Komunikaty PR

Pierwszy hotel Mövenpick zadebiutuje w Zagrzebiu

2022-04-01  |  10:05
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.52 MB )

Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, wzmacnia i rozbudowuje portfolio marek w regionie Bałkanów. Dzięki kolejnej owocnej współpracy z firmą MPPD do turystycznej mapy Chorwacji dołączy pierwszy Mövenpick. Hotel marki premium w Zagrzebiu przywita gości już tego lata.

 

Po Mövenpick Split, Accor ogłasza otwarcie kolejnego hotelu uznanej marki premium w Chorwacji, tym razem w stolicy kraju. Pierwszy czterogwiazdkowy Mövenpick Zagrzeb przywita gości już w czerwcu. Nowy obiekt mieści się w nowoczesnej dzielnicy biznesowej Nowego Zagrzebia, przy słynnej ulicy Oreškovićeva będącej adresem dla wielu krajowych i międzynarodowych firm, w sąsiedztwie nowej inwestycji City Island. To owoc kolejnej udanej współpracy Accor z MPPD, uznanym chorwackim deweloperem, w ramach której grupa otworzy także Mövenpick Split w 2023 roku.

Mövenpick Zagrzeb to topowy hotel klasy premium, który idealnie wpisuje się w biznesową i prestiżową dzielnicę stolicy Chorwacji i tej części Europy. Jesteśmy przekonani, że dzięki doskonałej lokalizacji i nowoczesnej ofercie, zdobędzie serca osób podróżujących zarówno służbowo, jak i prywatnie. To już trzeci z hoteli Accor, które dołączają do turystycznej mapy Chorwacji, po zapowiedzianym wcześniej Mövenpick w Splicie i otwartym w zeszłym roku Hotel Fermai Split MGallery. To dla nas zaszczyt, że możemy zapewnić miejscowym społecznościom i turystom z całego świata najwyższej jakości guest experience które zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających gości – zaznacza Dilek Sezer, Development Director – South Eastern Europe Accor.

WNĘTRZA INSPIROWANE ŻYCIEM I PRACĄ NIKOLI TESLI
Mövenpick Zagrzeb mieści się w nowoczesnym budynku z 2019 roku. Ta czterogwiazdkowa posiadłość, inspirowana życiem i pracą słynnego naukowca-wynalazcy Nikoli Tesli, jest idealnym wyborem dla wszystkich podróżujących prywatnie, jak i służbowo. Do dyspozycji gości znajdą się 104 współczesne pokoje wyposażone w najnowszą technologię ze starannie dobranymi elementami wystroju. Każdy z nich zaoferuje spersonalizowane wrażenia nawiązujące do wybranych miast z Europy i całego świata, a mapy umieszczone w pokojach zainicjują podróż dookoła świata dla wszystkich gości.

Dzięki nowoczesnej i kameralnej przestrzeni konferencyjnej obiekt pretenduje do miana jednego z najatrakcyjniejszych miejsc do spotkań i prywatnych uroczystości. Co więcej w hotelu znajdzie się najbardziej ekskluzywna w Zagrzebiu prywatna sala, mogąca pomieścić do 25 osób. Dzięki indywidualnemu wejściu z poziomu parkingu zapewni dyskretną atmosferę, co w połączeniu z kompleksową ofertą, nienagannym i nowoczesnym designem zaspokoi gusta najbardziej wymagających gości biznesowych. Innowacyjna restauracja z wykwintną kuchnią i lounge bar o niepowtarzalnej atmosferze zachęcają do wspólnego spędzania czasu oraz relaksu po wymagającym dniu. Goście będą mogli także skorzystać z nowoczesnej siłowni oraz garażu podziemnego dysponującego licznymi stacjami do ładowania pojazdów elektrycznych. Nowy hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji 15 min. jazdy od centrum miasta i lotniska, w bliskiej odległości dzielnicy biznesowej, dzięki czemu jest dogodnym miejscem dla gości podróżujących służbowo.

Już w trakcie naszej pierwszej współpracy z Accor wiedzieliśmy, że marka Mövenpick będzie trafiona dla nowego hotelu w Zagrzebiu. Światowy standard i zasięg Accor oraz dbałość o zrównoważony rozwój i zaangażowanie w ochronę środowiska to jeden z głównych decydujących czynników o naszym partnerstwie. Accor to lider hoteli premium i biznesowych w Europie, dlatego tym bardziej współpraca jest dla nas powodem do dumy. W momencie gdy świat wraca do wyjazdów służbowych, dzięki Accor Mövenpick Zagrzeb może stać się jednym z najważniejszych obiektów hotelowych w Chorwacji – zauważa Andrija Antić, CEO firmy MPPD.

Stanowisko dyrektora generalnego Mövenpick Zagrzeb obejmie Mincho Pachikov, który na swoim koncie posiada ponad 20 lat doświadczenia managerskiego w branży hotelarskiej i nieruchomościach. Z Accor związany od 2012 roku, gdzie objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w Novotel Sofia. Od 2016 pełnił funkcję zastępcy dyrektora Novotel Warszawa Centrum – jednego z największych hoteli Accor w Europie. Choć posiada bułgarskie obywatelstwo, czuje się obywatelem świata, lubi poznawać nowe miejsca i kultury zarówno prywatnie, jak i zawodowo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.