Komunikaty PR

LEK-AM i Monika Richardson dla WOŚP - wylicytuj wycieczkę do Szkocji

2024-01-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Już 28 stycznia odbędzie się 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Orkiestra zbiera środki na leczenie płuc po pandemii. Swoją cegiełkę pragną dołożyć Firma farmaceutyczna LEK-AM wspólnie z Moniką Richardson, oferując wyjazd do Szkocji. Zwycięzcy licytacji wraz z Moniką Richardson zwiedzą nie tylko Edynburg ale także poznają tajemnice dzikiej szkockiej przyrody, a nawet być może odnajdą potwora z Loch Ness.  Wszystko to w szczytnym celu.

Wsparcie płuc po pandemii

Problem z chorobami płuc po pandemii jest bardzo poważny. W tym roku WOŚP postanowiła zagrać i uzbierać środki na pomoc szpitalom w walce ze skutkami covid-19.

- Jesteśmy polską firmą farmaceutyczną, wytwarzającą leki stosowane w leczeniu chorób z różnych obszarów medycyny, m. in. są to leki używane w leczeniu chorób układu oddechowego. WOŚP będąca imponującą i szlachetną inicjatywą pomocy potrzebującym, niesie w tym roku wsparcie dla „Płuc po pandemii”.

W tej, jednoczącej miliony ludzi dobrej woli akcji, nie mogło zabraknąć firmy LEK-AM.

Dołączamy do Wielkiej Orkiestry wspólnie z Moniką Richardson, zaprzyjaźnioną z nami znawczynią Szkocji. Ten kraj to ojczyzna Alexandra Fleming’a, którego powiedzeniem było: „to natura wyprodukowała penicylinę, ja ją tylko odkryłem”. A dzięki aukcji LEK-AM i Moniki Richardson zwycięzcy odkryją piękną Szkocję – powiedział  Krzysztof Smolik, Dyrektor Zarządzający sprzedaży i marketingu LEK-AM.

Wylicytuj wycieczkę do Szkocji z Moniką Richardson

Każdy kto w tym roku będzie poszukiwał sposobu na wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, może wziąć udział w licytacji wycieczki do Szkocji w towarzystwie Moniki Richardson.

- Bardzo się cieszę, że w tym roku nareszcie możemy wspólnie wspierać Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Zapraszam do licytacji, którą będę obserwować z wypiekami na twarzy. Postanowiłam, że zabiorę zwycięzców aukcji do mojej ukochanej Szkocji. Dzięki LEK-AM będziemy mogli odwiedzić moje ulubione miejsca. Udamy się do pięknego Edynburga, którego  architektura jest godna uwagi ale najbardziej cieszę się na powrót do niezwykłych szkockich krajobrazów gór i jezior i atmosfery tajemniczości rodem z powieści sióstr Brontë. To będzie wspaniały czas, już nie mogę się doczekać i trzymam kciuki za licytację - mówi Monika Richardson.

Do Szkocji zwycięzcy aukcji udadzą się w terminie 16-19 maja 2024. Na miejscu mieszkać będą w najlepszych hotelach, zwiedzą piękny Edynburg oraz poznają ukochane miejsca Moniki Richardson. Odwiedzą destylarnię prawdziwej szkockiej whisky oraz popłyną w rejs po jeziorze Loch Lomond. Spróbują prawdziwego Sunday breakfast oraz może skuszą się na tradycyjne szkockie haggis?

Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/polska-firma-farmaceutyczna-lek-am-i-monika-richardson-przygoda-w-szkocji-15057452990

 

LEK-AM (www.lekam.pl ) jako polska firma farmaceutyczna jest skupiona na zdrowiu Polaków, a sposób szczególny podchodzi do pacjentów z chorobami płuc. W swoim portfolio posiada leki (głównie na receptę) konieczne do leczenia astmy, alergii i POChP. Wyjątkowa troska o ten obszar zdrowia spowodowała powstanie dedykowanego działu LEK-AM Oddychaj ( www.wstroneoddechu.pl ) którego praca skupiona jest na pozyskiwaniu, promowaniu i sprzedaży leków pulmonologicznych. Ponadto znaczna cześć czasu działu badawczo – rozwojowego (R&D) LEK-AM poświęcona jest na tworzenie produktów, które mają uwolnić polskich pacjentów od objawów astmy i POChP. To zaangażowanie firmy LEK-AM zostało docenione przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne (www.pta.med.pl), które honoruje od wielu lat Firmę tytułem „Przyjaciela Polskiej Alergologii”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.