Komunikaty PR

#MOŻNAMOŻNA – PRZYWRÓĆMY NADZIEJĘ MŁODYM LUDZIOM

2020-12-14  |  13:00
Biuro prasowe

Nikt się nie spodziewał, że 2020 rok będzie tak wyglądał. Akcja #możnamożna ma pokazać młodym ludziom, że nie należy tracić nadziei, nawet jeśli świat stanął na głowie. Jej zadaniem jest dzielenie się swoimi codziennymi sukcesami, by inspirować społeczność do działania i udowodnienie, że się da!

Nowa rzeczywistość dla studentów

Pandemia, lockdown, zakazy i strach przed chorobą skutecznie paraliżują. Ludzkość znalazła się
w zupełnie nowej i bardzo trudnej rzeczywistości. Wszyscy płacimy za to wysoką cenę, jednak, mało kto mówi o problemach z jakimi radzić sobie teraz muszą młodzi ludzie i studenci, a prawdą jest, że ich wkroczenie w dorosłość zostało po prostu zablokowane.

- Zamknięci w domach przed komputerem, pozbawieni kontaktów z przyjaciółmi, wszystkich doświadczeń jakie dają studia stacjonarne, spotkań, integracji, wyjazdów. Niestety, tak wygląda teraz życie młodzieży szkolnej czy uniwersyteckiej. Boli nas, że tak mało się o tym w Polsce mówi. A jest to ogromny problem. Wielu z nas dorosłych, nie radzi sobie z tak szybkimi zmianami oraz odosobnieniem, a co w takim razie ma robić młodzież, która i tak dopiero uczy się życia, wyrażania emocji. Przez wiele lat słuchaliśmy o tym, jak złe skutki pozostawiać może zbyt częste korzystanie z elektroniki i brak kontaktu z rówieśnikami. Teraz zamknięto ludzi z elektroniką na kilkanaście godzin dziennie. Jeśli myślimy, że nie będzie z tego żadnych konsekwencji, to się mylimy. Dlatego my, chcemy to zmienić, chcemy aby studenci mieli chociaż namiastkę kontaktu ze sobą i aby pokazywali sobie, że w tych czasach każde małe osiągnięcie jest ważne, więc dzielmy się nimi! – mówi Szymon Ryczko, ambasador akcji zorganizowanej przez Student Travel.

O co chodzi w akcji?

Akcja #możnamożna ma na celu dzielenie się przez nas zdjęciami z tego, co ostatnio udało nam się zrobić. Założenie jest bardzo proste. Może udałeś się na wycieczkę w pobliskie góry lub nad jezioro? Może pojechałeś zagranicę, do kraju, gdzie wolno podróżować? Pochwal się tym! Także inne wyzwania są inspiracją do działania dla innych. Zacząłeś morsować albo jeździć na nartach lub rozpocząłeś nowe hobby? To też jest osiągnięcie! Właśnie takimi sukcesami organizatorzy zachęcają do dzielenia się w swoich kanałach social media pod hasztagiem #możnamożna. Wszystkie zdjęcia zostaną pokazane na stronie internetowej www.moznamozna.pl gdzie społeczność studentów będzie mogła każdego dnia obserwować co robią inni, by nie dać się lockdownowi, aby się nie poddać i nie siedzieć tylko w domu.

- Doskonale znamy społeczność studentów. Wiemy, że uciekają im teraz najpiękniejsze lata życia, a to na co tak czekali, zostało im odebrane. Chcemy aby pokazywali sobie nawzajem, że nadal można działać, spełniać marzenia, realizować cele. Nawet gdy jest to mocno ograniczone, to nie wolno poddać się i czekać na załamanie. Kontakt między ludźmi i wzajemny doping w działaniach jest szalenie ważny, i my stworzyliśmy platformę do takich działań. Wiemy, że jest to potrzebne, a studenci zasługują na działania, które im pomogą, zainspirują, skontaktują z rówieśnikami. Nie mamy zamiaru zostawić ich samych. – dodaje Szymon Ryczko.

Akcja #możnamożna będzie rozwijana także o darmową infolinię dla studentów, którzy chcą wyjechać ale nie widzą jak się przygotować i czego oczekiwać od danego kraju. Infolinia Student Travel będzie na bieżąco sprawdzać sytuację w danym kraju i wymagania dotyczące wyjazdu aby pomóc młodym ludziom w organizacji wyjazdu.

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka a.karwacka@agencjafaceit.pl, 669507492

Student Travel: Największe polskie biuro turystyczne dla studentów w Polsce. Na rynku działa od 14 lat. Biuro skupia społeczność tysięcy studentów i aby pomóc im przetrwać trudny czas pandemii, stworzyło akcję społeczną #możnamożna.

https://moznamozna.pl/

https://www.facebook.com/groups/189075779528481

https://www.instagram.com/mozna.mozna/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.