Komunikaty PR

Odkryj świeże dźwięki ibis x ALL Europe Stage na Sziget Festival 2022!

2022-08-10  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.74 MB )

Muzyczne lato rozpoczyna się właśnie teraz! Po niemal dwóch latach ibis MUSIC wraca na trasę rozpoczynając z prawdziwym bangiem – premierą na Sziget Festival 2022. Jedno z największych muzycznych i kulturalnych wydarzeń w Europie skupia wiodących artystów z całego świata. W tym roku marka ibis wraz z lifestylowym programem lojalnościowym ALL – Accor Live Limitless połączyły siły w ramach Europe Stage, by zapewnić festiwalowiczom wyjątkowe muzyczne doznania serwowane przez wschodzących i alternatywnych artystów. Festiwal startuje w środę 10 sierpnia i potrwa 6 dni.

 

Po wielu miesiącach ograniczeń w podróżach, ludzie z całego świata tęsknią za tworzeniem nowych wspomnień, przeżyć i wzajemną integracją. Muzyka od zawsze jednoczyła ludzi bez względu na wiek, pochodzenie czy płeć, a także pozwoliła przetrwać wyjątkowo trudne czasy. Wzajemne relacje i angażujące dźwięki są sercem ibis, a marka od wielu lat organizuje muzyczne wydarzenia w hotelach na całym świecie. W tym roku ibis MUSIC wraca ponownie do Budapesztu na Sziget Festival i dzięki połączeniu sił z ALL prezentuje festiwalowiczom Europe Stage rozbrzmiewającą świeżymi dźwiękami. Tuż po festiwalu marka organizuje dwa koncerty we Wrocławiu i Warszawie, gdzie wystąpią zespoły z Sziget, a także początkujące lokalne zespoły, zgodnie z filozofią programu.

Świeże i angażujące dźwięki Europy
Od środy 10 sierpnia ibis i ALL serwują line-up alternatywnych i kreatywnych dźwięków serwowanych przez wchodzących artystów występujących na jednym z największych festiwali muzycznych w Europie. Przez 6 dni Europe Stage będzie miejscem dla nowych doznań dla wszystkich entuzjastów muzyki szukających inspiracji, oferując podróż przez świeże i alternatywne kompozycje z krajów takich jak: Portugalia, Francja, Holandia, Wielka Brytania, Kanada czy nawet Nowa Zelandia.

Scenę otworzy występ włoskiej grupy Ponzio Pilates, która łączy elementy etnicznej muzyki i tańca z elektronicznymi dźwiękami lo-fi, gwarantując elektryzujący performance. Angielskie duo Nova Twins z 2 udanymi albumami pełnych hitów rozgrzeje publiczność do czerwoności. Węgierski zespół The Anahit zaprosi do zanurzenia się w świat dark popu wymieszanego z elementami R&B inspirowanymi armeńską mitologią. Z kolei Duńska piosenkarka i producentka Eefje de Visser nauczy publiczność nowego słowa: “bitterzoet” (słodko-gorzki) za pomocą pieczołowicie dobranych dźwięków synth-popowych. SURMA szykuje symfoniczny występ z kobiecym wokalem i elementami heavy metalu, które zachwycą miłośników cięższych brzmień. Włoska piosenkarka, autorka tekstów i aktorka z wieloma rolami telewizyjnymi na swoim koncie Margherita Vicario niczym prawdziwa supergwiazda zapewni charyzmatyczne show w odcieniach indie popu. Multi-instrumentalne duo z Ukrainy Krapka;KOMA pokaże publiczności jak łączyć sensualne brzmienia i głosy z elektronicznymi bitami. Muzyczną przygodę na scenie zakończy występ zespołu Müller Péter Sziámi And Friends, którego liderem jest sławny węgierski poeta, tekściarz, wokalista i reżyser.  

Pełny line-up artystów występujących na scenie ibis x ALL Europe Stage można znaleźć na stronie: https://szigetfestival.com/en/programs#!/s.

ibis MUSIC wciąż odkrywa nowe dźwięki
Partnerstwo z Sziget Festival to kolejna odsłona i kontynuacja programu ibis MUSIC, którego celem jest jednoczenie miłośników muzyki z całego świata wraz z wchodzącymi artystami i muzykami. Marka w ten sposób chce wspierać początkujące zespoły, dając im przestrzeń do występów na żywo w hotelach ibis, festiwalach i wydarzeniach muzycznych z całego świata.

Muzyka zawsze jednoczyła ludzi bez względu na wiek, płeć czy miejsce zamieszkania. Zawsze była w sercu marki ibis, której filozofią i misją jest tworzenie autentycznych i znaczących relacji. Dlatego jesteśmy podekscytowani, że po trudnych dwóch latach możemy wrócić, by pozwalać ludziom z całego świata tworzyć kolejne wspomnienia w akompaniamencie muzyki, a do tego poszerzać muzyczne horyzonty melomanów o nowe i świeże brzmienia – podkreśla James Wheatcroft SVP Marketing & Brands Accor.

Z Sziget do Polski
Sziget Festival to nie koniec muzycznych działań ibis. Marka planuje także dwa koncerty w Polsce, na których wstąpią artyści ze sceny ibis x ALL oraz początkujący lokalni twórcy. Pierwszy z koncertów odbędzie się w środę, 17 sierpnia w hotelu ibis Wrocław Centrum, gdzie wystąpią: Saya Noé i LUNA. Węgierska piosenkarka i autorka tekstów Saya Noé w swoich utworach zanurza się w emocjonalne spektrum miłości i cierpienia w dźwiękach z gatunku indie pop, inspirowanego Laną del Rey czy Lykke Li. LUNA to polska artystka, pasjonatka magii i astrologii, którą zaklina w eteryczne oraz tajemnicze słowa i brzmienia. Na kolejny z koncertów zaprasza ibis Warszawa Stare Miasto, gdzie w środę 23 sierpnia wystąpią, wspomniany wcześniej zespół The Anahit i Zalia, która uchodzi za jedną z najbardziej obiecujących polskich wokalistek młodego pokolenia.

Na kanałach social media ibis w trakcie tego lata można zobaczyć ekskluzywny content, wywiady z artystami, materiały z backstage, wziąć udział w konkursach czy wydarzeniach organizowanych przez markę. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://ibis.accor.com/news-and-events/ibis/ibis-music.pl.shtml

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.