Komunikaty PR

Odwiedzamy hotel Rosewood w Monachium

2024-03-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania artykuł ( 1.56 MB )

Święto. Tak można określić moment, w którym gość wchodzi do hotelu Rosewood Monachium. Każdy centymetr tego obiektu to celebracja monachijskiej przeszłości i teraźniejszości.

Hotel mieści się pomiędzy dwoma zabytkowymi budynkami – dawną siedzibą Banku Państwowego Bawarii i arystokratyczną rezydencją Palais Neuhaus-Preysing. To samo centrum Starego Miasta w Monachium, dla wielu osób miejsca kultowego. Powstanie hotelu rozpoczęło nowy rozdział nowoczesnego luksusu w stolicy Bawarii i poza nią.

Za staranną renowację i projekt wnętrz nastawiony na przyszłość odpowiadali światowej sławy projektanci i architekci Tara Bernerd & Partners. Wszystkie 74 pokoje i przestrzenie wspólne w Rosewood powstały na deskach kreślarskich tej pracowni, a architekci pieczołowicie zaplanowali każdy detal we wnętrzu.

Tygiel wpływów

Monachijski tygiel kultur zainspirował studio Bernerda do twórczego, współczesnego podejścia do architektury barokowej. Stworzyli „przyjemny dla zmysłów” design, który łączy się z historycznymi elementami budynku i nadaje mu wyraźnie nowoczesny, bawarski charakter.

Projektantom udało się zrównoważyć oryginalne elementy przywodzące na myśl historyczną wielkość tego miejsca (sklepione sufity i ozdobne freski) meblami wykonanymi na zamówienie. Odwołują się one do wpływów modernistycznych od Bauhausu po Space Age. W efekcie Rosewood Munich wita gości różnorodną mieszanką aranżacji, zarówno eleganckich jak i bardziej swojskich. Bernerd nazywa je po prostu „wyrafinowanym stylem mieszkalnym".

Ten spójny eklektyzm, którego kuratorem stał się Bernerd, rozciąga się również na łazienki w całym Rosewood Munich. Nowy styl zaakcentowano poprzez mieszankę produktów marki AXOR z różnych kolekcji. W centrum odnowy biologicznej w hotelu Rosewood, obejmującym basen i spa, doskonale korelują ze sobą AXOR Starck, AXOR ShowerSolutions i AXOR Citterio E w kolorze szczotkowanego złota. Harmonijnie uzupełniają modernistyczny design, minimalistyczną architekturę i tętniące życiem strefy prysznicowe wyłożone zielonymi kafelkami.

Bernerd z kolei w łazienkach przy Bar Montez postawił na radykalną prostotę AXOR Uno. Wykończenie szczotkowanego brązu pasuje do wyrafinowanego wzornictwa drewnianych listew i niebieskiej ceramiki.

Elegancki świat

W wyłożonych marmurem i drewnem dębowym łazienkach duch kontrastów Rosewood Monachium znajduje swój punkt kulminacyjny. Kropką nad i są wykonane na zamówienie baterie AXOR Citterio.

Baterie umywalkowe, opracowane we współpracy z AXOR Signature (usługą indywidualizacji marki AXOR), charakteryzują się stylową mieszanką komponentów. Składają się na nią zakrzywiona wylewka ze zmysłowej serii AXOR Citterio M oraz indywidualne podwójne uchwyty krzyżowe z geometrycznej kolekcji AXOR Citterio E.

Szczególnym minimalistycznym akcentem są specjalne oznaczenia temperatury pin-drop na środku rękojeści. Takie drobne akcenty podkreślają wyrafinowaną paletę wykorzystanych w łazience materiałów: marmuru, drewna dębowego i polerowanego metalu.

Dla marki AXOR realizacja w Rosewood to demonstracja elastyczności i możliwości personalizacji przez design.

W komplecie z dobrym wykończeniem

Oprócz standardowego chromu, wybrane baterie marki AXOR w Rosewood Monachium są wykończone w kolorze szczotkowanego złota i szczotkowanego mosiądzu, dwóch z wielu ekskluzywnych powierzchni AXOR FinishPlus.

Luksusowe, promienne i wyróżniające się wykończenia doskonale reprezentują wyjątkową osobowość każdej z hotelowych przestrzeni. Doskonale dopełniają atmosferę tego miejsca - przepełnionego współczesnym luksusem. Takie przebłyski designerskiego kunsztu sprawiają, że Rosewood Hotel Munich jest niezapomnianym miejscem.

Zdjęcia: © Tom Hegen for AXOR / Hansgrohe SE

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61% Biuro prasowe
2024-04-27 | 08:00

Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61%

Majówka to dla wielu Polaków prawdziwe święto. Jedni rozpoczynają sezon grillowy, a inni urlopowy. Jedno jest pewne, niewielu chce siedzieć w czterech ścianach.
Podróże Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce
2024-04-26 | 13:00

Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce

Lee Kyeung Min - Dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej: "Z przyjemnością ogłaszamy, że od kwietnia mamy PR agencje w
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 17:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.