Marcin Lis obejmuje stanowisko Food & Beverage Director w Accor Eastern Europe
Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, powołuje Marcina Lisa na stanowisko Food & Beverage Director w Accor Eastern Europe. W nowej roli Marcin pracuje od początku września. Z branżą hotelarską związany jest już od ponad 15 lat.
Marcin Lis zdobywał bogate doświadczenie w hotelarstwie w Europie i na Bliskim Wschodzie. W trakcie swojej dotychczasowej kariery zajmował stanowiska kierownicze w zakresie zarządzania produktami spożywczymi. Do jego zadań należało wsparcie i odpowiedzialność działań na szczeblu operacyjnym. Dzięki temu mógł w pełni poznać międzynarodowe organizacje, grupy restauracyjne, sieci QSR w kategorii premium, a także niezależne hotele i duże parki rozrywki.
Poprzednio pełnił tymczasową funkcję Director of Food and Beverage w hotelu Crystal Mountain w Wiśle. Wcześniej pracował jako Director of Food & Beverage w Suntago, gdzie zdobył doświadczenie w zarządzaniu złożonymi kompleksami, działalności pre-openingowej oraz tworzeniu nowych koncepcji projektowych. W ramach tego stanowiska był odpowiedzialny za P&L oraz opracowanie i wdrożenie planów działalności sześciu pełnowymiarowych restauracji i pięciu barów, wliczając w to operacje F&B.
W swojej karierze ściśle współpracował z innowacyjnymi startupami w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, koordynując działania z inwestorami, projektantami i konsultantami. Obejmował stanowiska wspierające zarządzanie F&B, tworzenia oraz rozwoju marki, strategii i standardów. W jego doświadczeniu znajdują się także obszary takie jak zaopatrzenie, merchandising i bezpieczeństwo żywności.
Marcin jest kompetentnym, pełnym pasji oraz zapału restauratorem i hotelarzem, który koncentruje się na dostarczaniu gościom światowej klasy usług gastronomicznych. Jesteśmy dumni, że może dołączyć do zespołu F&B Accor Northern Europe oraz pewni, że jego umiejętności pozwolą skutecznie wesprzeć nasze hotele w tworzeniu jak najlepszych konceptów restauracyjnych, barowych i kawiarnianych w całym regionie – podkreśla Shane Munro Vice President Food & Beverage Accor Northern Europe.
Marcin posiada tytuł Bachelor of Science BSC (z wyróżnieniem), który uzyskał w Dubaju na Emirates Academy of Hospitality Management, na kierunku Międzynarodowe Zarządzanie Hotelami. Ponadto ukończył staż oraz program dla absolwentów zarządzania w Jumeirah Hotels. Wolny czas lubi spędzać między innymi na lekturze literatury biznesowej, w podróży i na wędrówkach po lasach i górach, a także w kuchni, gdzie przygotowuje dla swoich przyjaciół i rodziny pyszne dania.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.