Komunikaty PR

Mercure Tokaj Center gotowy na przyjęcie pierwszych gości

2022-04-01  |  11:45
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.8 MB )

Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, rozszerza portfolio cenionych marek na Węgrzech. Grupa właśnie otworzyła hotel Mercure w Tokaju, sercu jednego z najsłynniejszych regionów winiarskich w Europie i na świecie. Nowy obiekt będzie pierwszym hotelem Mercure poza stolicą Węgier i zarazem czwartym w kraju. W uroczystej inauguracji hotelu wzięli udział m.in. dr Miklós Ináncsy reprezentujący Hotel Tokaj Kft, György Posta, burmistrz Tokaju, dr Zsófia Koncz, członek parlamentu, Péter Horváth, dyrektor generalny Kisfaludy2030 Tourism Development Nonprofit Zrt. Mercure Tokaj Center pierwszych gości przyjmie już 10 kwietnia tego roku.

 

Nowy hotel zaoferuje 55 nowoczesnych i komfortowych pokoi rozmieszczonych na czterech piętrach, a także apartamenty typu executive zlokalizowane na najwyższym piętrze. Do dyspozycji gości będzie także stylowa restauracja, odkryty i wewnętrzny basen, strefa spa, a także winiarnia z lokalnymi przysmakami.

Ze wszystkich pokoi rozpościera się piękny widok na rzekę Cisę oraz malowniczą górę Tokaj. Krajobraz hotelu znalazł odzwierciedlenie w wystroju łazienek, a renomę wyśmienitych węgierskich win symbolizują klosze w kształcie winogron, zachowane z poprzedniego designu budynku. Wnętrza doczekały się wykończenia z zastosowaniem materiałów i kolorów nawiązujących do naturalnego środowiska otaczającego obiekt.

Mercure Tokaj Center znajduje się w budynku, który przeszedł całkowitą rekonstrukcję i renowację. Hotel jest doskonale umiejscowiony, na lewym brzegu Cisy, w odległości kilku minut spaceru od głównych atrakcji turystycznych. Tokaj leży w sercu najsłynniejszego regionu winiarskiego Węgier i prężnie rozwijającego się centrum rekreacyjnego, które widnieje na Liście

Światowego Dziedzictwa UNESCO. Miasto słynie ze światowej klasy win wytwarzanych w zgodzie z tradycją uprawy winorośli sięgającą ponad tysiąca lat. Położony na dalekiej północy kraju, u podnóża Wzgórz Zemplén, nazwany na cześć wsi Tokaj, region składa się z 28 miast rozsianych na wzgórzach i położonych między dwiema rzekami, Cisą i Bodrog, rozciągając się do południowo-wschodniej granicy Słowacji.

Mercure Tokaj Center jest zlokalizowany w jednym z kultowych budynków Tokaju z lat 80., w którym kiedyś mieścił się jedyny hotel w mieście. Historyczna lokalizacja i zachwycające otoczenie stworzą dla gości doskonałe wrażenia, ściśle związane z istotą marki Mercure – zaznacza Csilla Nyiri, dyrektor hoteli Mercure Tokaj Center. – Tokaj to po Budapeszcie i jeziorze Balaton jeden z najszybciej rozwijających się regionów turystycznych na Węgrzech, a Mercure Tokaj Center będzie największym hotelem w mieście.

Mercure Tokaj Center nie tylko wkomponowuje się w malowniczy krajobraz naturalny, ale także, podobnie jak marka, kładzie duży nacisk na zrównoważony rozwój. Hotel nie używa plastikowych butelek na napoje, a we wszystkich minibarach wykorzystywane są wyłącznie szklane butelki. W innych częściach hotelu woda będzie serwowana w butelkach pochodzących z recyklingu. Obiekt rezygnuje także z jednorazowych przedmiotów z tworzyw sztucznych, a papierowe ulotki w hotelu zastąpiły rozwiązania cyfrowe.

Mercure Tokaj Center zostanie otwarty we współpracy z firmą Hotel Tokaj Kft. jako pierwszy obiekt marki poza stolicą kraju.

Marka Mercure oferuje hotele wyższej i średniej klasy, które pozwalają gościom w pełni poznawać każdą destynację i jej lokalność. Jesteśmy podekscytowani tym projektem, gdyż dzięki niemu marka pojawi się w drugim mieście na Węgrzech, a zarazem jednym z miejsc uwielbianych przez turystów” – podkreśla Sabina Bartyzel, SVP Operations Accor Eastern Europe. –  Wierzymy, że otoczenie malowniczego i najsłynniejszego węgierskiego szlaku winiarskiego podbije serca wszystkich goście i pozwoli poczuć pełnego ducha lokalnego klimatu wciąż rozwijającej się destynacji.

Właścicielem Mercure Tokaj Center jest węgierska spółka Hotel Tokaj Kft, zajmująca się m.in. nieruchomościami, turystyką i rolnictwem. Firma posiada już kilka hoteli w całym kraju, na przykład w Hajdúszoboszló, popularnym kurorcie niedaleko Tokaju.  Autorem projektu hotelu jest László Sáros, a za projekt odpowiada Pracownia Architektoniczna BORD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute? Biuro prasowe
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.