Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce
Lee Kyeung Min - Dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej:
"Z przyjemnością ogłaszamy, że od kwietnia mamy PR agencje w Polsce, która będzie przedstawiać interesy Koreańskiej Organizacji Turystycznej. Naszym głównym celem jest wprowadzenie nowych produktów turystycznych Korei Południowej dla polskich touroperatorów, nawiązywanie współpracy z partnerami oraz aktywna promocja ofert poprzez media, w tym prasę i blogerów.
Chcemy pokazać na ile bogaty kraj, oferujący: wycieczki po Korei Południowej, obejmujące skarby UNESCO, jak również miejsca symbolizujące postęp i azjatycką nowoczesność. Podróże do serca kultury muzycznej K-pop oraz miejsc, które stały się znane dzięki popularnym serialom telewizyjnym.
Korea Południowa oferuje wyjątkowe trasy sportowe dla miłośników aktywnego wypoczynku, wspaniałe doznania kulinarnego świata oraz bogaty wybór imprez, koncertów i festiwali. Odkrywajcie razem z nami piękna kraju wiosennych kwiatów i malowniczych czerwonych klonów.
Jesteśmy gotowi do współpracy i zachęcamy do kontaktu z nami, aby razem odkrywać uroki Korei Południowej i tworzyć niezapomniane podróże dla polskich turystów. Wszelkie propozycje mogą być kierowane do naszych PR przedstawicieli w Polsce: Julia (iuliia@access.marketing) i Kateryna kateryna.m@access.marketing ".

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.