Komunikaty PR

Orient Express po ponad 150 latach wraca na tory dzięki inicjatywie Accor

2021-12-10  |  12:12
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 2.07 MB )

Historyczny i kultowy Orient Express jako ucieleśnienie marzeń Gerogesa Nagelmackersa wyruszył ponad 150 lat temu. Jednak dzięki współpracy Accor, wiodącej grupy hotelowej na świecie, z Arsenale S.p.A. ten sam pociąg wkrótce wróci na tory, oferując podróżnikom niezapomnianą podróż przez jeden z najbardziej uwielbianych krajów świata: Włochy. Kolaboracja jest efektem luksusowego projektu turystyki kolejowej w ramach należącej do Accor marki Orient Express.


Pociągi Orient Express La Dolce Vita zaproszą na swój pokład pierwszych pasażerów w 2023 roku. Sześć składów wyruszy w kultowe trasy zlokalizowane w 14 regionach, przemierzając trzy międzynarodowe kierunki z Rzymu do Paryża, Stambułu i Splitu. Magiczny postój w Rzymie będzie miał miejsce w pierwszym Hotelu Orient Express, Minerva, który pierwszych gości przyjmie w 2024 roku.

Koncepcja nowych pociągów poza nawiązaniem do kultowych składów jest także ukłonem w stronę „La Dolce Vita”, historycznego okresu lat 60. we Włoszech, który obfitował w splendor, radość życia i artystyczny zapał. Dzięki wsparciu Accor, oficjalnego partnera w zakresie oferty hotelowej, oraz przy udziale Trenitalia i Fondazione FS Italiane, goście otrzymają możliwość odbycia podróży liczącej ponad 16 000 km. Orient Express La Dolce Vita zaoferuje nowy sposób zwiedzania: przyjazną dla środowiska przygodę, podczas której poznaje się zapomniane trasy, odkrywa ukryte skarby i perły historycznej architektury.

Pociąg Orient Express La Dolce Vita, zaprojektowany przez Dimorestudio, światowej klasy studio projektowe, łączy włoską sztukę życia i jej piękne tradycje z współczesnym duchem podróży. Wspaniały wystrój pociągu uatrakcyjni wszystkie 12 kabin Deluxe, 18 niezwykłych apartamentów, jeden apartament Honour Suite oraz restaurację – wszystko stworzeone z myślą o celebracji chwili, kunsztu, designu i kreatywności przełomu lat 60. i 70. XX wieku.

Przed odjazdem ze stacji Roma Termini pasażerowie zostaną przywitani bogatym wyborem przekąsek podawnych w eleganckiej przestrzeni. Za sprawą współpracy z renomowanymi szefami kuchni i sommelierami goście dostąpią zaszczytu zakosztowania pięciogwiazdkowej obsługi, delektując się pięknem i doskonałością w stylu „Made in Italy” wyrażaną poprzez nagradzane włoskie wina i wykwintną kuchnię.

Trasy zostały dobrane tak, by stworzyć niezapomniane wrażenia z podróży, pobudzając wszystkie zmysły, gwarantowane przez malownicze i sielankowe krajobraze południowych Włoch czy górskich szczytów Alp.

Paolo Barletta, CEO Arsenale S.p.A, wyjaśnia: “To wielki zaszczyt i przywilej współpracować z Orient Express, jedną z najbardziej prestiżowych marek na świecie. Współpraca, jaką podjęliśmy stanowi nowy etap dla pociągów La Dolce Vita, będących symbolem zaufania i szacunku włoskiej turystyki. Zabierzemy pasażerów do wyjątkowych miejsc, w których przeżyją w pełni urokliwe chwile w stylu „Made in Italy”. Celem staje się bowiem sama podróż, a Włochy nigdy dotąd nie były tak urokliwe”.

Sébastien Bazin, prezes i CEO Accor, dodaje: “W Accor ponowne uruchomienie marki Orient Express dla pasjonatów i poszukujących wrażeń  podróżników to ogromny przywilej. Pociągi prezentują nową wizję luksusowych podróży, która wykracza poza naszą wyobraźnię. Połączenie sił z Arsenale Group otwiera nowe horyzonty z udziałem doskonałej harmonii nawiązującej do historycznego dziedzictwa i filozofii Orient Expressu”.

Stephen Alden, CEO Raffles i Orient Express, Accor stwierdził: “To ekscytujące móc przywrócić do życia ducha Orient Expressu pełnego wyrafinowania i niezależności. Oryginalna trasa pociągu była innowacyjna w połączeniu kultur Zachodu z Orientem, a historii z nowoczesnością. Podróżowanie jest naszą pasją i stylem życia, dlatego pragniemy ożywić ten historyczny świat oraz przywrócić budzącą ekscytację „podróż dokądkolwiek”. Na tle zapierających dech w piersiach panoram i wyjątkowej mieszanki kultur podróżnicy dzięki Orient Express La Dolce Vita doświadczą niezapomnianych wrażeń”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.