Komunikaty PR

Mercure z nową odsłoną kampanii Discover Local

2023-09-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/

W ramach akcji Approved by locals (zatwierdzone przez lokalsów) ambasadorzy marki z Polski, Niemiec i Wielkiej Brytanii zachęcają podróżników do eksploracji wybranych kierunków oczami lokalnych społeczności. Celem kampanii jest pokazanie kolorytu i wyjątkowości wybranych miejsc z perspektywy lokalsów, wskazując także na nieoczywiste i nietypowe atrakcje dla turystów z całego świata.

Apetyt na podróże i zdobywanie nowych doświadczeń jest wysoki. Jak podaje badanie Deloitte Global State of Consumer Tracker[1] cztery na pięć osób planuje wyjazdy, bez względu na sytuację gospodarczą. Coraz częstszym trendem, jaki zauważa branża turystyczna jest także tzw. bleisure - czyli łączenie wyjazdów służbowych z wypoczynkiem. By czerpać w pełni z każdej podróży i odkrywać nieoczywiste atrakcje wybranych kierunków, należąca do Accor marka Mercure wystartowała z nową odsłoną kampanii w ramach programu Discover Local, zachęcając do odkrywania lokalnej kultury i tradycji.

Zakątki czy „smaczki” znane tylko lokalsom znacznie wzbogacają doświadczenia każdej podróży, czyniąc z niej niezapomniane przeżycie. Miejscowe sekrety odkrywają Hotele Mercure, które otwierają przed gośćmi świat lokalnego klimatu i kultury w otoczeniu globalnych standardów. W odkrywaniu magii i uroków wybranych destynacji pomagają ambasadorzy programu, dzięki którym przyjezdni zawsze wiedzą, co w miejscowej trawie piszczy, i gdzie trzeba iść, by zostawić za sobą tłum turystów oraz do woli cieszyć się chwilami w podróży.

– Atrakcje z przewodników turystycznych z łatwością znaleźć może każdy. Jednak Mercure, zgodnie z przyjętą strategią, w swoim programie i nowej kampanii idzie o krok dalej. Filozofią marki uwielbianej przez gości na całym świecie, a szczególnie przez polskich turystów, jest połączenie doświadczeń hotelowych z klimatem miejsca, jaki odwiedzają. Dzięki poradom, inspiracjom i wskazówkom naszych zespołów, każdy może odkryć nawet znane kierunki na nowo, zyskując dodatkową frajdę z podróży i pobytu w hotelu. W najnowszej kampanii skupiamy się na tym, aby pokazać te doświadczenia, zachęcając gości do lokalnej eksploracji – podkreśla Patrycja Matyjaszczyk Brand Manager - Mercure & Handwritten Collection - DACH, EE and New East Accor.

Z początkiem września Mercure wystartował z kampanią w mediach realizowaną na terenie Polski, Wielkiej Brytanii i Niemiec. W ramach działań marki pod hasłem Approved by Locals w czołowych mediach ukażą się materiały promujące wybrane kierunki i lokalną turystykę, z wykorzystaniem miejscowej kultury, tradycji, zwyczajów czy folkloru. Wybrani przez markę ambasadorzy programu Discover Local nie tylko opowiedzą czytelnikom o tym, w jaki sposób Hotele Mercure otwierają się na otaczające społeczności i oferują gościom autentyczne doświadczenie miejscowej kultury, lecz także podzielą się z nimi własnym spojrzeniem na ideę wolnego podróżowania, którego istota polega na odkrywaniu tego, co lokalne.

- Hotele Mercure mają swoją duszę, historię do opowiedzenia, jak na przykład Mercure Warszawa Grand, który jest bardzo mocno osadzony w historii Warszawy. Skupiamy się na tym, co lokalne: miejscach, kulturze i ludziach. Nie znam drugiej marki, dla której tak ważne jest osadzenie hotelu w otaczającym go środowisku – mówi Krystian Kotlarski, Deputy General Manager w Hotelu Mercure Warszawa Grand, ambasador programu.

– Mercure to marka stawiająca na lokalność i wysoką jakość produktów pochodzenia regionalnego oraz na działania mające na celu integrowanie się z otaczającą społecznością. Taki też jest Hotel Mercure Kraków Fabryczna City. Każdego dnia wraz z zespołem staram się przybliżać gościom nasz wciąż nieodkryty zakątek Krakowa. Wystrojem wnętrz, a także smakiem miejscowych potraw opowiadamy im historię dawnej fabryki, na terenie której mieści się hotel – mówi Joanna Chwastek-Pluta, General Manager w Hotelu Mercure Kraków Fabryczna City, ambasador programu.

Kampania potrwa do 20 listopada i będzie toczyć się we współpracy z największymi portalami i czasopismami lifestylowymi we wspomnianych wyżej krajach. Ambasadorami Approved by locals z Polski są Joanna Chwastek-Pluta, General Manager z Hotelu Mercure Kraków Fabryczna City, oraz Krystian Kotlarski, Deputy General Manager z Hotelu Mercure Warszawa Grand. W roli Local Champions z Niemiec i Wielkiej Brytanii wystąpią Zakaria Hachem, Front Desk Shift Leader z hotelu Mercure Berlin Wittenbergplatz, oraz James Wan, Food & Beverage Manager z hotelu Mercure London Bridge.

O Mercure

Mercure to niespotykana marka midscale, która łączy w sobie siłę międzynarodowej sieci hotelarskiej z autentycznymi i niezapomnianymi doświadczeniami inspirowanymi lokalnością. Niezwykłe zaangażowanie marki do jakości przeżyć z pobytu w hotelu zapewnia gościom nienaganny poziom standardu w każdym obiekcie na całym świecie, gdzie wystrój każdego z hoteli odzwierciedla wyjątkowy charakter, klimat i kulturę swojego otoczenia. Wykraczając poza tradycyjne usługi hotelowe dla podróżników czy gości biznesowych, zespoły Hoteli Mercure słyną ze swojej pasji, entuzjazmu, zaangażowania i dzielenia się wskazówkami na temat okolicy czy to w postaci porad, angażujących anegdot czy lokalnego folkloru. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w Hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki. Hotele Mercure są dogodnie zlokalizowane w centrach miast, nad morzem lub w górach i oferują ponad 810 obiektów w ponad 60 krajach. Mercure jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej posiadającej ponad 5 400 obiektów w ponad 110 krajach. To także marka uczestnicząca w ALL - Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.

mercure.com | all.accor.com | group.accor.com

 


[1] https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/press-releases/articles/co-piaty-polak-nie-wyjedzie-w-te-wakacje-na-urlop.html

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.