Nie przegap nowej atrakcji turystycznej Mazur – Szlaku Maślanki Mrągowskiej
Już tego lata miłośnicy Mazur poznają fermentowaną legendę regionu w zaskakującym wydaniu. Będą mogli odkrywać jej zalety, podążając najsmaczniejszą turystyczno-kulinarną trasą po 14 lokalnych restauracjach, w których serwowane jest unikatowe menu z Maślanką Mrągowską w roli głównej. Na najwytrwalszych zdobywców szlaku czekają atrakcyjne nagrody, m.in. rodzinne pobyty na Mazurach i gadżety związane z marką.
Szlak Maślanki Mrągowskiej to nowa propozycja turystyczna, stworzona dzięki współpracy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Urzędem Miasta Mrągowa, a także z przedstawicielami lokalnej branży hotelarsko-gastronomicznej. To pierwsza tego rodzaju kooperacja pomiędzy przedsiębiorstwami i samorządem, a owo zjednoczenie sił sprawi, że najlepsze i najbardziej znane restauracje, hotele, kawiarnie oraz lodziarnie stworzą niezwykle ciekawą turystyczną atrakcję, dostępną dla zwiedzających już na początku lipca.
Nie mamy wątpliwości, że nasza propozycja zyska w tym roku opinię najsmaczniejszej oferty w regionie. Zagwarantuje bowiem nie tylko niezapomniane doznania kulinarne, ale przede wszystkim połączenie konsumpcji z lokalnością produktu, emocjami i możliwością poznania kuchni regionu od najlepszej strony. Dlatego zapraszamy do odwiedzenia Szlaku Maślanki Mrągowskiej wszystkich turystów, którzy w tym sezonie zawitają w okolice Mrągowa. Idea Szlaku zrodziła się w związku z 25-leciem marki. Maślanka Mrągowska to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów Warmii i Mazur, dostępny nie tylko w Mrągowie w osiedlowych sklepikach, ale także w całej Polsce, w tym w dużych sieciach i dyskontach! Konsumenci uwielbiają i chętnie sięgają po wszystkie warianty smakowe Maślanki Mrągowskiej: od naturalnego, przez truskawkowy i wieloowocowy – z owocami leśnymi, aż po stracciatellę
– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Z okazji tegorocznego jubileuszu marki w mediach pojawiła się kampania marketingowa „Pysznie i zdrowo” w nowej, odświeżonej formule. Ćwierć wieku w kuchniach konsumentów zobowiązuje, dlatego SM Mlekpol zależy na edukacji i budowaniu świadomości kupujących nie tylko na temat smaku tego wartościowego produktu, ale także różnorodności kulinarnego zastosowania oraz prozdrowotnych właściwości, jakimi odznaczają się napoje fermentowane.
Ten sam wyjątkowy i znany od lat smak– teraz znaleźć można w nowej, jeszcze atrakcyjniejszej oprawie. SM Mlekpol odświeżyła bowiem wizerunek produktu, zmieniając szatę graficzną oraz kształt kartonów. Opakowania Pure-Pak Sense nie tylko wyróżniają się wśród tej kategorii produktowej, ale są też maksymalnie przyjazne środowisku.
Szlak Maślanki Mrągowskiej to smakowity kąsek dla miłośników kulinariów, sympatyków lokalnych produktów oraz atrakcja turystyczna dla rodzin z dziećmi. Więcej informacji, w tym zasady zabawy, lista lokalizacji i maślankowe menu można znaleźć na: www.szlak.maslankamragowska.pl.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.