Novotel szykuje się do startu z nowym filmem Disneya i Pixara „BUZZ ASTRAL” – an
Novotel, we współpracy z Disneyem i Pixarem, ogłasza międzygalaktyczną kampanię z okazji premiery nowego filmu „Buzz Astral”, która potrwa całe lato i wystartowała 16 czerwca. Nowy film animowany, który wszedł do kin 17 czerwca, przedstawia historię i przygody bohaterskiego strażnika kosmosu, Buzza Astrala. Z tej okazji Novotel w ponad 50 krajach biorących udział w kampanii przygotował atrakcje i niespodzianki inspirowane filmem dla gości. Podobna współpraca zaowocowała już sukcesem podczas premiery filmów Disneya i Pixara - Naprzód, Co w duszy gra oraz Luca.
Cieszymy się, że możemy zaoferować gościom odwiedzającym nasze hotele dodatkowe wrażenia z pobytu powiązane z najnowszym filmem Buzz Astral – podkreśla Nadège Keryhuel, Global Vice President Midscale Brands w Accor. – Disney i Pixar po raz kolejny stworzyły magiczną historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy – zarówno w kosmosie, jak i na Ziemi. Przygotowanie do wyprawy, chęć eksploracji, odkrycia celu czy pokonywanie różnych trudności – to wszystko niezapomniane części z każdej podróży. W Novotel chcemy sprawić, by nasi goście cieszyli się wyjazdem i jak najlepiej wykorzystali wspólnie spędzony czas.
W ramach współpracy Novotel z Disneyem i Pixarem, wybrane hotele marki zaoferują rodzinom szereg atrakcji „nie z tej ziemi”. Na dzieci czekają zestawy kolorowanek, gier i naklejek, a także gwiezdny projektor dostępny na życzenie, który odmieni hotelowy pokój w przestrzeń kosmiczną. Co więcej, każdy otrzyma specjalną kartę pokładową, która umożliwi wyruszenie w specjalną misję lub wspólne zdjęcia ze strażnikiem kosmosu dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości w strefach przygotowanych w hotelowych lobby.
Nieograniczony zasięg kampanii filmu „Buzz Astral” przeniesie się także do mediów społecznościowych, gdzie każdy miłośnik filmu stanie przed szansą wygrania rodzinnego pobytu w hotelu Novotel w Londynie. Nie zabraknie atrakcji takich jak m.in. rozmowa z astronautą, sesja skoków ze spadochronem czy rekonstruowanie rakiety kosmicznej.
Uczestnicy lifestylowego programu ALL - Accor Live Limitless w wybranych placówkach będą mogli wymienić Rewards Points na rodzinny pobyt z pakietem atrakcji o tematyce kosmicznej. Co więcej, goście niektórych hoteli Novotel uzyskają też dostęp do prywatnego pokazu filmu Buzz Astral, co z pewnością zachwyci całą rodzinę.
Mamy nadzieję, że dzięki kampanii Buzz Astral oraz ekscytującym wrażeniom, jakie przygotowaliśmy w naszych hotelach, rodzinne wyjazdy staną się jeszcze bardziej ekscytujące i na długo zapadną wszystkim w pamięć – dodaje Keryhuel.
W ramach kampanii marka Novotel przygotowała specjalny pokaz filmu „Buzz Astral” połączony z atrakcjami dla dzieci w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele mediów, influencerzy i blogerzy oraz znane osobistości ze świata filmu i małego ekranu.
Novotel od dawna zachęca do pobytu w hotelach rodziny z dziećmi, które są dla marki jedną z najważniejszych grup gości. Otrzymują w dniu wyjazdu drobne upominki, a dzieci poniżej 16 lat (maksymalnie dwójka) mają bezpłatny nocleg i śniadanie oraz możliwość rezerwacji drugiego pokoju za pół ceny. Co więcej, rodziny wymeldowujące się w niedzielę mogą ponadto nacieszyć się spokojnym dniem dzięki opcji późnego wyjazdu o 17:00 (w zależności od dostępności miejsc). Zyskują w ten sposób jeszcze więcej czasu na skorzystanie z rozmaitych rozrywek i miejsc zabaw przeznaczonych dla dzieci ze wszystkich grup wiekowych.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.