Nowy hotel Mercure odkrywa prawdziwy potencjał Debreczyna
Pierwszy hotel Mercure w drugim co do wielkości mieście na Węgrzech otworzył drzwi dla gości. To trzecia destynacja tej uznanej marki hotelowej Accor w kraju. Położony w samym sercu miasta Mercure Debrecen jest doskonałą destynacją dla osób podróżujących zarówno służbowo, jak i turystycznie.
Nowo wybudowany hotel Mercure Debrecen zaprasza do 135 stylowych i komfortowych pokoi oraz 20 apartamentów rozmieszczonych na 4 piętrach. Na gości czeka starannie dobrane menu restauracji i baru Winestone, oferujące znakomitości lokalnej kuchni w nowoczesnym wydaniu. Przytulna kawiarnia jest miejscem idealnym do wypoczynku, zaś osoby lubiące aktywny relaks mogą skorzystać z nowocześnie wyposażonej sali fitness. Goście biznesowi mają do dyspozycji 3 sale konferencyjne, mogące pomieścić jednocześnie do 120 osób.
Zgodnie z filozofią marki, Mercure Debrecen czerpie z lokalności uwiecznionej w wystroju hotelu, który nawiązuje do Karnawału Kwiatów odbywającego się co roku w mieście. Dlatego design obiektu nawiązuje do karnawałowych wrażeń, oferując szampańskie przeżycia spełniające oczekiwania wymagających gości. Nowy hotel to miejsce w którym angażująca atmosfera łączy się z wysokim poziomem guest service, jakiego uosobieniem jest wyrafinowany wygląd i elegancja budynku. Za projekt hotelu odpowiada renomowane węgierskie Studio Architektoniczne BORD.
W Debreczynie widzimy zapotrzebowanie na hotele spełniające potrzeby najbardziej wymagających turystów i osób podróżujących służbowo. Nasz stylowy i elegancki hotel wyróżnia się doskonałą lokalizacją przy spokojnej ulicy w samym centrum miasta. Dzięki temu wierzymy, że idealnie uzupełni ofertę turystyczną i hotelarską Debreczyna, gwarantując gościom najwyższą jakość usług, jaką zapewnia uznana na całym świecie marka – zapewnia Gábor Demény, dyrektor hotelu Mercure Debrecen.
Debreczyn to drugie co do wielkości miasto na Węgrzech i najważniejszy ośrodek gospodarczy regionu wschodniego, który wyróżnia się rosnącym potencjałem biznesowym. Pobliskie międzynarodowe lotnisko to drugi najważniejszy port lotniczy na Węgrzech. Ruch pasażerski wzrósł na nim niemal czterokrotnie w ciągu ostatnich pięciu lat. Poza skoncentrowaniu na biznesie, Debreczyn jest także popularnym kierunkiem wypoczynkowym i rekreacyjnym oraz prestiżowym ośrodkiem edukacyjnym i kulturalnym Węgier. W ostatnich latach miasto zasłynęło jako gospodarz dużych regionalnych, krajowych i międzynarodowych wydarzeń sportowych, kulturalnych oraz biznesowych.
Odkrywaj okolicę razem z Mercure
Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki. Hotele Mercure są dogodnie zlokalizowane w centrach miast, nad morzem lub w górach i oferują ponad 810 obiektów w ponad 60 krajach. Mercure jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej posiadającej ponad 5 300 obiektów w ponad 110 krajach. To także marka uczestnicząca w ALL - Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.