Komunikaty PR

Nowy najemca w Magnolia Park. Jego oferta spodoba się aktywnym klientom

2024-08-14  |  13:13
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Alpine Pro dołączył do grona najemców Magnolia Park. W ofercie czeskiego producenta odzieży sportowej i outdoorowej są kurtki, buty, koszulki i akcesoria dla osób lubiących aktywny tryb życia. Za jakością marki przemawia fakt, że Alpine Pro od 2010 roku ubiera czeskich olimpijczyków.

Alpine Pro to wywodzący się z Czech producent odzieży outdoorowej i sportowej, obuwia i akcesoriów turystycznych z niemal 30-letnim doświadczeniem. Marka reklamuje się jako „stworzona dla tych, którzy nie lubią stać w miejscu”. Posiada własny zespół projektantów, wykorzystujących najnowsze materiały, funkcjonalne kroje i modne kolory. Wysokiej jakości wyroby i zastosowane w nich nowoczesne technologie docenił Czeski Komitet Olimpijski: od Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 Alpine Pro jest dostawcą odzieży dla narodowej drużyny olimpijskiej Czech. Firma stosuje ekologiczne rozwiązania, troszcząc się o środowisko. Wszystkie kurtki, buty i odzież górska są wykonane z materiałów, które są przyjazne dla środowiska i nie zanieczyszczają go.

– Dołączenie Alpine Pro do grona najemców Magnolia Park to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy poszukują jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty sportowej. Cieszymy się, że ta popularna wśród naszych południowych sąsiadów i ceniona w całej Europie marka zdecydowała się wybrać właśnie Magnolia Park jako miejsce swojej obecności – mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland.

Alpine Pro działa przede wszystkim na południu Polski. Nie dziwi zatem, że nowoczesny salon firmowy powstał właśnie we Wrocławiu, skąd w dwie godziny można dojechać w różne pasma Sudetów. Sklep znajduje się na 1. piętrze i jest już otwarty dla klientów.

Magnolia Park nieustannie się rozwija i przyciąga nowych najemców. Firmy decydują się także na relokacje do większych salonów lub metamorfozy swoich obecnych sklepów. W lipcu otworzył się nowy sklep Office Shoes. To istniejąca od 1996 roku marka, która w ofercie ma wyselekcjonowane modele butów światowej klasy marek premium. Do większego lokalu na parterze przeniósł się Wittchen. Metamorfozy przeszły m.in. salon Tous i Crocs. Swoją wyspę na parterze uruchomiła niedawno także polska firma Shop Dent.

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Na 100 tys. mkw. działa ponad 230 sklepów i nadal powstają kolejne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.