Komunikaty PR

Muzeum Polskiej Wódki zdobywcą nagrody 2020 Tripadvisor Travelers’ Choice Award

2020-08-29  |  09:20

Z dumą ogłaszamy, że Muzeum Polskiej Wódki, już w drugim roku po swoim otwarciu nagrodzone zostało 2020 Tripadvisor Travelers’ Choice Award jako „Muzeum specjalistyczne”. Oznacza to, że Muzeum Polskiej Wódki znalazło się w grupie 10% najlepszych obiektów turystycznych strony Tripadvisor pod względem ocen i recenzji odwiedzających je podróżników.

 

Tripadvisor Travelers’ Choice Award

 

Od 18 lat największa na świecie platforma turystyczna Tripadvisor przyznaje coroczne nagrody Travelers’ Choice Award 10% zarejestrowanych na platformie obiektów zakwaterowania, restauracji, atrakcji, linii lotniczych czy rejsów. Wybór nagrodzonych oparty jest przede wszystkim na recenzjach i opiniach, jakie zapisali na stronie Tripadvisor turyści i podróżnicy, którzy mieli okazję odwiedzić daną lokalizację i skorzystać z jej usług podczas  poprzedniego roku. Zwyciężyć nie jest prosto, gdyż na platformie użytkownicy z całego świata mają dostęp aż do 8,6 miliona profili obiektów z branży turystycznej, z łączną sumą ponad 859 milionów rezenzji i opinii. Zwycięzcy tego konkursu mogą więc cieszyć się stale przybywającymi opiniami niezwykle zadowolonych gości.

 

„Zwycięzcy nagrody Travelers’ Choice powinni być dumni z tego niezwykłego wyróżnienia” – powiedziała Kanika Soni, Dyrektor Handlowy Tripadvisor. „Chociaż był to niełatwy rok dla turystyki i podróżników, chcemy uczcić osiągnięcia naszych partnerów, docenianych za swoją wyjątkową obsługę i jakość. Ci zwycięzcy nie tylko zasługują na naszą nagrodę, powinni być również uznani za wspaniałe źródło inspiracji dla turystów, gdy świat znów otworzy się na podróże.”

 

Zwycięstwo Muzeum Polskiej Wódki

 

Platforma Tripadvisor dzieli obecne na niej obiekty turstyczne na szereg kategorii. Muzea, obecne w dziale „atrakcje”, zostały rozdzielone na 6 typów, w tym muzea historyczne, dla dzieci, muzea nauki, sztuki, obserwatoria i planetaria oraz muzea specjalistyczne. Chociaż granica nie zawsze jest jasna, muzea specjalistyczne wyróżniają się bardzo ukierunkowanymi i skupionymi na konkretnym temacie wystawami. Takie muzea pokazują również dany temat w różnych aspektach: jego historię, zastosowanie, narzędzia czy miejsce w dzisiejszym świecie. Można więc powiedzieć, że taka placówka staje się specjalistą na dany temat i tą specjalistyczną wiedzą dzieli się ze innymi.

 

„Jesteśmy dumni, że udało nam się zdobyć tę nagrodę, tym bardziej, że przyznają ją nasi goście – chyba nie ma bardziej obiektywnej nagrody, jak uznanie odwiedzających nas turystów z całego świata. Cieszymy się, że nasza misja, czyli przybliżanie tysiącom naszych gości wiedzy na temat historii i tradycji Polskiej Wódki oraz edukacja na temat Oznaczenia Geograficznego Polska Wódka, została przez nich doeceniona na międzynarodowej pratformie Tripadvisor. Wspaniały zespół zaangażowanych przewodniów, świetna atmosfera i bogate zbiory muzealne oraz interaktywna edukacja to nasz klucz do sukcesu!” mówi Krzysztof Drągowski, Dyrektor Zarządzający Muzeum Polskiej Wódki.

 

Faktycznie, wśród zalet Muzeum często wymienianych w recenzjach na platformie Tripadvisor znaleźć można m.in. pasję przewodników, interaktywność wystaw, duże zbiory oraz profesjonalną degustację. Z opiniami gości Muzeum Polskiej Wódki, a także z ofertą tego miejsca można zapoznać się na stronie Tripadvisor.

 

Muzeum Polskiej Wódki w Warszawie

 

Założyciele Muzeum jako cel swoich działań postawili stworzenie miejsca, w którym można będzie skutecznie skoncentrować i opowiedzieć całą historię wyjątkowego trunku, jakim dla polskiej historii i dziedzictwa narodowego jest Polska Wódka. Poza wiedzą merytoryczną, muzeum dostarcza zwiedzającemu dużo wrażeń i wiedzy praktycznej z dziedziny destylacji, surowców, z których produkuje się Polską Wódkę, a także z miejsca, które ten trunek zajmuje w polskiej kulturze. Stąd też wybór lokalizacji muzeum – zabytkowy budynek Zakładu Rektyfikacji, gdzie jeszcze nie tak dawno mieściła się Warszawska Wytwórnia Wódek „Koneser”. Muzeum patronuje także Stowarzyszenie Polska Wódka, które m.in. zajmuje się rozpowszechnianiem Chronionego Oznaczenia Geograficznego Polska Wódka na całym świecie.

 

Czym jest Polska Wódka?

 

Definicja Polskiej Wódki precyzuje, że może być ona wytworzona jedynie z tradycyjnych polskich zbóż (żyto, jęczmień, owies, pszenica, pszenżyto) lub ziemniaków, a wszystkie etapy jej wytwarzania muszą odbywać się  na terenie Polski.

Poza definicją tym, co wyróżnia Polską Wódkę, na tle innych tego typu trunków, jest droga od surowca z pola upraw do alkoholu dostępnego na sklepowych półkach. Produkcja przebiega w gorzelni, zakładzie rektyfikacji  i produkcji wódek, gdzie nad całym procesem czuwa człowiek. O zgodności alkoholu z definicją informuje umieszczony na butelce napis Polska Wódka / Polish Vodka. Warto również wiedzieć, że Polska Wódka jest Chronionym Oznaczeniem Geograficznym, dlatego wódki stosujące to oznaczenie, to gwarancja unikatowego charakteru oraz wielowiekowej tradycji związanej z polskimi ziemiami, jak również wysokiej jakości produktu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce Biuro prasowe
2024-04-26 | 13:00

Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce

Lee Kyeung Min - Dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej: "Z przyjemnością ogłaszamy, że od kwietnia mamy PR agencje w
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 17:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia
Podróże Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
2024-04-24 | 11:40

Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży

Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.