Novotel Kraków City West świętuje 80. Tour de Pologne
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Tour de Pologne to cieszące się ogromnym prestiżem międzynarodowe wydarzenie sportowe, największe i najważniejsze tego typu przedsięwzięcie cyklicznie organizowane w Polsce. Tegoroczna, 80. edycja imprezy rozpoczęła się 29 lipca w Poznaniu, a zakończyła 4 sierpnia w Krakowie. Z okazji jubileuszu należąca do grupy Accor marka Novotel zaprosiła gości do nowego, inspirowanego wspaniałą historią Tour de Pologne pokoju w hotelu Novotel Kraków City West. Projekt zrealizowano we współpracy z Czesławem Langiem, jednym z najbardziej utytułowanych zawodników w historii polskiego kolarstwa, a obecnie dyrektorem generalnym Tour de Pologne.
Historia Tour de Pologne sięga 1928 roku, gdy z inicjatywy Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów i „Przeglądu Sportowego” zorganizowano I Bieg Kolarski dookoła Polski. W dwudziestoleciu międzywojennym, a także po wojnie wyścig miał status imprezy amatorskiej. Zmieniło się to dopiero w 1993 roku. Wówczas organizację Tour de Pologne przejął Czesław Lang, wicemistrz Letnich Igrzysk Olimpijskich z 1980 roku, dwukrotny medalista mistrzostw świata i pierwszy polski kolarz zawodowy. Dzięki jego zaangażowaniu wyścig z każdą kolejna edycją zyskiwał coraz większe międzynarodowe uznanie, by od 2011 roku stać się częścią UCI World Tour, cyklu najważniejszych zawodów w profesjonalnym kolarstwie szosowym. Każdego roku na liczących ponad 1000 kilometrów trasach Tour de Pologne, rywalizuje ze sobą ponad setka czołowych kolarzy z całego świata.
Tour de Pologne 2023 to jubileuszowa, 80. edycja wyścigu. Z tej okazji hotel Novotel Kraków City West połączył siły z Czesławem Langiem, by stworzyć niezwykły pokój tematyczny inspirowany najważniejszą imprezą kolarską w Polsce. Już dziś goście mogą spędzić noc w miejscu, które zabierze ich w niezwykłą podróż przez kolejne etapy historii wyścigu od dekad rozbudzającego wyobraźnię niezliczonych miłośników kolarstwa na świecie. To niezwykła, romantyczna opowieść o odwadze i wytrzymałości, o wybitnych jednostkach i pracy zespołowej, o duchu sportowej rywalizacji i triumfie człowieka nad przeciwnościami.
– To kolejny rozdział współpracy naszej marki i naszego hotelu z panem Czesławem Langiem. Jesteśmy dumni, że w ten właśnie sposób możemy wspólnie uczcić tak wspaniały jubileusz. Wierzę, że stworzony przez nas pokój tematyczny nie tylko wzbudzi ciekawość naszych gości, oferując im jedyne w swoim rodzaju doświadczenie, lecz także przyczyni się do wzbogacenia ich wiedzy o historii polskiego kolarstwa i roli, jaką w promocji naszego kraju na arenie międzynarodowej odgrywa Tour de Pologne – powiedział Maciej Naziębłło, Dyrektor Generalny Novotel Kraków City West.
Dominantą wystroju nowego pokoju tematycznego w hotelu Novotel Kraków City West jest instalacja artystyczna zdobiąca ścianę znajdująca się za łóżkiem. Przedstawia ona kolejne etapy dziejów Tour de Pologne spięte w oś czasu za pomocą symbolicznego rowerowego łańcucha, a jej najbardziej spektakularnym fragmentem jest centralny element wykonany z prawdziwego roweru szosowego.
– Novotel Kraków City West to prawdziwy przyjaciel polskiego kolarstwa. Cieszę się, że znów działamy razem i możemy uczcić 80. edycję Tour de Pologne w tak niecodzienny i pomysłowy sposób. Jestem przekonany, że pokój, który wspólnie stworzyliśmy, przypadnie do gustu nie tylko miłośnikom naszego sportu, lecz wszystkim gościom hotelu, którego marka słynie przecież z twórczego podejścia do gościnności – powiedział Czesław Lang, dyrektor generalny firmy Lang Team oraz wyścigu Tour de Pologne, wicemistrz olimpijski i dwukrotny medalista mistrzostw świata.
Pokój inspirowany 80. edycją Tour de Pologne czeka na gości hotelu Novotel Kraków City West od 4 sierpnia 2023 roku.
O Novotel
Novotel Hotels, Suites & Resorts oferuje hotele zaprojektowane jako przestrzenie do relaksu, z przyjemną atmosferą, w których goście mogą się zatrzymać i cieszyć chwilami, które nabierają głębszego znaczenia. Szeroki wachlarz hoteli, apartamentów i ośrodków wypoczynkowych tej marki oferuje wiele usług dla zarówno gości biznesowych, jak i przyjeżdżających w celach turystycznych, w tym przestronne, modułowe pokoje o naturalnym i intuicyjnym wystroju, całodobowy catering z pożywnymi daniami, specjalne przestrzenie konferencyjne, troskliwy i proaktywny personel, strefy rodzinne dla najmłodszych gości, wielofunkcyjne lobby oraz przyjazne centra fitness. Novotel, który posiada ponad 530 lokalizacji w ponad 60 krajach, jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej, obejmującej ponad 5 400 obiektów i 10 000 lokali gastronomicznych w 110 krajach. Marka Novotel uczestniczy również w ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.
novotel.com | all.accor.com | group.accor.com
KONTAKT DLA MEDIÓW
Agnieszka Kalinowska
Senior Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe
Agnieszka.KALINOWSKA@accor.com

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.