Linie Emirates dostarczają treści premium z platformy streamingowej Shahid
- Do systemu rozrywki pokładowej Emirates zostaje włączona wiodąca arabska platforma streamingowa
- Ponad 135 godzin materiałów Shahid MBC GROUP dostępnych wyłącznie w systemie ice już od lipca
28 czerwca 2022 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates rozpoczęły współpracę z Shahid, wiodącą arabską platformą streamingową, aby oferować treści premium na pokładzie w swoim wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej ice.
Shahid jest częścią MBC GROUP, największej i wiodącej firmy medialnej na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (MENA).
To partnerstwo sprawia, że Emirates ice jest jedynym systemem oferującym dostęp do bardzo popularnych tytułów Shahid Originals, poza subskrypcją premium na własnej platformie online serwisu.
Od lipca 2022 wszyscy klienci Emirates będą mogli cieszyć się bogatym wyborem ponad 135 godzin materiałów Shahid z 15 programów, które przypadną do gustu wszystkim członkom rodziny. Dzięki napisom treści są również dostępne dla jeszcze większej międzynarodowej publiczności.
Nowo dodane materiały z platformy Shahid uzupełniają obszerną kolekcję treści arabskich, które są już dostępne w Emirates, obejmując ponad 420 kanałów audio oraz 170 filmów i programów telewizyjnych.
Łącznie wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej Emirates, obejmujący ponad 5000 kanałów, oferuje niezrównaną gamę treści w 40 językach, aby zaspokoić potrzeby globalnej bazy klientów, obejmując ponad 4000 godzin filmów i programów telewizyjnych oraz prawie 3500 godzin muzyki i podcastów.
Więcej informacji na stronie emirates.com oraz shahid.net.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.