Komunikaty PR

Mix historii i nowoczesności w ukraińskim hotelu St. Charbel Morszyn

2023-10-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Lokalizacja obiektu nastawionego przede wszystkim na przywracanie zdrowia i dobrego samopoczucia ludziom jest nieprzypadkowa. Hotel St. Charbel zlokalizowany jest w znanym ukraińskim uzdrowisku Morszyn, położonym w obwodzie lwowskim, 150 km od polskiego Przemyśla.

Swoją uzdrowiskową historią kurort sięga aż XV wieku. Znany jest z tradycji leczenia, wypoczynku oraz źródeł wód mineralnych. Woda „Morszanka” zapisała się m.in. w historii Polski jako „najsilniejszy zdrój wód gorzkich”, ponieważ miejscowość leży na dawnych kresach wschodnich. Dodatkowym elementem czerpania z historii jest postać św. Charbela uwidoczniona w nazwie, a nawiązująca do kultu mnicha XIX-wiecznego z Libanu uważanego za uzdrowiciela.

Ta mieszanka kultury, tradycji, wierzeń i natury doskonale widoczna jest także we wnętrzach nowoczesnego hotelu. Za projektem obiektu stoi jedna z największych ukraińskich pracowni architektonicznych grupa AVG, z ogromnym międzynarodowym doświadczeniem, znana w USA, Słowacji, Indii, ZEA, a także w Polsce, gdzie zrealizowała m.in. biura firmy Immofinanz na 38 piętrze Warsaw Spire.

Blisko natury także wewnątrz

Otoczenie natury, bliskość lasów, ujęć solanki i czystego powietrza oraz charakter hotelu był dla architektów wyznacznikiem kierunku w projektowaniu designu wnętrz. W całym hotelu od lobby, przez pokoje, a na strefach usług kończąc dominują naturalne barwy i materiały. Wchodząc do hotelu czujemy się niemal otoczeni drzewami – ściany i sufity lobby pokrywają drewniane, stonowane barwy. Na całej powierzchni ściany hotelowego lobby rozciąga się żywa zieleń.

Do wykonania lekkich, dynamicznych w odbiorze sufitów architekci zastosowali m.in. pionowe Baffle z linii Thermatex firmy Knauf Ceiling Solutions. Na części powierzchni uzupełnieniem regularnej siatki paneli akustycznych są także fikuśne, ażurowe lampy. Całość tworzy wrażenie jakbyśmy byli lesie, a wokół, nad głowami rozciągały się gałęzie drzew.

Pastelowe odcienie dominują też w strefie gastronomicznej. Ażurowe dekoracje lamp, paneli akustycznych, pionowych lameli ściennych wyciszają nie tylko wnętrze akustycznie, powodując skuteczne pochłanianie dźwięków, dają też efekt wyciszenia wizualnego. Jedynym akcentem kolorystycznym pozostaje tu jedynie ciepła barwa czerwono-pomarańczowej tapicerki krzeseł.

Dekoracyjne rozety w piaskowym odcieniu wykonane ze specjalnie zawieszonych paneli pionowych Knauf Ceiling Solutions mają za zadanie tłumić odgłos rozmów i szumu jaki panuje zazwyczaj w otwartej, dużej przestrzeni restauracyjnej.

Łączenie to element definiujący cały hotel, nawet w kwestii kuchni i smaków. Goście mogą tu liczyć zarówno na tradycyjną kuchnię ukraińską, jak i orientalne smaki Azji – kuchnię japońską, chińską i indyjską, które serwowane są drugiej restauracji.

Kompleks nie poprzestaje jedynie na formule medi SPA. Nastwiony jest na przywracanie równowagi zdrowia i relaksu psychicznego, ale inwestor doskonale wiedział, że goście przy dłuższych pobytach potrzebują jednak czasem popracować. Stworzono więc strefę z minigabinetami biurowymi. A dla tych, którzy planują przyjazd z dziećmi – specjalną strefę, w której także najmłodsi goście spędzą czas, bujając w obłokach i to niemal dosłownie. Ponieważ w salach dla dzieci na sufitach zainstalowano specjalne okrągłe sufity wyspowe z linii Topiq Sonic oraz białe wyspy w kształcie obłoków.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.