Nowy najemca w Magnolia Park. Jego oferta spodoba się aktywnym klientom
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Alpine Pro dołączył do grona najemców Magnolia Park. W ofercie czeskiego producenta odzieży sportowej i outdoorowej są kurtki, buty, koszulki i akcesoria dla osób lubiących aktywny tryb życia. Za jakością marki przemawia fakt, że Alpine Pro od 2010 roku ubiera czeskich olimpijczyków.
Alpine Pro to wywodzący się z Czech producent odzieży outdoorowej i sportowej, obuwia i akcesoriów turystycznych z niemal 30-letnim doświadczeniem. Marka reklamuje się jako „stworzona dla tych, którzy nie lubią stać w miejscu”. Posiada własny zespół projektantów, wykorzystujących najnowsze materiały, funkcjonalne kroje i modne kolory. Wysokiej jakości wyroby i zastosowane w nich nowoczesne technologie docenił Czeski Komitet Olimpijski: od Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 Alpine Pro jest dostawcą odzieży dla narodowej drużyny olimpijskiej Czech. Firma stosuje ekologiczne rozwiązania, troszcząc się o środowisko. Wszystkie kurtki, buty i odzież górska są wykonane z materiałów, które są przyjazne dla środowiska i nie zanieczyszczają go.
– Dołączenie Alpine Pro do grona najemców Magnolia Park to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy poszukują jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty sportowej. Cieszymy się, że ta popularna wśród naszych południowych sąsiadów i ceniona w całej Europie marka zdecydowała się wybrać właśnie Magnolia Park jako miejsce swojej obecności – mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland.
Alpine Pro działa przede wszystkim na południu Polski. Nie dziwi zatem, że nowoczesny salon firmowy powstał właśnie we Wrocławiu, skąd w dwie godziny można dojechać w różne pasma Sudetów. Sklep znajduje się na 1. piętrze i jest już otwarty dla klientów.
Magnolia Park nieustannie się rozwija i przyciąga nowych najemców. Firmy decydują się także na relokacje do większych salonów lub metamorfozy swoich obecnych sklepów. W lipcu otworzył się nowy sklep Office Shoes. To istniejąca od 1996 roku marka, która w ofercie ma wyselekcjonowane modele butów światowej klasy marek premium. Do większego lokalu na parterze przeniósł się Wittchen. Metamorfozy przeszły m.in. salon Tous i Crocs. Swoją wyspę na parterze uruchomiła niedawno także polska firma Shop Dent.
Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Na 100 tys. mkw. działa ponad 230 sklepów i nadal powstają kolejne.
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.