Nowy najemca w Magnolia Park. Jego oferta spodoba się aktywnym klientom
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Alpine Pro dołączył do grona najemców Magnolia Park. W ofercie czeskiego producenta odzieży sportowej i outdoorowej są kurtki, buty, koszulki i akcesoria dla osób lubiących aktywny tryb życia. Za jakością marki przemawia fakt, że Alpine Pro od 2010 roku ubiera czeskich olimpijczyków.
Alpine Pro to wywodzący się z Czech producent odzieży outdoorowej i sportowej, obuwia i akcesoriów turystycznych z niemal 30-letnim doświadczeniem. Marka reklamuje się jako „stworzona dla tych, którzy nie lubią stać w miejscu”. Posiada własny zespół projektantów, wykorzystujących najnowsze materiały, funkcjonalne kroje i modne kolory. Wysokiej jakości wyroby i zastosowane w nich nowoczesne technologie docenił Czeski Komitet Olimpijski: od Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 Alpine Pro jest dostawcą odzieży dla narodowej drużyny olimpijskiej Czech. Firma stosuje ekologiczne rozwiązania, troszcząc się o środowisko. Wszystkie kurtki, buty i odzież górska są wykonane z materiałów, które są przyjazne dla środowiska i nie zanieczyszczają go.
– Dołączenie Alpine Pro do grona najemców Magnolia Park to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy poszukują jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty sportowej. Cieszymy się, że ta popularna wśród naszych południowych sąsiadów i ceniona w całej Europie marka zdecydowała się wybrać właśnie Magnolia Park jako miejsce swojej obecności – mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland.
Alpine Pro działa przede wszystkim na południu Polski. Nie dziwi zatem, że nowoczesny salon firmowy powstał właśnie we Wrocławiu, skąd w dwie godziny można dojechać w różne pasma Sudetów. Sklep znajduje się na 1. piętrze i jest już otwarty dla klientów.
Magnolia Park nieustannie się rozwija i przyciąga nowych najemców. Firmy decydują się także na relokacje do większych salonów lub metamorfozy swoich obecnych sklepów. W lipcu otworzył się nowy sklep Office Shoes. To istniejąca od 1996 roku marka, która w ofercie ma wyselekcjonowane modele butów światowej klasy marek premium. Do większego lokalu na parterze przeniósł się Wittchen. Metamorfozy przeszły m.in. salon Tous i Crocs. Swoją wyspę na parterze uruchomiła niedawno także polska firma Shop Dent.
Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Na 100 tys. mkw. działa ponad 230 sklepów i nadal powstają kolejne.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.