Komunikaty PR

Odwiedzamy hotel Rosewood w Monachium

2024-03-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania artykuł ( 1.56 MB )

Święto. Tak można określić moment, w którym gość wchodzi do hotelu Rosewood Monachium. Każdy centymetr tego obiektu to celebracja monachijskiej przeszłości i teraźniejszości.

Hotel mieści się pomiędzy dwoma zabytkowymi budynkami – dawną siedzibą Banku Państwowego Bawarii i arystokratyczną rezydencją Palais Neuhaus-Preysing. To samo centrum Starego Miasta w Monachium, dla wielu osób miejsca kultowego. Powstanie hotelu rozpoczęło nowy rozdział nowoczesnego luksusu w stolicy Bawarii i poza nią.

Za staranną renowację i projekt wnętrz nastawiony na przyszłość odpowiadali światowej sławy projektanci i architekci Tara Bernerd & Partners. Wszystkie 74 pokoje i przestrzenie wspólne w Rosewood powstały na deskach kreślarskich tej pracowni, a architekci pieczołowicie zaplanowali każdy detal we wnętrzu.

Tygiel wpływów

Monachijski tygiel kultur zainspirował studio Bernerda do twórczego, współczesnego podejścia do architektury barokowej. Stworzyli „przyjemny dla zmysłów” design, który łączy się z historycznymi elementami budynku i nadaje mu wyraźnie nowoczesny, bawarski charakter.

Projektantom udało się zrównoważyć oryginalne elementy przywodzące na myśl historyczną wielkość tego miejsca (sklepione sufity i ozdobne freski) meblami wykonanymi na zamówienie. Odwołują się one do wpływów modernistycznych od Bauhausu po Space Age. W efekcie Rosewood Munich wita gości różnorodną mieszanką aranżacji, zarówno eleganckich jak i bardziej swojskich. Bernerd nazywa je po prostu „wyrafinowanym stylem mieszkalnym".

Ten spójny eklektyzm, którego kuratorem stał się Bernerd, rozciąga się również na łazienki w całym Rosewood Munich. Nowy styl zaakcentowano poprzez mieszankę produktów marki AXOR z różnych kolekcji. W centrum odnowy biologicznej w hotelu Rosewood, obejmującym basen i spa, doskonale korelują ze sobą AXOR Starck, AXOR ShowerSolutions i AXOR Citterio E w kolorze szczotkowanego złota. Harmonijnie uzupełniają modernistyczny design, minimalistyczną architekturę i tętniące życiem strefy prysznicowe wyłożone zielonymi kafelkami.

Bernerd z kolei w łazienkach przy Bar Montez postawił na radykalną prostotę AXOR Uno. Wykończenie szczotkowanego brązu pasuje do wyrafinowanego wzornictwa drewnianych listew i niebieskiej ceramiki.

Elegancki świat

W wyłożonych marmurem i drewnem dębowym łazienkach duch kontrastów Rosewood Monachium znajduje swój punkt kulminacyjny. Kropką nad i są wykonane na zamówienie baterie AXOR Citterio.

Baterie umywalkowe, opracowane we współpracy z AXOR Signature (usługą indywidualizacji marki AXOR), charakteryzują się stylową mieszanką komponentów. Składają się na nią zakrzywiona wylewka ze zmysłowej serii AXOR Citterio M oraz indywidualne podwójne uchwyty krzyżowe z geometrycznej kolekcji AXOR Citterio E.

Szczególnym minimalistycznym akcentem są specjalne oznaczenia temperatury pin-drop na środku rękojeści. Takie drobne akcenty podkreślają wyrafinowaną paletę wykorzystanych w łazience materiałów: marmuru, drewna dębowego i polerowanego metalu.

Dla marki AXOR realizacja w Rosewood to demonstracja elastyczności i możliwości personalizacji przez design.

W komplecie z dobrym wykończeniem

Oprócz standardowego chromu, wybrane baterie marki AXOR w Rosewood Monachium są wykończone w kolorze szczotkowanego złota i szczotkowanego mosiądzu, dwóch z wielu ekskluzywnych powierzchni AXOR FinishPlus.

Luksusowe, promienne i wyróżniające się wykończenia doskonale reprezentują wyjątkową osobowość każdej z hotelowych przestrzeni. Doskonale dopełniają atmosferę tego miejsca - przepełnionego współczesnym luksusem. Takie przebłyski designerskiego kunsztu sprawiają, że Rosewood Hotel Munich jest niezapomnianym miejscem.

Zdjęcia: © Tom Hegen for AXOR / Hansgrohe SE

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.