Pierwszy hotel Mövenpick zadebiutuje w Zagrzebiu
Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, wzmacnia i rozbudowuje portfolio marek w regionie Bałkanów. Dzięki kolejnej owocnej współpracy z firmą MPPD do turystycznej mapy Chorwacji dołączy pierwszy Mövenpick. Hotel marki premium w Zagrzebiu przywita gości już tego lata.
Po Mövenpick Split, Accor ogłasza otwarcie kolejnego hotelu uznanej marki premium w Chorwacji, tym razem w stolicy kraju. Pierwszy czterogwiazdkowy Mövenpick Zagrzeb przywita gości już w czerwcu. Nowy obiekt mieści się w nowoczesnej dzielnicy biznesowej Nowego Zagrzebia, przy słynnej ulicy Oreškovićeva będącej adresem dla wielu krajowych i międzynarodowych firm, w sąsiedztwie nowej inwestycji City Island. To owoc kolejnej udanej współpracy Accor z MPPD, uznanym chorwackim deweloperem, w ramach której grupa otworzy także Mövenpick Split w 2023 roku.
Mövenpick Zagrzeb to topowy hotel klasy premium, który idealnie wpisuje się w biznesową i prestiżową dzielnicę stolicy Chorwacji i tej części Europy. Jesteśmy przekonani, że dzięki doskonałej lokalizacji i nowoczesnej ofercie, zdobędzie serca osób podróżujących zarówno służbowo, jak i prywatnie. To już trzeci z hoteli Accor, które dołączają do turystycznej mapy Chorwacji, po zapowiedzianym wcześniej Mövenpick w Splicie i otwartym w zeszłym roku Hotel Fermai Split MGallery. To dla nas zaszczyt, że możemy zapewnić miejscowym społecznościom i turystom z całego świata najwyższej jakości guest experience które zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających gości – zaznacza Dilek Sezer, Development Director – South Eastern Europe Accor.
WNĘTRZA INSPIROWANE ŻYCIEM I PRACĄ NIKOLI TESLI
Mövenpick Zagrzeb mieści się w nowoczesnym budynku z 2019 roku. Ta czterogwiazdkowa posiadłość, inspirowana życiem i pracą słynnego naukowca-wynalazcy Nikoli Tesli, jest idealnym wyborem dla wszystkich podróżujących prywatnie, jak i służbowo. Do dyspozycji gości znajdą się 104 współczesne pokoje wyposażone w najnowszą technologię ze starannie dobranymi elementami wystroju. Każdy z nich zaoferuje spersonalizowane wrażenia nawiązujące do wybranych miast z Europy i całego świata, a mapy umieszczone w pokojach zainicjują podróż dookoła świata dla wszystkich gości.
Dzięki nowoczesnej i kameralnej przestrzeni konferencyjnej obiekt pretenduje do miana jednego z najatrakcyjniejszych miejsc do spotkań i prywatnych uroczystości. Co więcej w hotelu znajdzie się najbardziej ekskluzywna w Zagrzebiu prywatna sala, mogąca pomieścić do 25 osób. Dzięki indywidualnemu wejściu z poziomu parkingu zapewni dyskretną atmosferę, co w połączeniu z kompleksową ofertą, nienagannym i nowoczesnym designem zaspokoi gusta najbardziej wymagających gości biznesowych. Innowacyjna restauracja z wykwintną kuchnią i lounge bar o niepowtarzalnej atmosferze zachęcają do wspólnego spędzania czasu oraz relaksu po wymagającym dniu. Goście będą mogli także skorzystać z nowoczesnej siłowni oraz garażu podziemnego dysponującego licznymi stacjami do ładowania pojazdów elektrycznych. Nowy hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji 15 min. jazdy od centrum miasta i lotniska, w bliskiej odległości dzielnicy biznesowej, dzięki czemu jest dogodnym miejscem dla gości podróżujących służbowo.
Już w trakcie naszej pierwszej współpracy z Accor wiedzieliśmy, że marka Mövenpick będzie trafiona dla nowego hotelu w Zagrzebiu. Światowy standard i zasięg Accor oraz dbałość o zrównoważony rozwój i zaangażowanie w ochronę środowiska to jeden z głównych decydujących czynników o naszym partnerstwie. Accor to lider hoteli premium i biznesowych w Europie, dlatego tym bardziej współpraca jest dla nas powodem do dumy. W momencie gdy świat wraca do wyjazdów służbowych, dzięki Accor Mövenpick Zagrzeb może stać się jednym z najważniejszych obiektów hotelowych w Chorwacji – zauważa Andrija Antić, CEO firmy MPPD.
Stanowisko dyrektora generalnego Mövenpick Zagrzeb obejmie Mincho Pachikov, który na swoim koncie posiada ponad 20 lat doświadczenia managerskiego w branży hotelarskiej i nieruchomościach. Z Accor związany od 2012 roku, gdzie objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w Novotel Sofia. Od 2016 pełnił funkcję zastępcy dyrektora Novotel Warszawa Centrum – jednego z największych hoteli Accor w Europie. Choć posiada bułgarskie obywatelstwo, czuje się obywatelem świata, lubi poznawać nowe miejsca i kultury zarówno prywatnie, jak i zawodowo.
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.