli zminimalizować ryzyko związane z COVID-19 i wzmocnić zaufanie pracowników oraz klientów do Louvre Hotels Grup.

  1. PLAN: ewaluacja protokołów sanitarnych przyjętych przez grupę.
  2. IMPLEMENTACJA: ewaluacja implementacji protokołów w każdym obiekcie.
  3. POPRAWA: monitorowanie skuteczności programu przez działy operacyjne grupy.

Na koniec inspekcji każdy hotel, który spełnił wymagania określone przez NSF International, otrzymuje certyfikat oraz odznakę, która może zostać zaprezentowana u wejścia do obiektu. Jeśli obiekt nie spełni minimalnych kryteriów, ponowny audyt zostanie przeprowadzony w kolejnych tygodniach.

Możliwość zdalnego audytu w przypadku trudnej sytuacji epidemicznej

Biorąc pod uwagę lokalne obostrzenia sanitarne, a także po to, by umożliwić audyt we wszystkich hotelach do końca września, program Checked by NSF™ dopuszcza, by w niektórych trudniej dostępnych miejscach lub w krajach wciąż zmagających się z epidemią kontrola procedur odbywała się zdalnie – w formie wideokonferencji na komputerze czy smartfonie. W ramach zdalnego audytu właściciele hotelu otrzymują wskazówki dotyczące samooceny (w tym materiały fotograficzne, dokumenty etc.), a następnie uczestniczą w dwugodzinnej wideokonferencji z ekspertem z NFS International.

– Ten historyczny kryzys sprawił, że przyjęliśmy niezwykle proaktywną i responsywną postawę, gdy idzie o kontrolę jakości, inżynierię operacyjną i obsługę klienta. Wydało się nam oczywiste, że powinniśmy zdać się na dwa rodzaje ekspertyzy, zarówno na naszych wewnętrznych specjalistów z branży HoReCa, jak i na cieszącą się zaufaniem organizację zewnętrzną NSF International, z którą współpracujemy od 2016 roku. Naszym celem jest sprawić, by nowe standardy sanitarne stały się czymś naturalnym tak naszych pracowników, jak naszych klientów. Chcemy zarazem utrzymywać zbliżoną jakość obsługi we wszystkich z 1500 naszych hoteli w 54 krajach – powiedziała Sandrine Gosse, Quality and Customer Service Director, Louvre Hotels Group.

– COVID-19 to nowe wyzwanie, ale dążenie do przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych i troska o dobre standardy higieniczne to nasza codzienność. Opinia publiczna zasługuje na to, by wiedzieć, że zdrowie publiczne jest priorytetem danego usługodawcy. Odznaka Checked by NSF™, umieszczona u wejścia do hotelu, dostarcza takiej informacji. W NSF zajmujemy się tego typu działaniami od ponad 75 lat. Nowy program Checked by NSF™ pomaga firmom otwierać się i funkcjonować, a wszystko dzięki opartym na nauce wytycznym oraz trosce o poprawne wdrażanie środków zapobiegawczych. Jako niezależna, światowa organizacja korzystamy z globalnej sieci ekspertów w zakresie zdrowia publicznego i ochrony środowiska: od mikrobiologów i toksykologów po lekarzy oraz inżynierów. Z dumą wspieramy Louvre Hotels Group, która wie, że audyty prowadzone przez godnego zaufania partnera zewnętrznego to wartość dodana, zarówno gdy idzie o funkcjonowanie ich obiektów, jak i w kontekście relacji z klientem – powiedział Werner Linders, Global Lead – Checked by NSF™.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy? Biuro prasowe
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki
Podróże Przewodnik MICHELIN 2025: 32 nowe restauracje prezentują mistrzostwo tureckiej g
2024-12-19 | 01:00

Przewodnik MICHELIN 2025: 32 nowe restauracje prezentują mistrzostwo tureckiej g

Podczas uroczystej ceremonii, która odbyła się w hotelu Four Seasons Bosphorus w Stambule, zaprezentowany został wybór restauracji na rok 2025 w nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.