Komunikaty PR

Kto zostanie następnym milionerem programu Emirates Skywards?

2021-12-20  |  01:00
Biuro prasowe

Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Emirates i flydubai, oferuje pięciu szczęśliwym członkom szansę na zostanie milionerami Skywards podczas Dubajskiego Festiwalu Zakupów. Aby co tydzień zebrać milion mil Skywards, wystarczy zrobić zakupy w jednym z ponad 1300 sklepów, zjeść w jednej z ponad 200 restauracji, skorzystać z wyjątkowych atrakcji w Dubai Mall lub zrobić zakupy u jednego z ponad 1300 partnerów Skywards Everyday — aplikacji, która pozwala członkom zdobywać Mile za codzienne wydatki.

Jak zostać milionerem Skywards podczas Dubajskiego Festiwalu Zakupów?

Aby wziąć udział w cotygodniowym losowaniu, wystarczy wydać co najmniej 100 dirhamów w Dubai Mall lub u partnerów Skywards Everyday*. Można również podwoić swoje szanse na wygraną, po prostu robiąc zakupy u partnerów Skywards Everyday w Dubai Mall.

Każde wydane 100 dirhamów będzie kwalifikowało do jednego udziału w losowaniu. Oferta dotyczy wszystkich zakupów dokonanych między 15 grudnia 2021 r. a 30 stycznia 2022 r. Co tydzień, począwszy od 3 stycznia 2022 r., ogłaszany będzie jeden zwycięzca.

Posiadacze kart kredytowych Emirates Skywards mogą również zdobywać dodatkowe mile Skywards za każdy dokonany zakup oraz 1 milę poziomu za każde zdobyte 4 mile Skywards. Oferta dotyczy wszystkich partnerów bankowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kuwejcie, Arabii Saudyjskiej i Stanach Zjednoczonych*. Członkowie programu mogą również zdobyć jeszcze więcej dodatkowych mil Skywards za zwrot podatku za pośrednictwem aplikacji utu Tax Free*.

Z wizytą w Dubaju

Dubaj pozostaje jednym z najpopularniejszych miejsc wakacyjnych i wymarzonym miejscem zakupów. Od światowej klasy centrów handlowych, przez wyjątkowe doznania kulinarne i zabytki – w mieście każdy znajdzie coś dla siebie. W tym roku podróżni będą mieli jeszcze więcej pretekstów, aby odwiedzić to tętniące życiem miasto dzięki mega-wydarzeniu Expo 2020, które potrwa do marca 2022 roku.

Dubajski Festiwal Zakupów zaczyna się 15 grudnia 2021 r. i potrwa do 30 stycznia 2022 r. oferując wiele nagród, promocji, niezapomnianych wydarzeń i światowej klasy rozrywki. Jako najdłużej organizowane wydarzenie tego typu, DFZ w ciągu ostatnich 27 lat urósł do rangi wyjątkowego święta dla obywateli, mieszkańców i gości Dubaju. Tegoroczny festiwal to najlepsze oferty handlowe od wielu rodzimych i globalnych marek, a także koncerty na żywo, wieczorne występy, targi na świeżym powietrzu, restauracje pop-up i wiele innych atrakcji, których nie można przegapić.

Ponad 28 milionów członków programu z ekskluzywnymi nagrodami

Emirates Skywards nadal oferuje swoim 28 milionom członków na całym świecie wyjątkowe nagrody i przywileje. Mogą oni gromadzić i wymieniać mile np. na bilety lotnicze w partnerskich liniach lotniczych, podwyższenie klasy lotu, uczestnictwo w wydarzeniach sportowych i kulturalnych oraz wiele innych atrakcji.

Program lojalnościowy uruchomił niedawno internetową platformę subskrypcji „Skywards+”, aby ułatwić członkom dostęp do spersonalizowanych nagród. Zarejestrowani uczestnicy programu mają również szansę na zdobycie mili za minutę spędzoną w Dubaju (do 5000 mil podczas międzylądowania lub pobytu wakacyjnego w Dubaju). Oferta dotyczy wszystkich biletów Emirates i flydubai zakupionych od 1 sierpnia 2021 r. do 31 marca 2022 r.*

Więcej informacji znajduje się na stronie emirates.com/skywards.

*Obowiązuje akceptacja regulaminu i warunków.

*Karty kredytowe: ADIB Emirates Skywards Cards, Emirates – Citibank Credit Cards, Emirates Islamic Skywards Credit Cards, Emirates NBD Skywards Credit Cards, Emirates Skywards DIB Credit Cards i RAKBANK Emirates Skywards World Elite Mastercard, ABK Emirates Visa Cards i Emirates Skywards MasterCard®.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.