Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce
Lee Kyeung Min - Dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej:
"Z przyjemnością ogłaszamy, że od kwietnia mamy PR agencje w Polsce, która będzie przedstawiać interesy Koreańskiej Organizacji Turystycznej. Naszym głównym celem jest wprowadzenie nowych produktów turystycznych Korei Południowej dla polskich touroperatorów, nawiązywanie współpracy z partnerami oraz aktywna promocja ofert poprzez media, w tym prasę i blogerów.
Chcemy pokazać na ile bogaty kraj, oferujący: wycieczki po Korei Południowej, obejmujące skarby UNESCO, jak również miejsca symbolizujące postęp i azjatycką nowoczesność. Podróże do serca kultury muzycznej K-pop oraz miejsc, które stały się znane dzięki popularnym serialom telewizyjnym.
Korea Południowa oferuje wyjątkowe trasy sportowe dla miłośników aktywnego wypoczynku, wspaniałe doznania kulinarnego świata oraz bogaty wybór imprez, koncertów i festiwali. Odkrywajcie razem z nami piękna kraju wiosennych kwiatów i malowniczych czerwonych klonów.
Jesteśmy gotowi do współpracy i zachęcamy do kontaktu z nami, aby razem odkrywać uroki Korei Południowej i tworzyć niezapomniane podróże dla polskich turystów. Wszelkie propozycje mogą być kierowane do naszych PR przedstawicieli w Polsce: Julia (iuliia@access.marketing) i Kateryna kateryna.m@access.marketing ".

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.