Kto zostanie następnym milionerem programu Emirates Skywards?
Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Emirates i flydubai, oferuje pięciu szczęśliwym członkom szansę na zostanie milionerami Skywards podczas Dubajskiego Festiwalu Zakupów. Aby co tydzień zebrać milion mil Skywards, wystarczy zrobić zakupy w jednym z ponad 1300 sklepów, zjeść w jednej z ponad 200 restauracji, skorzystać z wyjątkowych atrakcji w Dubai Mall lub zrobić zakupy u jednego z ponad 1300 partnerów Skywards Everyday — aplikacji, która pozwala członkom zdobywać Mile za codzienne wydatki.
Jak zostać milionerem Skywards podczas Dubajskiego Festiwalu Zakupów?
Aby wziąć udział w cotygodniowym losowaniu, wystarczy wydać co najmniej 100 dirhamów w Dubai Mall lub u partnerów Skywards Everyday*. Można również podwoić swoje szanse na wygraną, po prostu robiąc zakupy u partnerów Skywards Everyday w Dubai Mall.
Każde wydane 100 dirhamów będzie kwalifikowało do jednego udziału w losowaniu. Oferta dotyczy wszystkich zakupów dokonanych między 15 grudnia 2021 r. a 30 stycznia 2022 r. Co tydzień, począwszy od 3 stycznia 2022 r., ogłaszany będzie jeden zwycięzca.
Posiadacze kart kredytowych Emirates Skywards mogą również zdobywać dodatkowe mile Skywards za każdy dokonany zakup oraz 1 milę poziomu za każde zdobyte 4 mile Skywards. Oferta dotyczy wszystkich partnerów bankowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kuwejcie, Arabii Saudyjskiej i Stanach Zjednoczonych*. Członkowie programu mogą również zdobyć jeszcze więcej dodatkowych mil Skywards za zwrot podatku za pośrednictwem aplikacji utu Tax Free*.
Z wizytą w Dubaju
Dubaj pozostaje jednym z najpopularniejszych miejsc wakacyjnych i wymarzonym miejscem zakupów. Od światowej klasy centrów handlowych, przez wyjątkowe doznania kulinarne i zabytki – w mieście każdy znajdzie coś dla siebie. W tym roku podróżni będą mieli jeszcze więcej pretekstów, aby odwiedzić to tętniące życiem miasto dzięki mega-wydarzeniu Expo 2020, które potrwa do marca 2022 roku.
Dubajski Festiwal Zakupów zaczyna się 15 grudnia 2021 r. i potrwa do 30 stycznia 2022 r. oferując wiele nagród, promocji, niezapomnianych wydarzeń i światowej klasy rozrywki. Jako najdłużej organizowane wydarzenie tego typu, DFZ w ciągu ostatnich 27 lat urósł do rangi wyjątkowego święta dla obywateli, mieszkańców i gości Dubaju. Tegoroczny festiwal to najlepsze oferty handlowe od wielu rodzimych i globalnych marek, a także koncerty na żywo, wieczorne występy, targi na świeżym powietrzu, restauracje pop-up i wiele innych atrakcji, których nie można przegapić.
Ponad 28 milionów członków programu z ekskluzywnymi nagrodami
Emirates Skywards nadal oferuje swoim 28 milionom członków na całym świecie wyjątkowe nagrody i przywileje. Mogą oni gromadzić i wymieniać mile np. na bilety lotnicze w partnerskich liniach lotniczych, podwyższenie klasy lotu, uczestnictwo w wydarzeniach sportowych i kulturalnych oraz wiele innych atrakcji.
Program lojalnościowy uruchomił niedawno internetową platformę subskrypcji „Skywards+”, aby ułatwić członkom dostęp do spersonalizowanych nagród. Zarejestrowani uczestnicy programu mają również szansę na zdobycie mili za minutę spędzoną w Dubaju (do 5000 mil podczas międzylądowania lub pobytu wakacyjnego w Dubaju). Oferta dotyczy wszystkich biletów Emirates i flydubai zakupionych od 1 sierpnia 2021 r. do 31 marca 2022 r.*
Więcej informacji znajduje się na stronie emirates.com/skywards.
*Obowiązuje akceptacja regulaminu i warunków.
*Karty kredytowe: ADIB Emirates Skywards Cards, Emirates – Citibank Credit Cards, Emirates Islamic Skywards Credit Cards, Emirates NBD Skywards Credit Cards, Emirates Skywards DIB Credit Cards i RAKBANK Emirates Skywards World Elite Mastercard, ABK Emirates Visa Cards i Emirates Skywards MasterCard®.
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.