Komunikaty PR

Muzeum Polskiej Wódki zdobywcą nagrody 2020 Tripadvisor Travelers’ Choice Award

2020-08-29  |  09:20

Z dumą ogłaszamy, że Muzeum Polskiej Wódki, już w drugim roku po swoim otwarciu nagrodzone zostało 2020 Tripadvisor Travelers’ Choice Award jako „Muzeum specjalistyczne”. Oznacza to, że Muzeum Polskiej Wódki znalazło się w grupie 10% najlepszych obiektów turystycznych strony Tripadvisor pod względem ocen i recenzji odwiedzających je podróżników.

 

Tripadvisor Travelers’ Choice Award

 

Od 18 lat największa na świecie platforma turystyczna Tripadvisor przyznaje coroczne nagrody Travelers’ Choice Award 10% zarejestrowanych na platformie obiektów zakwaterowania, restauracji, atrakcji, linii lotniczych czy rejsów. Wybór nagrodzonych oparty jest przede wszystkim na recenzjach i opiniach, jakie zapisali na stronie Tripadvisor turyści i podróżnicy, którzy mieli okazję odwiedzić daną lokalizację i skorzystać z jej usług podczas  poprzedniego roku. Zwyciężyć nie jest prosto, gdyż na platformie użytkownicy z całego świata mają dostęp aż do 8,6 miliona profili obiektów z branży turystycznej, z łączną sumą ponad 859 milionów rezenzji i opinii. Zwycięzcy tego konkursu mogą więc cieszyć się stale przybywającymi opiniami niezwykle zadowolonych gości.

 

„Zwycięzcy nagrody Travelers’ Choice powinni być dumni z tego niezwykłego wyróżnienia” – powiedziała Kanika Soni, Dyrektor Handlowy Tripadvisor. „Chociaż był to niełatwy rok dla turystyki i podróżników, chcemy uczcić osiągnięcia naszych partnerów, docenianych za swoją wyjątkową obsługę i jakość. Ci zwycięzcy nie tylko zasługują na naszą nagrodę, powinni być również uznani za wspaniałe źródło inspiracji dla turystów, gdy świat znów otworzy się na podróże.”

 

Zwycięstwo Muzeum Polskiej Wódki

 

Platforma Tripadvisor dzieli obecne na niej obiekty turstyczne na szereg kategorii. Muzea, obecne w dziale „atrakcje”, zostały rozdzielone na 6 typów, w tym muzea historyczne, dla dzieci, muzea nauki, sztuki, obserwatoria i planetaria oraz muzea specjalistyczne. Chociaż granica nie zawsze jest jasna, muzea specjalistyczne wyróżniają się bardzo ukierunkowanymi i skupionymi na konkretnym temacie wystawami. Takie muzea pokazują również dany temat w różnych aspektach: jego historię, zastosowanie, narzędzia czy miejsce w dzisiejszym świecie. Można więc powiedzieć, że taka placówka staje się specjalistą na dany temat i tą specjalistyczną wiedzą dzieli się ze innymi.

 

„Jesteśmy dumni, że udało nam się zdobyć tę nagrodę, tym bardziej, że przyznają ją nasi goście – chyba nie ma bardziej obiektywnej nagrody, jak uznanie odwiedzających nas turystów z całego świata. Cieszymy się, że nasza misja, czyli przybliżanie tysiącom naszych gości wiedzy na temat historii i tradycji Polskiej Wódki oraz edukacja na temat Oznaczenia Geograficznego Polska Wódka, została przez nich doeceniona na międzynarodowej pratformie Tripadvisor. Wspaniały zespół zaangażowanych przewodniów, świetna atmosfera i bogate zbiory muzealne oraz interaktywna edukacja to nasz klucz do sukcesu!” mówi Krzysztof Drągowski, Dyrektor Zarządzający Muzeum Polskiej Wódki.

 

Faktycznie, wśród zalet Muzeum często wymienianych w recenzjach na platformie Tripadvisor znaleźć można m.in. pasję przewodników, interaktywność wystaw, duże zbiory oraz profesjonalną degustację. Z opiniami gości Muzeum Polskiej Wódki, a także z ofertą tego miejsca można zapoznać się na stronie Tripadvisor.

 

Muzeum Polskiej Wódki w Warszawie

 

Założyciele Muzeum jako cel swoich działań postawili stworzenie miejsca, w którym można będzie skutecznie skoncentrować i opowiedzieć całą historię wyjątkowego trunku, jakim dla polskiej historii i dziedzictwa narodowego jest Polska Wódka. Poza wiedzą merytoryczną, muzeum dostarcza zwiedzającemu dużo wrażeń i wiedzy praktycznej z dziedziny destylacji, surowców, z których produkuje się Polską Wódkę, a także z miejsca, które ten trunek zajmuje w polskiej kulturze. Stąd też wybór lokalizacji muzeum – zabytkowy budynek Zakładu Rektyfikacji, gdzie jeszcze nie tak dawno mieściła się Warszawska Wytwórnia Wódek „Koneser”. Muzeum patronuje także Stowarzyszenie Polska Wódka, które m.in. zajmuje się rozpowszechnianiem Chronionego Oznaczenia Geograficznego Polska Wódka na całym świecie.

 

Czym jest Polska Wódka?

 

Definicja Polskiej Wódki precyzuje, że może być ona wytworzona jedynie z tradycyjnych polskich zbóż (żyto, jęczmień, owies, pszenica, pszenżyto) lub ziemniaków, a wszystkie etapy jej wytwarzania muszą odbywać się  na terenie Polski.

Poza definicją tym, co wyróżnia Polską Wódkę, na tle innych tego typu trunków, jest droga od surowca z pola upraw do alkoholu dostępnego na sklepowych półkach. Produkcja przebiega w gorzelni, zakładzie rektyfikacji  i produkcji wódek, gdzie nad całym procesem czuwa człowiek. O zgodności alkoholu z definicją informuje umieszczony na butelce napis Polska Wódka / Polish Vodka. Warto również wiedzieć, że Polska Wódka jest Chronionym Oznaczeniem Geograficznym, dlatego wódki stosujące to oznaczenie, to gwarancja unikatowego charakteru oraz wielowiekowej tradycji związanej z polskimi ziemiami, jak również wysokiej jakości produktu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.