Komunikaty PR

MERCURE ŚWIĘTUJE 50 LAT WYJĄTKOWYCH LOKALNYCH DOŚWIADCZEŃ KULINARNYCH

2023-12-28  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Warszawa, 20 Grudnia 2023 – W ramach jubileuszu 50-lecia uwielbiana przez gości z całego świata marka Mercure przygotowała wyjątkowe doświadczenie “Discover Local: the bucket list edition”.  Zaprojektowane by inspirować podróżnych i miłośników do odkrywania lokalnych smaków Mercure's Bucket List (dostępne od 1 grudnia 2023) obejmują selekcję starannie i indywidualnie wybranych doświadczeń kulinarnych dookoła świata, jako polecane przez localsów miejsca do zasmakowania regionalnej kuchni podczas pobytów w hotelach Mercure. Premiera listy odbyła się w trakcie jubileuszowego eventu zorganizowanego 5 grudnia w Mercure Porto Centro Aliados w Portugali. 

 

W Mercure wierzymy, że gastronomia i wspólne spędzanie czasu są uniwersalnymi symbolami gościnności i stanowią serce naszych doświadczeń z nowymi kulturami" - powiedział James Wheatcroft, Global SVP Midscale Brands w Accor. – Dlatego z okazji naszych 50. urodzin, Mercure zaprasza podróżnych do „Odkrywania Lokalnych Smaków” na całym świecie. Dla wielu z nas oznacza to degustację najlepszych potraw i napojów, jakie każdy unikalny zakątek globu ma do zaoferowania. Dzięki pomocy naszych partnerów TOPJAW i Munchies, z radością dzielimy się tymi 50 niesamowitymi przygodami kulinarnymi, które mamy nadzieję zainspirują naszych gości, fanów i obserwujących." 

 

The Bucket List to rozwinięcie popularnego programu Mercure „Discover Local”, który podkreśla lokalne specjały i ujawnia nieoczywiste miejscowe historie gościom. Aby stworzyć kulinarną listę życzeń, marka zaangażowała swoją globalną sieć, prosząc zespoły hotelowe i personel o przesłanie najlepszych lokalnych rekomendacji kulinarnych. Na ich bazie panel ekspertów, w tym TOPJAW – twórców kulinarno-podróżniczych materiałów wideo oraz Munchies – popularnego kanału magazynu Vice, a także przez zespół marketingu globalnego Mercure przygotował listę inspirowanych lokalnie smakołyków. 

 

Premiera przygotowanej listy odbyła się w trakcie specjalnego wydarzenia zorganizowanego w Mercure Porto Centro Aliados, gdzie goście mogli odbyć kulinarną podróż dookoła świata poprzez smaki inspirowane kuchnią z Wielkiej Brytanii, Włoch, Wietnamu, Australii i Argentyny – wszystko w kreatywnych stacjach. Każda z nich oferuje jeden element z listy 50 doświadczeń z Bucket List Mercure. Nie zabrakło występów z muzyką na żywo oraz możliwości spotkania się z Jesse Burgessem z TOPJAW. 

 

Każde z 50 doświadczeń z Bucket List jest związane z destynacją hotelu Mercure. Zespoły hotelowe w ponad 950 obiektach na całym świecie, od Dżakarty po Oksford, nie tylko znają swoje miasta od podszewki, ale są również zorientowane na ewoluującą kulturę każdej destynacji. Poniżej znajduje się kilka doświadczeń przedstawionych na Bucket List Mercure, pełną listę można znaleźć na stronie mercurebucketlist.com.   

 

  • Spacer po polu lawendy i degustacja świeżych ostryg to wyjątkowe doznania podczas pobytu w Mercure Kangaroo Island Lodge w Australii. Kangaroo Island kryje Emu Bay Lavender, czyli piąte pokolenie rodzinnego gospodarstwa lawendowego. Goście mogą tu skosztować lawendowego ginu Donnington i lawendowego limoncello Lemington. Do ich dyspozycji jest też Oyster Farm Shop, ulubione miejsce miłośników owoców morza, a także wziąć udział w wycieczce po oceanicznej farmie i spróbować sezonowych małży. 

 

  • Zbieranie świeżych wodorostów z Atlantyku i przygotowywanie z nich kawioru to niezwykłe doświadczenie podczas pobytu w Mercure La Baule Majestic, położonym w nadmorskim mieście La Baule we Francji. Jean-Marie Pedron i jego żona Valérie, założyciele tego wyjątkowego miejsca, zapraszają gości do zwiedzania swojej farmy glonów, zlokalizowanej na historycznym terenie należącym do ich rodziny, zasilanym przez morze od ponad 500 lat. Ferme Marine w Le Croisic to ceniony dostawca wodorostów dla czołowych kucharzy we Francji. 

