Mercure z nową odsłoną kampanii Discover Local
38PR & Content Communication Sp z o.o.
Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
W ramach akcji Approved by locals (zatwierdzone przez lokalsów) ambasadorzy marki z Polski, Niemiec i Wielkiej Brytanii zachęcają podróżników do eksploracji wybranych kierunków oczami lokalnych społeczności. Celem kampanii jest pokazanie kolorytu i wyjątkowości wybranych miejsc z perspektywy lokalsów, wskazując także na nieoczywiste i nietypowe atrakcje dla turystów z całego świata.
Apetyt na podróże i zdobywanie nowych doświadczeń jest wysoki. Jak podaje badanie Deloitte Global State of Consumer Tracker[1] cztery na pięć osób planuje wyjazdy, bez względu na sytuację gospodarczą. Coraz częstszym trendem, jaki zauważa branża turystyczna jest także tzw. bleisure - czyli łączenie wyjazdów służbowych z wypoczynkiem. By czerpać w pełni z każdej podróży i odkrywać nieoczywiste atrakcje wybranych kierunków, należąca do Accor marka Mercure wystartowała z nową odsłoną kampanii w ramach programu Discover Local, zachęcając do odkrywania lokalnej kultury i tradycji.
Zakątki czy „smaczki” znane tylko lokalsom znacznie wzbogacają doświadczenia każdej podróży, czyniąc z niej niezapomniane przeżycie. Miejscowe sekrety odkrywają Hotele Mercure, które otwierają przed gośćmi świat lokalnego klimatu i kultury w otoczeniu globalnych standardów. W odkrywaniu magii i uroków wybranych destynacji pomagają ambasadorzy programu, dzięki którym przyjezdni zawsze wiedzą, co w miejscowej trawie piszczy, i gdzie trzeba iść, by zostawić za sobą tłum turystów oraz do woli cieszyć się chwilami w podróży.
– Atrakcje z przewodników turystycznych z łatwością znaleźć może każdy. Jednak Mercure, zgodnie z przyjętą strategią, w swoim programie i nowej kampanii idzie o krok dalej. Filozofią marki uwielbianej przez gości na całym świecie, a szczególnie przez polskich turystów, jest połączenie doświadczeń hotelowych z klimatem miejsca, jaki odwiedzają. Dzięki poradom, inspiracjom i wskazówkom naszych zespołów, każdy może odkryć nawet znane kierunki na nowo, zyskując dodatkową frajdę z podróży i pobytu w hotelu. W najnowszej kampanii skupiamy się na tym, aby pokazać te doświadczenia, zachęcając gości do lokalnej eksploracji – podkreśla Patrycja Matyjaszczyk Brand Manager - Mercure & Handwritten Collection - DACH, EE and New East Accor.
Z początkiem września Mercure wystartował z kampanią w mediach realizowaną na terenie Polski, Wielkiej Brytanii i Niemiec. W ramach działań marki pod hasłem Approved by Locals w czołowych mediach ukażą się materiały promujące wybrane kierunki i lokalną turystykę, z wykorzystaniem miejscowej kultury, tradycji, zwyczajów czy folkloru. Wybrani przez markę ambasadorzy programu Discover Local nie tylko opowiedzą czytelnikom o tym, w jaki sposób Hotele Mercure otwierają się na otaczające społeczności i oferują gościom autentyczne doświadczenie miejscowej kultury, lecz także podzielą się z nimi własnym spojrzeniem na ideę wolnego podróżowania, którego istota polega na odkrywaniu tego, co lokalne.
- Hotele Mercure mają swoją duszę, historię do opowiedzenia, jak na przykład Mercure Warszawa Grand, który jest bardzo mocno osadzony w historii Warszawy. Skupiamy się na tym, co lokalne: miejscach, kulturze i ludziach. Nie znam drugiej marki, dla której tak ważne jest osadzenie hotelu w otaczającym go środowisku – mówi Krystian Kotlarski, Deputy General Manager w Hotelu Mercure Warszawa Grand, ambasador programu.
– Mercure to marka stawiająca na lokalność i wysoką jakość produktów pochodzenia regionalnego oraz na działania mające na celu integrowanie się z otaczającą społecznością. Taki też jest Hotel Mercure Kraków Fabryczna City. Każdego dnia wraz z zespołem staram się przybliżać gościom nasz wciąż nieodkryty zakątek Krakowa. Wystrojem wnętrz, a także smakiem miejscowych potraw opowiadamy im historię dawnej fabryki, na terenie której mieści się hotel – mówi Joanna Chwastek-Pluta, General Manager w Hotelu Mercure Kraków Fabryczna City, ambasador programu.
Kampania potrwa do 20 listopada i będzie toczyć się we współpracy z największymi portalami i czasopismami lifestylowymi we wspomnianych wyżej krajach. Ambasadorami Approved by locals z Polski są Joanna Chwastek-Pluta, General Manager z Hotelu Mercure Kraków Fabryczna City, oraz Krystian Kotlarski, Deputy General Manager z Hotelu Mercure Warszawa Grand. W roli Local Champions z Niemiec i Wielkiej Brytanii wystąpią Zakaria Hachem, Front Desk Shift Leader z hotelu Mercure Berlin Wittenbergplatz, oraz James Wan, Food & Beverage Manager z hotelu Mercure London Bridge.
O Mercure
Mercure to niespotykana marka midscale, która łączy w sobie siłę międzynarodowej sieci hotelarskiej z autentycznymi i niezapomnianymi doświadczeniami inspirowanymi lokalnością. Niezwykłe zaangażowanie marki do jakości przeżyć z pobytu w hotelu zapewnia gościom nienaganny poziom standardu w każdym obiekcie na całym świecie, gdzie wystrój każdego z hoteli odzwierciedla wyjątkowy charakter, klimat i kulturę swojego otoczenia. Wykraczając poza tradycyjne usługi hotelowe dla podróżników czy gości biznesowych, zespoły Hoteli Mercure słyną ze swojej pasji, entuzjazmu, zaangażowania i dzielenia się wskazówkami na temat okolicy czy to w postaci porad, angażujących anegdot czy lokalnego folkloru. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w Hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki. Hotele Mercure są dogodnie zlokalizowane w centrach miast, nad morzem lub w górach i oferują ponad 810 obiektów w ponad 60 krajach. Mercure jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej posiadającej ponad 5 400 obiektów w ponad 110 krajach. To także marka uczestnicząca w ALL - Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.
mercure.com | all.accor.com | group.accor.com
[1] https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/press-releases/articles/co-piaty-polak-nie-wyjedzie-w-te-wakacje-na-urlop.html

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.