Novotel szykuje się do startu z nowym filmem Disneya i Pixara „BUZZ ASTRAL” – an
Novotel, we współpracy z Disneyem i Pixarem, ogłasza międzygalaktyczną kampanię z okazji premiery nowego filmu „Buzz Astral”, która potrwa całe lato i wystartowała 16 czerwca. Nowy film animowany, który wszedł do kin 17 czerwca, przedstawia historię i przygody bohaterskiego strażnika kosmosu, Buzza Astrala. Z tej okazji Novotel w ponad 50 krajach biorących udział w kampanii przygotował atrakcje i niespodzianki inspirowane filmem dla gości. Podobna współpraca zaowocowała już sukcesem podczas premiery filmów Disneya i Pixara - Naprzód, Co w duszy gra oraz Luca.
Cieszymy się, że możemy zaoferować gościom odwiedzającym nasze hotele dodatkowe wrażenia z pobytu powiązane z najnowszym filmem Buzz Astral – podkreśla Nadège Keryhuel, Global Vice President Midscale Brands w Accor. – Disney i Pixar po raz kolejny stworzyły magiczną historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy – zarówno w kosmosie, jak i na Ziemi. Przygotowanie do wyprawy, chęć eksploracji, odkrycia celu czy pokonywanie różnych trudności – to wszystko niezapomniane części z każdej podróży. W Novotel chcemy sprawić, by nasi goście cieszyli się wyjazdem i jak najlepiej wykorzystali wspólnie spędzony czas.
W ramach współpracy Novotel z Disneyem i Pixarem, wybrane hotele marki zaoferują rodzinom szereg atrakcji „nie z tej ziemi”. Na dzieci czekają zestawy kolorowanek, gier i naklejek, a także gwiezdny projektor dostępny na życzenie, który odmieni hotelowy pokój w przestrzeń kosmiczną. Co więcej, każdy otrzyma specjalną kartę pokładową, która umożliwi wyruszenie w specjalną misję lub wspólne zdjęcia ze strażnikiem kosmosu dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości w strefach przygotowanych w hotelowych lobby.
Nieograniczony zasięg kampanii filmu „Buzz Astral” przeniesie się także do mediów społecznościowych, gdzie każdy miłośnik filmu stanie przed szansą wygrania rodzinnego pobytu w hotelu Novotel w Londynie. Nie zabraknie atrakcji takich jak m.in. rozmowa z astronautą, sesja skoków ze spadochronem czy rekonstruowanie rakiety kosmicznej.
Uczestnicy lifestylowego programu ALL - Accor Live Limitless w wybranych placówkach będą mogli wymienić Rewards Points na rodzinny pobyt z pakietem atrakcji o tematyce kosmicznej. Co więcej, goście niektórych hoteli Novotel uzyskają też dostęp do prywatnego pokazu filmu Buzz Astral, co z pewnością zachwyci całą rodzinę.
Mamy nadzieję, że dzięki kampanii Buzz Astral oraz ekscytującym wrażeniom, jakie przygotowaliśmy w naszych hotelach, rodzinne wyjazdy staną się jeszcze bardziej ekscytujące i na długo zapadną wszystkim w pamięć – dodaje Keryhuel.
W ramach kampanii marka Novotel przygotowała specjalny pokaz filmu „Buzz Astral” połączony z atrakcjami dla dzieci w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele mediów, influencerzy i blogerzy oraz znane osobistości ze świata filmu i małego ekranu.
Novotel od dawna zachęca do pobytu w hotelach rodziny z dziećmi, które są dla marki jedną z najważniejszych grup gości. Otrzymują w dniu wyjazdu drobne upominki, a dzieci poniżej 16 lat (maksymalnie dwójka) mają bezpłatny nocleg i śniadanie oraz możliwość rezerwacji drugiego pokoju za pół ceny. Co więcej, rodziny wymeldowujące się w niedzielę mogą ponadto nacieszyć się spokojnym dniem dzięki opcji późnego wyjazdu o 17:00 (w zależności od dostępności miejsc). Zyskują w ten sposób jeszcze więcej czasu na skorzystanie z rozmaitych rozrywek i miejsc zabaw przeznaczonych dla dzieci ze wszystkich grup wiekowych.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.