Komunikaty PR

Kto zostanie następnym milionerem programu Emirates Skywards?

2021-12-20  |  01:00
Biuro prasowe

Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Emirates i flydubai, oferuje pięciu szczęśliwym członkom szansę na zostanie milionerami Skywards podczas Dubajskiego Festiwalu Zakupów. Aby co tydzień zebrać milion mil Skywards, wystarczy zrobić zakupy w jednym z ponad 1300 sklepów, zjeść w jednej z ponad 200 restauracji, skorzystać z wyjątkowych atrakcji w Dubai Mall lub zrobić zakupy u jednego z ponad 1300 partnerów Skywards Everyday — aplikacji, która pozwala członkom zdobywać Mile za codzienne wydatki.

Jak zostać milionerem Skywards podczas Dubajskiego Festiwalu Zakupów?

Aby wziąć udział w cotygodniowym losowaniu, wystarczy wydać co najmniej 100 dirhamów w Dubai Mall lub u partnerów Skywards Everyday*. Można również podwoić swoje szanse na wygraną, po prostu robiąc zakupy u partnerów Skywards Everyday w Dubai Mall.

Każde wydane 100 dirhamów będzie kwalifikowało do jednego udziału w losowaniu. Oferta dotyczy wszystkich zakupów dokonanych między 15 grudnia 2021 r. a 30 stycznia 2022 r. Co tydzień, począwszy od 3 stycznia 2022 r., ogłaszany będzie jeden zwycięzca.

Posiadacze kart kredytowych Emirates Skywards mogą również zdobywać dodatkowe mile Skywards za każdy dokonany zakup oraz 1 milę poziomu za każde zdobyte 4 mile Skywards. Oferta dotyczy wszystkich partnerów bankowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kuwejcie, Arabii Saudyjskiej i Stanach Zjednoczonych*. Członkowie programu mogą również zdobyć jeszcze więcej dodatkowych mil Skywards za zwrot podatku za pośrednictwem aplikacji utu Tax Free*.

Z wizytą w Dubaju

Dubaj pozostaje jednym z najpopularniejszych miejsc wakacyjnych i wymarzonym miejscem zakupów. Od światowej klasy centrów handlowych, przez wyjątkowe doznania kulinarne i zabytki – w mieście każdy znajdzie coś dla siebie. W tym roku podróżni będą mieli jeszcze więcej pretekstów, aby odwiedzić to tętniące życiem miasto dzięki mega-wydarzeniu Expo 2020, które potrwa do marca 2022 roku.

Dubajski Festiwal Zakupów zaczyna się 15 grudnia 2021 r. i potrwa do 30 stycznia 2022 r. oferując wiele nagród, promocji, niezapomnianych wydarzeń i światowej klasy rozrywki. Jako najdłużej organizowane wydarzenie tego typu, DFZ w ciągu ostatnich 27 lat urósł do rangi wyjątkowego święta dla obywateli, mieszkańców i gości Dubaju. Tegoroczny festiwal to najlepsze oferty handlowe od wielu rodzimych i globalnych marek, a także koncerty na żywo, wieczorne występy, targi na świeżym powietrzu, restauracje pop-up i wiele innych atrakcji, których nie można przegapić.

Ponad 28 milionów członków programu z ekskluzywnymi nagrodami

Emirates Skywards nadal oferuje swoim 28 milionom członków na całym świecie wyjątkowe nagrody i przywileje. Mogą oni gromadzić i wymieniać mile np. na bilety lotnicze w partnerskich liniach lotniczych, podwyższenie klasy lotu, uczestnictwo w wydarzeniach sportowych i kulturalnych oraz wiele innych atrakcji.

Program lojalnościowy uruchomił niedawno internetową platformę subskrypcji „Skywards+”, aby ułatwić członkom dostęp do spersonalizowanych nagród. Zarejestrowani uczestnicy programu mają również szansę na zdobycie mili za minutę spędzoną w Dubaju (do 5000 mil podczas międzylądowania lub pobytu wakacyjnego w Dubaju). Oferta dotyczy wszystkich biletów Emirates i flydubai zakupionych od 1 sierpnia 2021 r. do 31 marca 2022 r.*

Więcej informacji znajduje się na stronie emirates.com/skywards.

*Obowiązuje akceptacja regulaminu i warunków.

*Karty kredytowe: ADIB Emirates Skywards Cards, Emirates – Citibank Credit Cards, Emirates Islamic Skywards Credit Cards, Emirates NBD Skywards Credit Cards, Emirates Skywards DIB Credit Cards i RAKBANK Emirates Skywards World Elite Mastercard, ABK Emirates Visa Cards i Emirates Skywards MasterCard®.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.