Mercure Warszawa Centrum z nowymi managerkami
Mercure Warszawa Centrum rozbudowuje wzbogaca kadrę o doświadczone managerki. Do hotelowego zespołu dołączyły Evgeniya Jędruszek jako Room Division Manager oraz Joanna Tymińska na stanowisku Housekeeping Managera.
Swoją karierę w strukturach grupy Accor Evgeniya Jędruszek rozpoczęła w 2016 roku. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała jako Operations Project Manager. Do jej zadań należało zarządzanie działalnością hoteli z myślą o świadczeniu najwyższego poziomu guest experience. W swojej pracy zajmowała się projektami z zakresu zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Swoje zamiłowanie przerodziła w autorski koncept pierwszej ekologicznej kawiarni Wise Cafee, który stworzyła w oparcią o zasadę eco waste i pro-ekologiczne podejście.
Po awansie na stanowisko Innovation Project Managera, Evgeniya była odpowiedzialna za poszukiwanie, testowanie i wprowadzanie nowatorskich rozwiązań prowadzących do usprawnienia procesów operacyjnych oraz optymalizacji aktywów grupy. W 2019 roku, wraz z zaangażowaniem w program Fast Track, zyskała niepowtarzalną okazję nabycia doświadczenia w działach Recepcji, Rezerwacji, Sprzedaży, Służby Pięter oraz Gastronomii. Dzięki temu od podszewki poznała zasady funkcjonowania hoteli ibis Styles Warszawa Centrum oraz Mercure Warszawa Centrum. Po zakończeniu programu dołączyła do zespołu hotelu Mercure Warszawa Centrum, gdzie pełni rolę Room Division Managera.
Joanna Tymińska na swoim koncie posiada ponad 11 lat doświadczenia w hotelarstwie, w tym w zarządzaniu operacyjnym i obsłudze klienta. Pierwsze kroki w branży stawiała jako recepcjonistka w Hotelu Gołębiewski, a następnie w Mercure Warszawa Grand. W trakcie swojej kariery zdobywała doświadczenie w hotelach znanych światowych marek, jak Marriott, Loews Hotels, Best Western czy Nobu Hotels, gdzie pracowała w wielu działach i stanowiskach od Sales Assistant po Housekeeping Manager Zagraniczna praktyka pozwoliła Joannie zyskać niezbędne umiejętności, które wykorzystała po powrocie do kraju w roli Kierownika Działu obsługi pięter w Mercure Warszawa Centrum.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.