 

  • Nauka rybołówstwa od tajemniczego mistrza na plaży Bophut, w urokliwej wiosce rybackiej Koh Samui w Tajlandii, to niepowtarzalne doświadczenie podczas pobytu w Mercure Samui Chaweng Tana. Goście mają okazję spotkać się z panem Arwae Lermae, 80-letnim mieszkańcem Koh Samui, który dzieli się swoją wiedzą na temat tradycji rybackich, wspierając lokalną społeczność. Po fascynującym spacerze po rynku nocnym, uczestnicy delektują się wyśmienitą kolacją z owocami morza w roli głównej.  

 

  • Podczas pobytu w Mercure Benidorm, położonym na Costa Blanca w regionie Walencji w Hiszpanii, goście mają możliwość przygotowania autentycznej hiszpańskiej paelli. W renomowanej restauracji Molino Roca, należącej do światowej sławy producentów ryżu, goście mogą wziąć udział w warsztatach dotyczących przygotowywania tego klasycznego dania. Zespół kulinarny Molino Roca codziennie tworzy słynną paellę w prawdziwie walencijskim stylu, dostarczając niezapomnianych doznań smakowych dla mieszkańców i odwiedzających. Prywatny warsztat nie tylko oferuje praktyczną demonstrację przygotowywania paelli, ale także lekcję tworzenia sangrii – słynnego hiszpańskiego koktajlu z czerwonego lub białego wina i świeżych owoców. 

 

  • W Mercure Kyoto Station, goście mają wyjątkową okazję zanurzenia się w trzech tradycjach japońskich: wagyu, sake i gejszy. Położony w sercu słynnej dzielnicy Gion w Kioto, Ryotei Bungo, zlokalizowany w zabytkowym budynku, oferuje wyjątkowe doświadczenie nasycone historią i kulturą. Hotel umożliwia delektowanie się wykwintnymi daniami z najwyższej jakości mięsa wagyu, podawanymi w doskonałych zestawieniach z wyselekcjonowanymi sakami. To kulinarne doświadczenie wzbogacane jest przez fascynujące występy autentycznej gejszy i maiko, które dodają wyjątkowego uroku wieczorowi. Ryotei Bungo jako perła japońskiej tradycji, dostarcza gościom niezapomnianej podróży przez głębokie dziedzictwo kraju. 

 

Pomaganie naszym gościom w odkrywaniu tego, co lokalne w destynacjach to misja marki Mercure. Wpływa na to sposób, w jaki szkolimy nasze zespoły hotelowe i jakich inspiracji dostarczamy naszym gościom - dodał James Wheatcroft, Global SVP Midscale Brands w Accor. - Mamy nadzieję, że nasza nowa Bucket List zainspiruje więcej ludzi do wyruszenia w świat, wyjście poza znane i popularne zabytki oraz dołączenia do nas w Mercure, gdzie z przyjemnością podzielimy się naszymi ulubionymi doświadczeniami autentycznej kultury, wyśmienitego jedzenia, trunków oraz radosnych spotkań z lokalnymi bohaterami. 

 

 

O Mercure 

 

Zainspirowane Merkurym, rzymskim bogiem podróżnych, hotele Mercure oferują o wiele więcej niż tylko miejsce komfortu i snu – są bramą do odkrywania, trampoliną do eksploracji. Od swojego założenia w 1973 roku Mercure szczyci się oferowaniem wysokich standardów jakości z prawdziwym naciskiem na lokalność. Dzięki programowi "Odkryj Lokalne" Mercure witają gości - czy to w Rio, Paryżu, Bangkoku czy w jakiejkolwiek innej destynacji na świecie - i natychmiast zanurzają ich w atmosferze zainspirowanej lokalnymi wpływami. Wszystko, począwszy od dekoracyjnego designu po naszą pasję do odkrywania lokalnej kuchni i trunków, zakorzenione jest w unikalnych cechach każdego miejsca docelowego. Hotele Mercure są dogodnie położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, obejmując ponad 950 hoteli w ponad 60 krajach. Mercure to część Accor, światowego lidera branży hotelarskiej z ponad 5,500 obiektami w ponad 110 krajach i jedną z marek uczestniczących w programie lojalnościowym ALL - Accor Live Limitless - oferującym dostęp do różnorodnych nagród, usług i doświadczeń na styl życia. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61% Biuro prasowe
2024-04-27 | 08:00

Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61%

Majówka to dla wielu Polaków prawdziwe święto. Jedni rozpoczynają sezon grillowy, a inni urlopowy. Jedno jest pewne, niewielu chce siedzieć w czterech ścianach.
Podróże Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce
2024-04-26 | 13:00

Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce

Lee Kyeung Min - Dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej: "Z przyjemnością ogłaszamy, że od kwietnia mamy PR agencje w
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 17:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.